Wekelijkse meeting Donderdagavond Soest

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

BrianK
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 jul 2011, 17:00

Wekelijkse meeting Soest - 4 April van start!

Bericht door BrianK »

Vroeger 1 van de grootste van Nederland, vorig jaar eens gekeken of het de moeite waard was om opnieuw te starten. Er bleken veel positieve reacties te komen, en ook genoeg mensen om de meetings dit jaar door te zetten!

Vandaar dat we hebben besloten om Donderdagavond 4 April om 20.00 weer het nieuwe seizoen te beginnen. We hopen veel mensen te verwelkomen, en vorig jaar waren er redelijk wat mensen op komen dagen, die we nu terug hopen te zien! Hierna zal het gewoon wekelijks gehouden worden.

Het kan in het begin wat rustiger zijn. We hebben mensen gehad die om 19.30 al aan kwamen en om 20.00 weg gingen omdat ze het te rustig vonden. Of mensen die kwamen in gigantische hoosbuien en vervolgens zeggen dat het niks is omdat het rustig was.. Ik zou iedereen willen zeggen, kom eens kijken en blijf een avondje voor je een goede impressie hebt van hoe het is. Het word pas druk als iedereen komt en mensen mee gaat nemen, als iedereen zegt het is rustig zal het ook altijd rustig blijven. We proberen gewoon een gezellige meeting te houden, centraal in het land, waar iedereen kan genieten van elkaars hobby. Nu dat gezegd is, hoop ik op 6 april een goede start te kunnen maken en verder te gaan waar het vorig jaar gestopt is!

Er staan slagbomen voor het terrein, deze gaan automatisch open als je er naartoe rijdt. Staan gelijk camera's ook, dus geen gekloot met burnen, racen, of ander asociaal gedrag!
Er worden vuilniszakken opgehangen, en er zit een BP om de hoek waar ook euro98 getankt kan worden, en een wc is.

Hoelaat;
Vanaf +- 20.00, elke Donderdagavond!

Adres;
Oostergracht 14
3763LZ Soest

Het gaat vooral om de gezelligheid, en hoe meer zielen, hoe meer vreugde :)!

Sfeer foto's;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hierbij de link naar de 'officiele' pagina van de meeting. Meer info & foto's staan hier!
http://www.facebook.com/meetingsoest

En link naar de seizoensstart!
http://www.facebook.com/events/423677854384833/

Groeten,
Brian
Gebruikersavatar
Paul vd Plas
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 266
Lid geworden op: 28 mei 2011, 23:10

Bericht door Paul vd Plas »

Zou mij best wel wat lijken, maar een donderdag avond???

Vrijdag/zondag komt een stuk beter uit
BrianK
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 jul 2011, 17:00

Bericht door BrianK »

Ja is express gekozen voor donderdag, dit was vroeger ook altijd zo. Op de vrijdag gaan de meesten naar veenendaal, zaterdag is de foodstrip, en op zondagen hebben de meesten weinig zin. Dus vandaar besloten wederom op donderdagavond te gaan houden! Maar zou zeker leuk zijn als je eens kwam, we willen het weer net zo groot krijgen als het was!
MRspeed
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 257
Lid geworden op: 15 aug 2011, 17:13
Type MR2: AW11

Bericht door MRspeed »

klinkt goed! das vlak naast me huis deze donderdag ook als ik vrij ben kom ik zoiezo langs daar bij de fit for free industrie terrein is dat he:) en waar in veenendaal is die meeting? zoek de meetings al tijdje in de buurt aangezien ik vroeger altijd naar die van barendrecht ging.
Nadat je in afrika bent geweest weet je dat Alles kan gemaakt worden en nee is geen optie:mini:
Gebruikersavatar
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1930
Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Ricardos »

Das lekker dichtbij, denk dat ik volgende week donderdag even kom kijken
Afbeelding
Gebruikersavatar
ArnoldH
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 384
Lid geworden op: 03 jan 2012, 18:26
Type MR2: AW11

Bericht door ArnoldH »

Ik zal aanwezig zijn :)
Samen met een E36 328 coupe & 2 Impreza's
Keep calm and believe in the Coolsingel.
Afbeelding
BrianK
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 jul 2011, 17:00

Bericht door BrianK »

Gezellig mensen! Heb even wat foto's geplaatst om een kleine impressie te geven.. Ondanks de regen stonden we droog en leuke auto's :)
Gebruikersavatar
nr74
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 156
Lid geworden op: 25 okt 2009, 14:44
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door nr74 »

die in veenendaal zal wel bij de mac zijn
daar heb ik ze wel eens zien staan.
Kijk ook eens op www.autocrossforum.nl

