Dyno meeting het vervolg....

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
dooierick
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 jan 2007, 18:51
Type MR2: AW11

Bericht door dooierick »

ik wil ook wel op de lijst :d
JPMR2

Bericht door JPMR2 »

Als ik het zo zie zit de bank weer vol voor deze keer.

Voor alle duidelijkheid nog ff de gegevens:

De meeting is bij RF Dynojet in Goes op zaterdag 5 april. We willen om een uurtje of 10 beginnen.
De kosten per deelname zijn 65,- euro. Hiervoor kunnen we verschillende runs maken. Indien mogelijk kunnen we ook nog e.e.a. afstellen. (Vorige keer bij Anneke de SMT6 weer een andere instelling gegeven.)

Ik zou graag een mailtje met de aanmelding incl. NAW gegevens ontvangen van de mensen die zich hebben opgegeven. Je krijgt dan van mij een mailtje terug met de factuur van 65,- euro.

JPMR2
JPMR2

Bericht door JPMR2 »

Ik heb van de 6 aanmeldingen nog maar 2 reacties mogen ontvangen. Willen de anderen ook ff reageren s.v.p.? Graag even een mailtje naar jp@jps-tuningshop.com

JPMR2
JPMR2

Bericht door JPMR2 »

Gaat het nu weer het zelfde gezeik worden als de vorige keer? Tot op heden nog maar 2 reacties ontvangen. Als ik morgen de rest niet binnen heb gaat het hele feest niet door. Jammer voor de mensen die wel gewoon doen wat ze moeten doen. Jammer voor de mensen die er een vrije dag voor hebben genomen.

Dan is dat trouwens ook de allerlaatste keer geweest dat ik m'n nek uit steek voor dit soort dingen. Ik ben het meer dan zat om keer op keer te moeten vragen of mensen hun afspraken na willen komen.

JPMR2
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Ik kan me er iets bij voorstellen, snap al niet dat je na de vorige keer nog zoiets op ging zetten, toen moest je ook al smeken...

Maar je doorzettingsvermogen siert je... :dux-blij_thumb-up:
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
scoolio
Zere vingers van het typen..
Berichten: 530
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:39
Type MR2: AW11

Bericht door scoolio »

JPMR2 schreef:Gaat het nu weer het zelfde gezeik worden als de vorige keer? Tot op heden nog maar 2 reacties ontvangen. Als ik morgen de rest niet binnen heb gaat het hele feest niet door. Jammer voor de mensen die wel gewoon doen wat ze moeten doen. Jammer voor de mensen die er een vrije dag voor hebben genomen.

Dan is dat trouwens ook de allerlaatste keer geweest dat ik m'n nek uit steek voor dit soort dingen. Ik ben het meer dan zat om keer op keer te moeten vragen of mensen hun afspraken na willen komen.

JPMR2

Kom op mensen!
Als je zegt dat je er op wil moet je ook je afspraak nakomen!

JP, heb je op het forum van mr2.nl ook aangegeven dat de mensen nog moeten betalen of hebben die al wel gereageerd?

Ik wil er in ieder geval wel op! :D
Ik heb het geld dus ook al overgemaakt.
Afbeelding
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Bericht door Edje Turbo »

Ik heb ook al een mailtje gestuurd, nog geen factuur ontvangen, maar JP weet dat ik betaal zoals altijd en zoals iedereen zou moeten doen.
Ik ga ervan uit dt 5 April nog steeds door gaat..zeker nu ik de CT20 erop heb liggen ben ik benieuwd naar de verschillen met de vorige keer...;D
rsevo6
Zere vingers van het typen..
Berichten: 906
Lid geworden op: 02 jan 2007, 09:30

Bericht door rsevo6 »

Ik ging er vanuit dat mijn aanmelding rechtstreeks aan het email adres van JP als def aanmelding gold:huh: . Ik neem dan ook aan dat ik 1 vd 2 genoemde wel bevestigde aanmeldingen ben...::)
Heb nu nog maar een 2e mail gestuurd voor de zekerheid:-/
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4424
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door erikmr »

8) voorstel :
hij staat nu nog steeds bij animo,s = een voorstel
na animo,s gaat hij in het vervolg naar
overige meetings [op verzoek van de organisator ]
leden die zich daar aanmelden [bij een vastgestelde datum ] houden zich dan aan hun aanmelding

want een organisator steekt zijn nek uit maakt kosten of probeerd wat te verdienen en als hij dan wat moet inhuren moet hij met zijn initiatief niet op de kosten blijven zitten

ps dit is op persoonlijke titel:P
AfbeeldingAfbeelding

DUDERSTADT 2022 28 07 tot 31 07
rsevo6
Zere vingers van het typen..
Berichten: 906
Lid geworden op: 02 jan 2007, 09:30

Bericht door rsevo6 »

Heb nog even kontakt gehad met JP en blijk gelukkig inderdaad 1 vd 2 "bevestigde" deelnemers te zijn.:dux-blij_thumb-up:

Ook ik heb helaas (gelukkig maar heel incidenteel) mogen ervaren dat, ondanks het "clubgevoel", er ook hier enkele mensen rondwaren die blijkbaar niet het fatsoen kunnen opbrengen om in vertrouwen gemaakte afspraken na te komen.

Men dient zich te realiseren dat bij niet nakomen van afspraken/aankopen (waarbij een leverancier/organisator zich ergens toe verplicht) hij wel verlies lijdt/kosten maakt die hij dus nergens terugkrijgt als die afspraken door de afnemer genegeerd worden.:boos:

Houd de eer aan jezelf, maak pas afspraken/geef je ergens voor op als je het ZEKER weet of maak direkt een voorbehoud dat je mogelijk wel wilt maar pas later kan bevestigen!

