09-08-2015. Nord-Eifel Ring toer 2015.

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Tot morgen! Het gaat prachtig rijweer worden!
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
VincentM
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 214
Lid geworden op: 05 jan 2014, 15:52

Bericht door VincentM »

Ha ik kom ook morgen ;) tot de ring gezellig met jullie mee. Daarna op bezoek bij iemand die er in de buurt woont. Was behoorlijk tijd vrijmaken, ouders vertrekken zondagavond op vakantie en morgen is tevens mijn laatste vakantiedag. Kan hem dan beter in stijl afsluiten :P
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Even een heel kort verslagje (foto's staan op mijn Facebook en in de groep).

Ondanks 2 afvallers, waren er nog 2 deelnemers bij gekomen, waardoor het treintje net zo lang was (eigenlijk nog iets te lang bij een freewheelen toertje, moeten we toch een oplossing voor verzinnen, bij de bekende route met routebeschrijving is dat niet zo'n punt).

Topdagje, super rijweer, helaas veel te lang moeten wachten tussendoor (1,5 uur vertraging, zaten ze gewoon ergens te eten i.p.v. te zoeken waar wij waren of contact te zoeken, doen we op die manier maar niet meer), waardoor we het mooiste deel van de rit overgeslagen hebben.

Uiteindelijk rechtstreeks binnendoor naar Adenau gereden, aankomst 16.30, toen direct naar de hoofdingang voor een paar rondjes.... wat was het druk... meestal is het rond dat tijdstip mooi rustig aan het worden, nu niet).

Iets na 18u een tafeltje weten te bemachtigen bij Mario met de lange neus en rond 20u konden we de 4 urige terugreis gaan beginnen.

Met een korte chocostop en flink door rijden, net iets na middernacht thuis.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

en hoeveel keer getankt?:)
Gebruikersavatar
Frits05
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 212
Lid geworden op: 11 dec 2013, 14:34

Bericht door Frits05 »

Hi Marco,

Jammer dat we de tocht gemist hebben. Na 4 keer het 3 landenpunt gezien te hebben en geen zicht meer de op rest van de groep vonden wij het idd wel mooi geweest. Nadat RJ ons gevonden had weer aangesloten maar waren jullie binnen 5 minuten weer kwijt. Het treintje was een beetje te lang zonder telefoonnummers ed. Uiteindelijk zijn wij met RJ (MX5) op de navigatie naar Ardenau gereden. Wij zijn op tijd terug gegaan en RJ heeft jullie volgens mij nog gevonden.

Excuus voor de vertraging. Wij hebben iig een leuke dag gehad. Ik hoop jullie ook. Een eventuele volgende keer worden er voor vertrek telefoonnummers uitgewisseld zodat dit niet nog een keer gebeurt.
Gebruikersavatar
Gert-Jan
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 139
Lid geworden op: 09 nov 2014, 11:30

Bericht door Gert-Jan »

Nou Marco, ik dacht toch echt dat we afgesproken hadden dat jij op me zou wachten bij de Aral (waar we toen stonden) om binnendoor richting huis te gaan, en terwijl dat jullie moesten tanken ik in die tussentijd even een sticker kon gaan halen op 100 mtr afstand. :boos: Samen uit samen thuis......toch ???
Gebruikersavatar
XLR8
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 apr 2009, 01:26

Bericht door XLR8 »

Om binnendoor via de B258 richting huis (of A2 Maastricht) te gaan was mijn track, echter wilde iedereen via de snelweg... wilde je dan toch binnendoor?
VincentM
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 214
Lid geworden op: 05 jan 2014, 15:52

Bericht door VincentM »

MarcoTwo schreef:Even een heel kort verslagje (foto's staan op mijn Facebook en in de groep).
heb je een link naar de facebookpagina's?
kan hem zo 1-2-3 niet terugvinden
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
XLR8
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 apr 2009, 01:26

Bericht door XLR8 »

MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Deeplinken hier op het forum gaat helaas niet op een of andere manier (elders gaat het wel goed).
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Ik zal binnenkort even een linkje zetten waar ik de foto's wel kan deeplinken.:)

Ergens begin oktober zal er weer een ritje in die regionen zijn bij goed weer, de laatste van dit jaar. Even kijken of het de 'standaardrit' gaat worden of de freewheelrit met de highlights die we de laatste keer over hebben moeten slaan.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Plaats reactie