Mitchell aw11

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Mitchell
Knop gevonden hoor !

Mitchell aw11

Bericht door Mitchell » 17 Mei 2018, 11:49

Hallo allemaal!

Na drie eerdere mr2's begon het toch weer te kriebelen. Na wat rond te hebben gekeken, een voor jullie bekende (denk ik?) mr2 gekocht, namelijk die van BST. Hij rijdt heerlijk maar moet qua uiterlijk aandacht hebben, en nu ik deze als 2e auto heb (in tegenstelling tot de andere drie mr2's) kan ik deze nu rustig bij langs en opknappen.

Planning is deze motorisch even onderhoud te geven dat hij weer een tijd mee kan. En me dan vol te focussen op het uiterlijk. Helaas begint ook deze mr2 wat roestplekjes te vertonen namelijk.

:foto-ani:

Afbeelding

Gelijk maar even kijken of we de vale kleur wat bij kunnen werken tot de auto gespoten wordt. Motorkap gedaan, je ziet wel dat de lak er beter door wordt!

Afbeelding

Mitchell
Knop gevonden hoor !

Re: Mitchell aw11

Bericht door Mitchell » 04 Jun 2018, 10:07

Gister bezig geweest met de radio, deze had geen ontvangst meer. Toen ik deze eruit haalde zat hier een alarm achter, aangezien ik vorige week al storing had en het alarm niet meer werkt besloten om deze eruit te halen. Dit bleek toch heel wat werk te zijn, maar hij is er uit! Volgende week verder met het interieur, en daarna staan de voorste schermen op de planning, deze hebben wat beginnende roest.

Afbeelding

Afbeelding

erikmr
Type MR2: AW11

Bericht door erikmr » 04 Jun 2018, 17:34

8) goed bezig :)

Mitchell
Knop gevonden hoor !

Bericht door Mitchell » 15 Mar 2019, 09:54

erikmr schreef:
04 Jun 2018, 17:34
8) goed bezig :)
Dank! ;D

Langzaam maar zeker toch bezig met de aw11, onlangs plaatwerk gehaald om de dorpel en wielkast aan de bestuurderskant te repareren. Nu nog op zoek naar plaatwerk voor het stuk tussen de achterste wielkast (passagierskant) en de dorpel. De buurman kan goed lassen en die gaat de wielkasten/dorpels inlassen. Heeft iemand ervaring met het plaatwerk wat je kan bestellen uit Engeland? Mr2-ben bijvoorbeeld, past dit goed?

Daarnaast liggen er goede voorschermen te wachten evenals de 'kleine' panelen bij de voorbumper. Over twee weken nog de supercharger motorkap ophalen. Dan alleen nog de airscoop en dan heb ik alles compleet en kan ik de auto gaan klaarmaken voor de spuiter. :dux-blij_thumb-up:

erikmr
Type MR2: AW11

Bericht door erikmr » 16 Mar 2019, 08:12

8) blijft leuk een project car :approve:

jaapio
Zere vingers van het typen..

Bericht door jaapio » 17 Mar 2019, 19:11

:applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley:

succes met opknappen....altijd leuk :adhd:

Plaats reactie