Heb je je eenmaal definitief opgegeven en blijkt dat je door omstandigheden niet kan nakomen, neem dan kontakt op. Is wel zo netjes en mogelijk is er nog iets anders te regelen bovendien weet de organisator dan tenminste waar hij aan toe is.

En blijkt dan dat er hierdoor toch kosten zijn, neem dan je verantwoording en betaal die, dat moet de organisator namelijk ook!

Ik spreek even op persoonlijke noot, maar als ik def afspraken heb gemaakt en ik kan die buiten mijn schuld echt niet nakomen, dan kijk ik of er iets te regelen is.
Zijn er door mijn niet nakomen kosten, dan betaal ik die, is gewoon persoonlijke eer en fatsoen! Mensen weten daardoor wat ze aan je hebben en zullen, ondanks dat je je een keer niet de afspraak hebt gehouden maar je betrouwbaar hebt getoond, in de toekomst toch weer bereid zijn met je te dealen!

Ik wens JP succes met de organisatie van deze (vermoedelijk laatste??:*( ) dynodag:applaus-smiley:
Gebruikersavatar
base86
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 400
Lid geworden op: 27 jan 2007, 10:59
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door base86 »

Jongens, ik heb dit heel ff niet meer in de gaten gehouden sorry!

JP ik stuur je vandaag even een mailtje!
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Dit was t lijstje van de geinteresseerden...
Base86
Drake
Roland
Bremo
rsevo6
Dooierick

Denk dat de mensen zelf wel weten of ze een mailtje hebben gestuurd of niet..
Roland

Bericht door Roland »

Mijn aw11 moet nieuwe dorpels hebben, en staat rond die tijd bij de lasser. Gaat dus niet lukken helaas (had ook helemala niet meer aan dit topic gedacht :*()
Gebruikersavatar
johnwoo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1025
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door johnwoo »

Lullig dat het (weer) zo moet lopen doordat een aantal mensen niet bijhouden waar ze zich voor aangemeld hebben. Voor zulke dingen heeft ooit iemand de agenda uitgevonden ;) En zoals Rene al opmerkt, als je nog niet zeker weet of je kunt, meld dan duidelijk "onder voorbehoud".

Ik hoop niet dat JP zich hierdoor helemaal uit het veld laat slaan, want zoals ik al eerder postte, wil ik nog wel eens een dynodag meedoen als m'n rebuild gedaan is.

Zulke situaties zijn best te voorkomen trouwens, bijvoorbeeld door:
- Mensen bij aanmelding al een voorschot te laten betalen van bv 25 euro (moet je eens opletten hoe weinig mensen dan vergeten dat ze zich ergens voor hebben aangemeld ;) ).
- Wekelijks een mail rond te laten gaan met de laatste status (aantal aanmeldingen; al dan niet definitief doorgaan van de meeting). Dit kan zelfs geautomatiseerd gebeuren met bv een PHP inschrijfscriptje zodat je er als organisator geen omkijken naar hebt.
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Peerke
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2033
Lid geworden op: 24 dec 2006, 12:18
Type MR2: ZZW30
Locatie: Langenboom

Bericht door Peerke »

Roland schreef:Mijn aw11 moet nieuwe dorpels hebben, en staat rond die tijd bij de lasser. Gaat dus niet lukken helaas (had ook helemala niet meer aan dit topic gedacht :*()

Als je jezelf ergens voor opgegeven hebt dien je gewoon te komen.
Mensen steken hun nek voor anderen uit en maken onkosten, als iedereen er zo over denkt, hoef je nooit meer iets te organiseren.
Dit is niet alleen naar jou toe bedoeld maar ook naar de anderen.
Het gaat ten koste van al diegene die wel willen dat dit doorgaat.


Enne: die lasser kan toch ook wel een andere keer.........8) ;) :X
Afbeelding
Afbeelding
Roland

Bericht door Roland »

PARDON?

Ik wordt hier een beetje op m'n vingers getikt terwijl dit het enige is wat ik in dit topic gepost heb:
Roland schreef: Maar waar en hoe duur?
Ik weet niet eigenlijk niks van die vorige meeting..
Vervolgens heb ik dit topic helaas niet meer gevolgd. Sorry daarvoor.
In eerste instantie heb ik nog gereageerd alsof het m'n eigen schuld was, maar nu ik erover nadenk vind ik het niet aan mij liggen.

En die lasser kan niet een andere keer, want door deze ellende ben ik al bijna een maand over mn APK heen, vind ik al erg genoeg.
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Misschien/waarschijnlijk komt dit ook een beetje door mij en mn lijstje..
Heb een lijstje gemaakt met namen van mensen die geinteresseerd waren of interesse hadden getoond..
Roland

Bericht door Roland »

Ja denk het wel ;)
Teminste, als ik voor mezelf spreek. De andere weet ik niet.
Bremo

Bericht door Bremo »

Wat Roland zegt..!

Dat gevoel heb ik eigenlijk ook een beetje, om eerlijk te zijn. Of ik die dag tijd heb weet ik nu nog niet. Maar als het door zou gaan en ik kon even langskomen, dan zou ik dat zeker doen. Het is voor mij tenslotte een ritje van niets. Banken is dan weer een tweede..

Bij deze meld ik me dus definitief AF aangezien ik geen zekerheid heb dat ik kan komen.

Missy_Maaike nog bedankt voor je pm om me te wijzen op dit topic :dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
base86
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 400
Lid geworden op: 27 jan 2007, 10:59
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door base86 »

Ik denk dat het komt omdat dit nog onder Animocheck valt. Uiteraard wil ik nog steeds graag op de bank met al m'n aanpassingen. Dus ik zorg er gewoon voor dat ik die dag vrij ben! :D
Plaats reactie