Uitlaat mr2

Alles over de SW20. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Willem100
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 27 apr 2017, 12:16
Type MR2: SW20/21/22

Uitlaat mr2

Bericht door Willem100 »

Hoi Allemaal,

Welke uitlaat voor een mr2 heeft een beetje beschaafd geluid, er zit nu bij mij een toyo uitlaat onder, deze vind ik best hard klinken zelfs met de dempers erin, als je heel de dag rijdt dan hoor ik hem s' avonds in mijn bed nog....haha
Heb al gekeken naar een Mongoose schijnt een goede te zijn echter vind ik de eindstukken niet zo mooi...Fox vind ik wel mooi en van Supersprint heb ik er ook een gezien, ziet er wel mooi uit.
Skytune is ook mooie uitlaat echter wil ik graag weten hoe ze klinken....
Vast bedankt...
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: Uitlaat mr2

Bericht door CelicaTwinCAm »

MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: Uitlaat mr2

Bericht door MarcoTwo »

;D ;D ;D Ga maar eens een dagje achter een classic Skytune rijden. Dan hoor je de hele nacht nog het RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
baka
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 14 jul 2016, 09:39

Re: Uitlaat mr2

Bericht door baka »

Willem100 schreef:Hoi Allemaal,

Welke uitlaat voor een mr2 heeft een beetje beschaafd geluid, er zit nu bij mij een toyo uitlaat onder, deze vind ik best hard klinken zelfs met de dempers erin, als je heel de dag rijdt dan hoor ik hem s' avonds in mijn bed nog....haha
Heb al gekeken naar een Mongoose schijnt een goede te zijn echter vind ik de eindstukken niet zo mooi...Fox vind ik wel mooi en van Supersprint heb ik er ook een gezien, ziet er wel mooi uit.
Skytune is ook mooie uitlaat echter wil ik graag weten hoe ze klinken....
Vast bedankt...

als je beschaafd geluid wil en je hebt er geen turbo tussen wil je geen skytune...ik heb er 1 met katvervanger, maar ik schaam me een beetje voor de herrie, hij is echt luid.
white lightning
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 292
Lid geworden op: 12 nov 2008, 18:54
Type MR2: AW11

Re: Uitlaat mr2

Bericht door white lightning »

ik heb noch een remus liggen van een half jaar oud is dus niet nieuw maar wel bijna nieuw en is zeer beschaaft bij intresse hoor ik het wel.
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: Uitlaat mr2

Bericht door MarcoTwo »

baka schreef:
Willem100 schreef:Hoi Allemaal,

Welke uitlaat voor een mr2 heeft een beetje beschaafd geluid, er zit nu bij mij een toyo uitlaat onder, deze vind ik best hard klinken zelfs met de dempers erin, als je heel de dag rijdt dan hoor ik hem s' avonds in mijn bed nog....haha
Heb al gekeken naar een Mongoose schijnt een goede te zijn echter vind ik de eindstukken niet zo mooi...Fox vind ik wel mooi en van Supersprint heb ik er ook een gezien, ziet er wel mooi uit.
Skytune is ook mooie uitlaat echter wil ik graag weten hoe ze klinken....
Vast bedankt...

als je beschaafd geluid wil en je hebt er geen turbo tussen wil je geen skytune...ik heb er 1 met katvervanger, maar ik schaam me een beetje voor de herrie, hij is echt luid.
Met katvervanger? Dan heb je de nieuwe en die is erg stil vergeleken met de classic met 2 dempers (daar kán geen kat meer tussen = 1 geheel en zit direct op de voorpijp geschroefd).
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: Uitlaat mr2

Bericht door MarcoTwo »

baka schreef:

als je beschaafd geluid wil en je hebt er geen turbo tussen wil je geen skytune...
De classic Skytune achter de V6 is mooi strak en veel stiller dan achter de luide viercilinder.:)
baka
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 14 jul 2016, 09:39

Re: Uitlaat mr2

Bericht door baka »

