Op weg “naar” Toyota en een MR2.
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Peace of cake.
Vanmorgen de facelicft lampen gepolijst. Kleine krasjes, als die er al zaten, weg gepoetst.
Oude lampen eruit, wat heel makkelijk was, nieuwe lampen erin wat nog makkelijker was. Gewoon stekkers insteken en klaar. Alles werkt zoals het hoort.
Kan niet meer zeggen dat m’n geduld geloond heeft, ben er erg blij mee. Één van de mooiste updates, al zeg ik het zelf.
Klaar voor de start
Alles ligt klaar
Verschil, zover je dat kan zien. Foto’s met de gsm genomen. Maar er is een verschil
The last picture….met de oude lampen.
Ze zitten erin hoor…..
Even checken, yep alles werkt….
Zo zeg, ben ik ff blij…..
Vanmorgen de facelicft lampen gepolijst. Kleine krasjes, als die er al zaten, weg gepoetst.
Oude lampen eruit, wat heel makkelijk was, nieuwe lampen erin wat nog makkelijker was. Gewoon stekkers insteken en klaar. Alles werkt zoals het hoort.
Kan niet meer zeggen dat m’n geduld geloond heeft, ben er erg blij mee. Één van de mooiste updates, al zeg ik het zelf.
Klaar voor de start
Alles ligt klaar
Verschil, zover je dat kan zien. Foto’s met de gsm genomen. Maar er is een verschil
The last picture….met de oude lampen.
Ze zitten erin hoor…..
Even checken, yep alles werkt….
Zo zeg, ben ik ff blij…..
Laatst gewijzigd door jaapio op 17 jul 2017, 07:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- mr2PUNTfreak
- Berichten: 5387
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
- Type MR2: AW11
Yesssssssss……alles binnen. De beugel heb ik net binnen gekregen. Moest wel €87.40 inklaringskosten betalen maar nog altijd goedkoper als hier in Nederland een beugel kopen.
Bertju moest natuurlijk alles weer even goed inspecteren.
Installatie papieren zitten erbij. Ook een mal waar de gatenmeten komen. Zou een makkie moeten zijn dus.
Bertju moest natuurlijk alles weer even goed inspecteren.
Installatie papieren zitten erbij. Ook een mal waar de gatenmeten komen. Zou een makkie moeten zijn dus.
Laatst gewijzigd door jaapio op 17 jul 2017, 07:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Job done,
De rolbar zit erop hoor. Niet zonder slag of stoot maar dat lag meer aan mezelf.
Bij de rolbar zit een goede beschrijving die zelfs goed te begrijpen is als je de engelse taal niet echt goed beheerst.
Als eerste de kapjes weg halen wat op zich niet echt lastig is. Wel voorzichtig want die klemdingen zijn zo kapot.
Bij de rolbar zit ook een sjabloon om de grote gaten op de juiste plaats te krijgen.
Heel makkelijk en boren maar. Beetje schuren en klaar.
De rolbar komt op de bevestiging punten van de veiligheidriem. Losschroeven….ringetje weglaten want bij de set zitten gepaste ringen. En dan…pppfffff….vallen me de ringen die ik nodig heb achter de veiligheidriem. Resultaat is dat de bakken eruit moet halen om die ringen terug te vinden. Extra werkje….
Met wat gepast geweld krijg ik de schroeven op hun plek en kan de rolbar goed vast gedraaid worden. Op zich best wel stevig eigenlijk. Kappen terug plaatsen en klaar…
Hierna even de rommel uit de emmer zuigen…..
En ze kan weer op de plek terug gezet worden……job done
Next job....painting the spoiler
De rolbar zit erop hoor. Niet zonder slag of stoot maar dat lag meer aan mezelf.
Bij de rolbar zit een goede beschrijving die zelfs goed te begrijpen is als je de engelse taal niet echt goed beheerst.
Als eerste de kapjes weg halen wat op zich niet echt lastig is. Wel voorzichtig want die klemdingen zijn zo kapot.
Bij de rolbar zit ook een sjabloon om de grote gaten op de juiste plaats te krijgen.
Heel makkelijk en boren maar. Beetje schuren en klaar.
De rolbar komt op de bevestiging punten van de veiligheidriem. Losschroeven….ringetje weglaten want bij de set zitten gepaste ringen. En dan…pppfffff….vallen me de ringen die ik nodig heb achter de veiligheidriem. Resultaat is dat de bakken eruit moet halen om die ringen terug te vinden. Extra werkje….
Met wat gepast geweld krijg ik de schroeven op hun plek en kan de rolbar goed vast gedraaid worden. Op zich best wel stevig eigenlijk. Kappen terug plaatsen en klaar…
Hierna even de rommel uit de emmer zuigen…..
En ze kan weer op de plek terug gezet worden……job done
Next job....painting the spoiler
Laatst gewijzigd door jaapio op 17 jul 2017, 07:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Zet de radio maar eens aan onder het rijden en luister of je een gesuis hoort...
waarschuwing: als je dit eenmaal doet, valt het je daarna altijd op....op eigen risico doen dus...
En rij maar eens in een rijtje met SW20's en ZZW30's met originele antennes en stel je dan iemand met een radiografische controller voor....
waarschuwing: als je dit eenmaal doet, valt het je daarna altijd op....op eigen risico doen dus...
En rij maar eens in een rijtje met SW20's en ZZW30's met originele antennes en stel je dan iemand met een radiografische controller voor....
Hahahaha.....das waar natuurlijk....een hele rij lange antennes en dan eentje langs de weg met radiobestuurding hahaha zie het al voor me.
Dat gesuis is me al wel eens opgevallen idd. Vond het niet zo heel storend heb vaker de radio niet eens aan.....ooit zal het er wel van komen....eerst andere dingen....
Dat gesuis is me al wel eens opgevallen idd. Vond het niet zo heel storend heb vaker de radio niet eens aan.....ooit zal het er wel van komen....eerst andere dingen....
- Michelinmannetje
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 547
- Lid geworden op: 31 mei 2011, 15:22
- Type MR2: AW11