Dyno meeting het vervolg....

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

JPMR2

Dyno meeting het vervolg....

Bericht door JPMR2 »

Van verschillende kanten is er weer vraag naar een dyno meeting. Is het hier ook nog animo voor?
Er zijn in ieder geval al 3 aanmeldingen binnen.
De geplande datum is zaterdag 5 april.

JPMR2
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Hey ik zie weer mogelijkheden voor een lijstje... ;)
Roland

Bericht door Roland »

Tss, vrouwen en lijstjes (iemand South Park gezien :D )

Maar waar en hoe duur?
Ik weet niet eigenlijk niks van die vorige meeting..
Gebruikersavatar
base86
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 400
Lid geworden op: 27 jan 2007, 10:59
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door base86 »

Vorige keer beviel me best!! dus count me in wanneer het weer is!
franksmits

Bericht door franksmits »

moet hij getuned zijn? :D
Gebruikersavatar
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door tilma800 »

franksmits schreef:moet hij getuned zijn? :D

Nee hoor. Je kan je auto ook zo laten meten, dan heb je een referentie voor als je wel eens een keer gaat tunen, of gewoon omdat je het wilt weten.
Afbeelding
Surferdude schreef:Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he? :D
MOANDEI
franksmits

Bericht door franksmits »

tilma800 schreef:Nee hoor. Je kan je auto ook zo laten meten, dan heb je een referentie voor als je wel eens een keer gaat tunen, of gewoon omdat je het wilt weten.

Kan je me vertellen wat het kost en waar het is? Dan wil ik zeker mee, ben benieuwd hoeveel pk er nog over zijn van de 156 in 15 jaar
Gebruikersavatar
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door tilma800 »

Nee, niet met zekerheid. Dat moet je de organisator JPMR2 vragen.

Ik dacht dat het de vorige keer in Goes was en dat het zo rond de €50,- kost
Afbeelding
Surferdude schreef:Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he? :D
MOANDEI
Gebruikersavatar
TRD2000
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1154
Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
Type MR2: AW11

Bericht door TRD2000 »

Kan ik ook langkomen om gewoon te kijken en een praatje te maken en wat meer mensen te leren kennen en natuurlijk al die mooie wagens te bekijken.
Groeten
TRD2000 (wim)

ps mijn clio heeft zoweinig kracht dat ik de bank wss niet in beweging zou krijgen:D
Gebruikersavatar
base86
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 400
Lid geworden op: 27 jan 2007, 10:59
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door base86 »

;D
TRD2000 schreef:Kan ik ook langkomen om gewoon te kijken en een praatje te maken en wat meer mensen te leren kennen en natuurlijk al die mooie wagens te bekijken.
Groeten
TRD2000 (wim)

ps mijn clio heeft zoweinig kracht dat ik de bank wss niet in beweging zou krijgen:D


Tuurlijk! hoe meer zielen hoe meer vreugd! Heeft Doc. Rob vorige keer ook gedaan! ;D
Drake

Bericht door Drake »

Hier animo, ik wil graag weten wat het verschil is met en zonder de superchips zie ook dit topic ;) :
http://www.mr2club.nl/forum/showthread.php?t=4683
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Geinteresseerd:
Base86
Drake
Roland

Dit is het topic van de vorige keer... Maar ik weet natuurlijk niet of alles hetzelfde is gebleven qua prijs en voorwaarden...
http://www.mr2club.nl/forum/showthread. ... ynomeeting
Gebruikersavatar
ErikV
Zere vingers van het typen..
Berichten: 730
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:13

Bericht door ErikV »

Drake schreef:Hier animo, ik wil graag weten wat het verschil is met en zonder de superchips zie ook dit topic ;) :
http://www.mr2club.nl/forum/showthread.php?t=4683

Kijk maar even naar mijn resultaten. Ik heb runs gedaan met en zonder die chip. En zonder is beter, in mijn geval.

http://81.4.88.28/~mr2club/forum/showthread.php?t=4051
Afbeelding
Drake

Bericht door Drake »

mhh, het is dus echt gewoon een ignition retarder, hoe heb jij hem eraf gehaald? kwestie van draden volgen en weer terugzetten.
Drake

Bericht door Drake »

Mhh ik ben er al achter dat het dus maar 4 draden heeft, eerdaags eens nakijken of ik ze makkelijk los kan halen en eventueel een stekker erop kan zetten, en dan voor de gein maar eens testen of het helpt of juist tegenwerkt op een gen3 n/a ;)

En anders komt er wel een smt-6 op, wat een echt piggybacksysteem is ipv van dit ding.
Gebruikersavatar
ErikV
Zere vingers van het typen..
Berichten: 730
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:13

Bericht door ErikV »

Drake schreef:mhh, het is dus echt gewoon een ignition retarder, hoe heb jij hem eraf gehaald? kwestie van draden volgen en weer terugzetten.
Afbeelding

Zo ongeveer is ie er weer tussenuit gehaald.
Ding zat slechts aan drie draden verbonden. Voeding, dus plus 12V en 0V. Die waren afgetapt (t-split zal ik maar zeggen). Dus de draden naar de module afgeknipt en de stompjes afgeisoleerd.

De enige draad die echt onderbroken was, was die voor de ontsteking. De originele was doorgeknipt. Vervolgens was het deel van de ECU-uit op de ingang van de chip gezet. De uitgang van de chip zat dan weer op de draad die doorgaat naar de ontstekingsmodule. Dus twee keer knippen en de originele draden (makkelijk, kleurcode) weer aan elkaar gezet. Heb ik terplekke bij de dynobank gedaan. Vijf minuten werk. Thuis heb ik de ontstekingsdraad weer echt netjes in elkaar getwist en gesoldeerd. En ook hier goed isolatie eromheen.

Kind kan de was doen.
Afbeelding
Bremo

Bericht door Bremo »

Indien de Dynodag weer bij RF te goes is, en ik kan.. kom ik in ieder geval even kijken en zonodig banken :dux-blij_thumb-up:
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Is er verder geen animo voor dan de 3/4 die t hier hebben aangegeven??
rsevo6
Zere vingers van het typen..
Berichten: 906
Lid geworden op: 02 jan 2007, 09:30

Bericht door rsevo6 »

Ik heb ook wel interesse om de MR2 Turbo eens op de dyno te zetten, bovendien wel gezelli, zet mij ook maar op de lijst voor 5 april dus. Moet ik me nog elders aanmelden?
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Geinteresseerd:
Base86
Drake
Roland
Bremo
rsevo6
Dooierick

Als ik het goed begrepen heb wordt er dit weekend gekeken of er nog voldoende animo voor is en dat er dan besloten wordt of het wel of niet doorgaat...
Plaats reactie