12.02.2012. TACN kennismakingsklets, Volkel.

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Kimr2tje schreef:Ach.. dat is bij meerdere clubs...
Voor mij zou dat ook een reden zijn om lidmaatschap te beëindigen.

:D

Na lang dubben ook gedaan trouwens.;)
Green Goblin schreef: om er een mening over te vormen, maar als ik betrokken zou zijn, zou ik me aardig gestoord hebben aan de benaming 'meelopers'. Hou dat soort dingen dus binnen de perken...


Dat was in het algemeen (en ging met name om een bekende oude kwestie, zonder dit weer teveel op te rakelen).


El Butre schreef:Uiteraard is dat nog wel te voorkomen met een donatie op de clubrekening.... ;D

:lach: :lach: :lach:
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Bericht door Edje Turbo »

Ik schrok van het stuk in het clubblad van de TACN en geef alleen aan dat je op de ALV je verhaal en beschuldigingen daar bespreekbaar had moeten maken. Als mij beschuldigingen ten laste worden gelegd die niet terecht zijn, dan zou ik er alles aan doen om mijn naam te zuiveren.

Vroeger was vroeger, ik kijk liever naar de toekomst
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Ik ben daar nog mee bezig. Was voor 95% al klaar, moet het alleen nog steeds aanpassen (een paar weken). Het is jammer, want er zijn hierdoor al een aantal mensen spontaan aan het opzeggen geslagen en ik vernam pas dat er nog een paar zullen volgen (hadden snel betaald en het bericht daarvoor kwam pas de 2e helft december en dan red je een maand vantevoren opzeggen niet meer, ik heb het zelf nog wel open gelaten, was het eerst niet van plan eerlijk gezegd, om te stoppen.

Uiteindelijk wel gedaan, het programma was ook weer niet iets wat me erg aan stond en ik wilde weleens uitproberen wat er zou gebeuren als ik het een jaartje over zou slaan... :P

Check de oorspronkelijke datum van die ALV maar eens (11/11), was ook met een reden. Het weekend daarna hadden we allang vantevoren geprikt voor Jolanda haar verjaardag (officieel 20/11 jarig, wat ook bij betrokkenen bekend is) en toen werd de 11e ineens de 18e voor die ALV...

Helaas wonen wij nu iets verder weg (200+ kms)van familie e.d. en moeten we zoiets ver vantevoren al prikken, want we hebben met z'n allen een volle (weekend) agenda ver vantevoren.

Ik stuur het jou ook wel, ga het alleen naar goede bekenden doen.

Moet het ook nog aan een advocaat/relatie voorleggen voor advies. Heb eigenlijk geen zin in zulk gedoe, kom nu al nauwelijks 'rond' qua tijd, maar onlangs bleek weer dat het niet ophield. Een aantal mensen weten er al een half jaar van. Maar achteraf zijn er al langer dingen aan de gang (mijn mensenkennis is niet zo best blijkbaar).

Toekomst vindt ik veel belangrijker, maar bepaalde zaken moeten toch nog geregeld worden. Er zijn dingen die ik niet over mijn kant laat gaan inderdaad. Daarom pas bij Willie langsgeweest wat hij nu exact gezegd heeft en dat is iets heel anders dan wat er rondverteld is.

Maar goed, wordt (hier niet) vervolgd.:)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kimr2tje
Zere vingers van het typen..
Berichten: 844
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:36
Type MR2: AW11

Bericht door Kimr2tje »

Green Goblin schreef: Oh ja, en de user "Kimmr2" wordt voor een half jaar geschorst wegens beledeging van de Pieten....:P
El Butre schreef:Uiteraard is dat nog wel te voorkomen met een donatie op de clubrekening.... ;D
Nou zal ik dat kratje bier, die ik nog steeds (al 2 jaar) van onze Groene Grobbebol tegoed heb, maar kwijtschelden dan? :kus: :lach: :P


Oh nee wacht...
Ik ben "Kimmr2" niet ;D Pffieuw zeg :)
Afbeelding
MarcoTwo schreef:Oei, als Kim dit zegt, kun je het in je 'zak' steken.:lach:
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Oh fuck, dat krat bier.....:X
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie