centrale vergrendeling passagiersdeur wil niet meer op slot

Alles over de SW20. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
baka
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 14 jul 2016, 09:39

centrale vergrendeling passagiersdeur wil niet meer op slot

Bericht door baka »

Hoi,

ik heb een probleempje met de aftermarket centrale deurvergrendeling. ik heb zo een old skool zwart plastic afstandsbediening met startonderbreker.

tegenwoordig gaat de bijrijdersdeur neit emer op slot met de afstandsbediening. hij gaat wel op slot. ik heb het slot en het gedeelte aan de zijkant van de deur bewerkt met grafiet en smeerolie, sluiten emt de sleutel gaat bijna weeerstandsloos, geen probleem.

iemand een idee waar ik moet gaan zoeken, en hoe ik de deur cards eruit krijg?
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: centrale vergrendeling passagiersdeur wil niet meer op s

Bericht door CelicaTwinCAm »

werkt je oem centrale deurvergrendeling nog wel? Als die namelijk nog wel werkt, zoeken naar het kastje van de aftermarket CV om te kijken of daar alle draden nog goed vast zitten. Als de oem cv niet meer werkt kijken naar de draad die dat aanstuurt. Even opzoeken welke kleur dat is, hij bevind zich bij je voeten?
baka
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 14 jul 2016, 09:39

Re: centrale vergrendeling passagiersdeur wil niet meer op s

Bericht door baka »

nee de oem doet het ook niet meer. het lijkt wel of de schakelaar fysiek blijft hangen, als ik hem met de hand wil doen wil ie ook niet, tenzij ik een beetje druk op de achterkant zet. hij lijkt net onder de omlijsting te glijden aan de acherkant van de schakelaar en daar te klemmen. ik zal hem van eht weekend eens uit elkaar halen en testen zonder omlijsting.

altijd wat te doen met een MR2 :adhd:
Plaats reactie