Waarom wil je in godsnaam lid worden van MR2club.nl; "The Wild Bunch"?

Mededelingen van de Pieten.

Moderator: Pieten

Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Simpelweg het beste MR2 forum van Nederland ;)
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

* Geeft Jeroen een waarschuwing, luistert normaal ook niet naar vader *
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Misschien naar jou wel.. ;D
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Omdat The Wild Bunch voor mij het forum is om echt wat wijzer te worden over de MR2.
De omgang met elkaar vaak vriendelijk verloopt.
Nu het forum "strengere" regels heeft gekregen zal het voor iemand als ik alleen maar makkelijker worden om voor mij relevante informatie op te zoeken.
Zelf ben ik voorlopig nog niet echt in de gelegenheid zijn om zo,n schitterend beestje aan te schaffen, maar het is wel fijn om van de mensen hier op het forum alvast alle voors en tegens van de MR2 te weten te komen, altijd handig om met deze kennis te gaan zoeken naar een exemplaar in goede staat.
Verder is het gewoon lekker om jezelf te vergapen aan al het moois wat de leden met een MR2 allemaal laten zien, is het leuk om verschillende project topics door te lezen en te zien hoe ware artiesten hun MR2 omtoveren tot kunststukjes .........Daarom dus ;)
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

ik vind 100 woorden om te beschrijven waarom ik lid wil worden wel een beetje veel.
want ik ben gewoon lid geworden omdat ik super gek ben met mijn 2'tje en dit met anderen wil delen.
tevens heb ik de mogelijkheid om aan veel aparte onderdelen te komen zodat ik andere liefhebbers ook kan voorzien van deze aparte delen.
dus dan houden we alle liefhebbers tevreden :D
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

omdat de mr2 de aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller mooiste auto is
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Omdat het hier zo leuk is - wie leest dit in godsnaam?!

edit: De Pieten!!
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Omdat ik een mr2 heb, Omdat ik een mr2 heb, Omdat ik een mr2 heb, Omdat ik een mr2 heb, Omdat ik een mr2 heb, Omdat ik een mr2 heb, Omdat ik een mr2 heb, Omdat ik een mr2 heb, Omdat ik een mr2 heb, Omdat ik een mr2 heb, Omdat ik een mr2 heb, Omdat ik een mr2 heb, Omdat ik een mr2 heb, Omdat ik een mr2 heb, Omdat ik een mr2 heb, Omdat ik een mr2 heb, en er blij mee ben.
Wil ook in contact komen met andere mr2 berijders.
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Een gezellige, fantastische, superleuke, zalige helemaal van deze tijd zijnde, keigave club met een site waar de zon altijd schijnt en de gezelligheid om de hoek van ieder forumtopic te vinden is. En dat allemaal in het leven geroepen vanwege de meest fantastische, supersnelle als een blok op de weg liggende gigasportwagen die ons mondiale wegennnet rijk is. De Toyota MR2. Ik ben zelf in het gelukkige bezit van een rode ----------------, en zou natuurlijk nooit meer een andere auto willen. Om deze auto rijdende te houden kan je natuurlijk absoluut niet zonder de Wild Bunch en zijn enorm mooi vormgegeven internetsite op het wereldwijde web....zit ik nu al op de honderd woorden? Ik hoop het wel want ik krijg nu behoorlijk zere vingers van het typen.
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Idem als vorige keer.
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom Daarom
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Ik hou van mijn mr2, het is elke keer weer een feestje als ik mijn mr2 instap.
Ik heb hem nou 4 maanden en zou echt niet meer zonder willen en kunnen!
Hoop dat ik er nog vele jaren plezier van mag hebben
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

100 Woorden
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

waar slaat dit op mensen? ik wil gewoon rond kijken.
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Waarom wil ik lid worden van de mr2club.nl

gratis juridische ondersteuning
gratis advies over werk en inkomen
gratis hulp bij de belastingaangifte
gratis het ledenmagazine DUS (zes keer per jaar) toch ?
en nog veel meer voordelen
en nog veel meer slap ge ouwehoer

xx
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

..............Het bevorderen van het gebruik en kennis over een mr2. Daarnaast het bevorderen van sociale contacten tussen MR2 rijders..........
Wat denk je zelf???????? Feesten natuurlijk... duh!
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Omdat ik sinds 3 weken in het bezit ben van een MR2, en ik plots op deze site terecht kwam na het zoeken van wat onderdelen. De site is leuk vormgegeven en bovendien; registreren is gratis. Tevens staat hier erg veel informatie, die ik graag wil benutten voor het opknappen van m'n auto. Dit gaat uiteraard makkelijker wanneer je lid bent.
Wat ook de aandacht trok, was dat er dingen georganiseerd worden. En dan met name toerritjes en meetings. Lijkt mij erg leuk om een keer te komen kijken. Wat ik ook leuk vind, is dat iedereen hier spontaan iets mag organiseren.

Bij deze hoop ik toch echt dat ik aan mijn 100 woorden kom haha.
Gebruikersavatar
Beer
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1872
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:21

Bericht door Beer »

?
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Informatie krijgen.jhsbfjsbfbsdfbjdsbfksdbkfbskbfkdbfksdbfbkdsbfkhdsbfkfbkdsbfdbfkbdkfbdkbfkdbfkhdbkfbdkhfbkdbfkbsdk
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Omdat ik het een gezellige club vind en het leuk vind om mijn ideeen en die van andere te delen. en het is soms wel eens handig als je spullen over hebt waar je andere club leden weer blij mee kunt maken. Of om naar meetings te gaan enz.
Plaats reactie