Spoiler plaatsen

Alles over de ZZW30. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de ZZW30.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Mish2000
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 21 feb 2020, 16:33
Type MR2: AW11

Spoiler plaatsen

Bericht door Mish2000 »

Ola,
Ik heb een MR2, in geheel originele staat. Nu ben ik van plan om een spoiler op de achtermotorkap te plaatsen. Dit is geen originele spoiler, weet iemand wat dit met de waarde van de auto doet? In hoeverre is bij deze auto originaliteit iets uit?

Afbeelding



Thanks, Michel
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Re: Spoiler plaatsen

Bericht door erikmr »

8) niks ::)
want het blijft een kwestie van smaak ;D
Gebruikersavatar
jaapio
Zere vingers van het typen..
Berichten: 869
Lid geworden op: 26 apr 2013, 06:53

Re: Spoiler plaatsen

Bericht door jaapio »

Niet veel......idd wat Erik zegt smaakkwestie en....... echt helemaal origineel is je MR2 niet meer. Wielen zwart en andere uitlaat....zover ik kan zien. :dux-blij_thumb-up: :dux-blij_thumb-up:

Ben je bang voor waardevermindering..... even een klepje zoeken in kleur, spoiler erop freubelen..... en de originele klep wel leggen :idea8: :idea8:
Mish2000
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 21 feb 2020, 16:33
Type MR2: AW11

Re: Spoiler plaatsen

Bericht door Mish2000 »

Ok, dan blijft inderdaad een kwestie van smaak over. Ik zie niet heel veel MR2's met een spoiler, lastig om van een foto een beeld te vormen. Klopt, is ook nu niet helemaal origineel meer. Maakt dus ook niet veel uit.

Jaapio, bedoel je een nieuwe achterklep zoeken en de spoiler daarop schroeven zodat ik in mijn eigen klep niet hoeft te boren? Overigens realiseer ik mij dit nu pas... Wel een beetje zonde..


Overigens rij ik de MR2 niet als een klassieker, gewoon woon/ werk. Ik reed altijd met een Prius, wat is dit een ontzettend leuk ding. Een ongelofelijke wegligging :)

Mish
Gebruikersavatar
jaapio
Zere vingers van het typen..
Berichten: 869
Lid geworden op: 26 apr 2013, 06:53

Re: Spoiler plaatsen

Bericht door jaapio »

Als je zo'n spoiler leuk vind, je eigenlijk niet in je kap wilt boren, dan idd een 2dehands klep zoeken in kleur en daarin boren. :idea8: :idea8:

Ja haha wegligging is heel leuk van zo'n ZZW :driving:
Plaats reactie