Het is niet mijn auto op de foto.
MRspeed
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 257
Lid geworden op: 15 aug 2011, 17:13
Type MR2: AW11

Bericht door MRspeed »

was gezellig mensen zeker aan te raden te komen:P zie mijn pracht mrtje op de 1e foto rechts:D Ik weet niet of ik bij tijds terug uit belgie ben voor komende donderdag btw:P
Nadat je in afrika bent geweest weet je dat Alles kan gemaakt worden en nee is geen optie:mini:
Gebruikersavatar
ArnoldH
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 384
Lid geworden op: 03 jan 2012, 18:26
Type MR2: AW11

Bericht door ArnoldH »

Zijn er vanavond nog MR2's?
Ik twijfel om ff te gaan
Keep calm and believe in the Coolsingel.
Afbeelding
BrianK
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 jul 2011, 17:00

Bericht door BrianK »

Ik lees nu je berichtje pas. Hoorde van Jeffrey al dat je niet meer zou komen haha.. Was idd nog een mr2, MRspeed van hier was aanwezig! Was ook wel weer even gezellig en lekker weer, helaas wat mindere opkomst vandaag.. Vorige keer met regen drukker dan nu met droog weer, beetje omgekeerde wereld. Veel twijfelaars waardoor uiteindelijk veel mensen niet kwamen opdagen..
Gebruikersavatar
ArnoldH
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 384
Lid geworden op: 03 jan 2012, 18:26
Type MR2: AW11

Bericht door ArnoldH »

O jij kent jeffrey persoonlijk :P
Het lag er ook een beetje aan dat ik de komende dagen elke avond al weg ben :P

Als het weer zoals vorige gisteren is zal ik er volgende week zijn!
Want vorige week wilde ik eigenlijk al komen :X
Keep calm and believe in the Coolsingel.
Afbeelding
BrianK
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 jul 2011, 17:00

Bericht door BrianK »

Haha ja heb bij jeffrey in de klas gezeten, dus sprak 'm gisteravond ook nog via watsapp.. Je zou je nummer ook even kunnen pb'en naar me, dan kan ik je wel laten weten donderdag of het wat is eventueel.. Hoop wel dat het weer zulk lekker weer is als gister!

Was gister wel vrij rustig, denk auto of 20, maar als je kijkt dat er meestal wel 2 in de auto zitten heb je al aardig wat mensen staan en dan is het al snel gezellig! Zal later nog wel wat foto'tjes neerzetten van gister ook.
BrianK
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 jul 2011, 17:00

Bericht door BrianK »

De normale locatie, voor het idee. Meer ruimte, parkeerplaatsen naast elkaar, en niet zo rommelig als hierboven;
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
MRspeed
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 257
Lid geworden op: 15 aug 2011, 17:13
Type MR2: AW11

Bericht door MRspeed »

ha! had idd donderdag nog een mr2 verwacht doe mijn best er donderdag weer te zijn om je mr2 bewonderen Arnold:) ben benieuwd!
Nadat je in afrika bent geweest weet je dat Alles kan gemaakt worden en nee is geen optie:mini:
Gebruikersavatar
El Butre
Berichten: 1584
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door El Butre »

Wel veel auto's met motorpech zo te zien... :-p
Afbeelding
Gebruikersavatar
ArnoldH
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 384
Lid geworden op: 03 jan 2012, 18:26
Type MR2: AW11

Bericht door ArnoldH »

MRspeed schreef:ha! had idd donderdag nog een mr2 verwacht doe mijn best er donderdag weer te zijn om je mr2 bewonderen Arnold:) ben benieuwd!
Ik ga er echt proberen te zijn.

@Brian,
Heb je mn nummer van jef ontvangen?
Keep calm and believe in the Coolsingel.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sanderg
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 87
Lid geworden op: 03 apr 2011, 12:49

Bericht door Sanderg »

Leuk dit! Nog nooit gezien, en ik woon er nota bene bijna op loopafstand vandaan >_<. Komende week gaat m'n project Volvo naar de APK, dan kom ik eens even kijken.
MRspeed
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 257
Lid geworden op: 15 aug 2011, 17:13
Type MR2: AW11

Bericht door MRspeed »

klinkt goed ik zie je wel langskomen:D
Nadat je in afrika bent geweest weet je dat Alles kan gemaakt worden en nee is geen optie:mini:
Gebruikersavatar
ArnoldH
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 384
Lid geworden op: 03 jan 2012, 18:26
Type MR2: AW11

Bericht door ArnoldH »

waarschijnlijk neem ik donderdag avond ook onze Carbagerun wagen mee :D
Keep calm and believe in the Coolsingel.
Afbeelding
Plaats reactie