Voorruit,waar te koop,spatborden en kachelleidingen geroest

Alles over de AW11. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de AW11.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Jannik
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 03 aug 2016, 11:50
Type MR2: AW11

Voorruit,waar te koop,spatborden en kachelleidingen geroest

Bericht door Jannik »

Hallo,

Nu mijn MR2 AW11 in de winterstalling staat is het tijd om deze onder handen te nemen.
De spatborden moeten vervangen worden, de voorruit moet vervangen worden en de leidingen van de kachel zijn door geroest.

Nu ben ik wel ten einde raad, want waar kan ik bovenstaande onderdelen vinden, zijn er complete plaatdelen te koop en klopt het dat de plaatdelen (wielkassen) van de golf1 passen op een aw11? Ook zou ik graag weten of het doorroesten van de verwarmingsleidingen een vaker voorkomend probleem is bij deze auto's? En hoe ik dit op kan lossen.
Wat voor mij het belangrijkste is, is een nieuwe voorruit. Wie o wie weet waar ik die kan bestellen en eventueel zelf kan zetten.

Graag hoor ik van jullie, ik zal binnenkort ook een topic aanmaken met foto's en bevorderingen.

Groeten,

Jannik
Jeroen97
Knop gevonden hoor !
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2016, 12:00

Re: Voorruit,waar te koop,spatborden en kachelleidingen gero

Bericht door Jeroen97 »

Het doorroesten van de verwarmingsleidingen komt vaker voor ook bij de sw20. Vaak worden deze vervangen door slangen bij een sw20. https://mr2-ben.co.uk/products/352 misschien dat deze ook gerbuikt zou kunnen worden voor een aw11

Gr Jeroen
Jannik
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 03 aug 2016, 11:50
Type MR2: AW11

Re: Voorruit,waar te koop,spatborden en kachelleidingen gero

Bericht door Jannik »

Dag Jeroen,

Hartelijk bedankt voor je reactie, slangen zou een mooie oplossing zijn inderdaad.
Gaan we dat zo oplossen.

Gr
Gebruikersavatar
Roland
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 113
Lid geworden op: 05 apr 2013, 16:23
Type MR2: AW11
Contacteer:

Re: Voorruit,waar te koop,spatborden en kachelleidingen gero

Bericht door Roland »

Check deze site, die heeft vrijwel alles wat je nodig hebt. Heb er zelf nog geen ervaring mee.

https://www.mr2mk1toyotaspares.com/
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Re: Voorruit,waar te koop,spatborden en kachelleidingen gero

Bericht door bond »

Hier een jaar of 8 gelden wel eens besteld. Met wat andere clubleden. Maar die is hier niet meer actief.
Maar hadden geen slechte ervaring mee. Had toen de driehoeken en de schelpjes besteld links en rechts.
thomas
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 feb 2017, 10:11

Re: Voorruit,waar te koop,spatborden en kachelleidingen gero

Bericht door thomas »

Zowel bij MR2-Ben als bij mr2 mk1 parts al besteld.
Je krijgt snel en correct je onderdelen.
Zijn veel zaken te verkrijgen dat je in Nederland / België niet nieuw meer kan vinden. :applaus-smiley: :applaus-smiley:
Gebruikersavatar
Gerd
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 05 jan 2017, 20:33
Type MR2: AW11

Re: Voorruit,waar te koop,spatborden en kachelleidingen gero

Bericht door Gerd »

doorgeroeste verwarming had ik ook .

Een nieuw stukje gemaakt en er met zilversoldeer opgezet .

Daarna alles in de epoxy primer gezet en er een giftig groen kleurtje op gezet ;
Kleurtje was een restje verf dat er nog lag , is enkel ter bescherming want uiteindelijk zie je er toch niets van .

Afbeelding
Plaats reactie