MarcoTwo schreef:
baka schreef:
Willem100 schreef:Hoi Allemaal,

Welke uitlaat voor een mr2 heeft een beetje beschaafd geluid, er zit nu bij mij een toyo uitlaat onder, deze vind ik best hard klinken zelfs met de dempers erin, als je heel de dag rijdt dan hoor ik hem s' avonds in mijn bed nog....haha
Heb al gekeken naar een Mongoose schijnt een goede te zijn echter vind ik de eindstukken niet zo mooi...Fox vind ik wel mooi en van Supersprint heb ik er ook een gezien, ziet er wel mooi uit.
Skytune is ook mooie uitlaat echter wil ik graag weten hoe ze klinken....
Vast bedankt...

als je beschaafd geluid wil en je hebt er geen turbo tussen wil je geen skytune...ik heb er 1 met katvervanger, maar ik schaam me een beetje voor de herrie, hij is echt luid.
Met katvervanger? Dan heb je de nieuwe en die is erg stil vergeleken met de classic met 2 dempers (daar kán geen kat meer tussen = 1 geheel en zit direct op de voorpijp geschroefd).
nog erger? damn :P
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: Uitlaat mr2

Bericht door MarcoTwo »

Veel meer geluid (ik heb ze allebei gehad, tussen 2003 en 2009 op de witte (3S-GE in die periode) de oerversie en in 2014 op rood/zwart de late versie (1 brede demper) met katvervanger, waarbij de classic eigenlijk een veel strakker (maar harder) geluid maakte en de late eigenlijk gewoon kabaal.
Willem100
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 27 apr 2017, 12:16
Type MR2: SW20/21/22

Re: Uitlaat mr2

Bericht door Willem100 »

Bedankt voor jullie reacties...
Gebruikersavatar
MR2lars
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 136
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:37

Re: Uitlaat mr2

Bericht door MR2lars »

Ik zit eigenlijk met dezelfde vraag. IK denk dat Skytune als ik het zo lees & op het internet bekijk, afvalt. Ik zat zelf te denken aan een Fox of anders de Lowsound uitvoering van de MR2 uitlaat van PM Performance. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Ik heb destijds onder mijn AW11 Targa een Janspeed gehad, en deze vond ik echt veel te luid en onprettig met open rijden.
Gebruikersavatar
Peerke
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2033
Lid geworden op: 24 dec 2006, 12:18
Type MR2: ZZW30
Locatie: Langenboom

Re: Uitlaat mr2

Bericht door Peerke »

Remus of Sebring of TTE geeft een mooi sportief en beschaafd geluid.
Gebruikersavatar
MR2lars
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 136
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:37

Re: Uitlaat mr2

Bericht door MR2lars »

Bedankt voor de tip! :dux-blij_thumb-up:
Bart.O
Zere vingers van het typen..
Berichten: 750
Lid geworden op: 12 feb 2013, 15:20
Type MR2: SW20/21/22

Re: Uitlaat mr2

Bericht door Bart.O »

MR2lars schreef:Ik zit eigenlijk met dezelfde vraag. IK denk dat Skytune als ik het zo lees & op het internet bekijk, afvalt. Ik zat zelf te denken aan een Fox of anders de Lowsound uitvoering van de MR2 uitlaat van PM Performance. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Ik heb destijds onder mijn AW11 Targa een Janspeed gehad, en deze vond ik echt veel te luid en onprettig met open rijden.
Ik heb evt. nog een uitlaat liggen van PM performance, op maat gemaakt.
Zit ipv de kat een demper tussen, dus hij is beschaafd maar wel een mooi sportief geluid.
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: Uitlaat mr2

Bericht door MarcoTwo »

MR2lars schreef:Ik zit eigenlijk met dezelfde vraag. IK denk dat Skytune als ik het zo lees & op het internet bekijk, afvalt. Ik zat zelf te denken aan een Fox of anders de Lowsound uitvoering van de MR2 uitlaat van PM Performance. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Ik heb destijds onder mijn AW11 Targa een Janspeed gehad, en deze vond ik echt veel te luid en onprettig met open rijden.
Bij PM kun je zelf het type demper kiezen (en het geluid horen voordat de boel definitief is, ik heb pas een RVS systeem op maat laten maken onder de Octavia).
Plaats reactie