Dyno meeting het vervolg....
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Ik zal er over nadenken (en dan kontakt met JP opnemen en duidelijke afspraken met hem maken) hoe we dit in het vervolg moeten doen. Ik denk toch dat we dit als club zullen moeten stroomlijnen (en niet op de gebruikelijke manier, dat wil zeggen, de organisator regelt de meeting)
Uit Maaike haar lijstje kun je bijvoorbeeld niet halen HOE geinteresseerd iemand is. Dat terwijl JP een aanmelding als een aanmelding ziet.
Wordt vervolgd.
Uit Maaike haar lijstje kun je bijvoorbeeld niet halen HOE geinteresseerd iemand is. Dat terwijl JP een aanmelding als een aanmelding ziet.
Wordt vervolgd.
Hij mag van mij wel verschuiven naar overige meetings. Ik ging er eigenlijk van uit dat dit "vanzelf" zou gebeuren zodra de datum vast gezet werd. Foutje van mijn kant dus..... En dan hierbij officieel het verzoek aan de Pieten of deze naar overige meetings gezet kan worden.
Ik heb van René, Ed, en Scoolio al een mailtje ontvangen.
@Ed, ik heb je al twee keer een mailtje gestuurd met de factuur er in, wil je me nog ff laten weten of hij inmiddels al is binnen gekomen?
Om nu alles goed op de rit te zetten zou ik graag even willen weten wie er van het lijstje definitief komt en mee wil doen;
Base86, definitief
Drake, ja?
Roland, nee
Bremo, nee
rsevo6, definitief
Dooierick, ja?
JPMR2
Ik heb van René, Ed, en Scoolio al een mailtje ontvangen.
@Ed, ik heb je al twee keer een mailtje gestuurd met de factuur er in, wil je me nog ff laten weten of hij inmiddels al is binnen gekomen?
Om nu alles goed op de rit te zetten zou ik graag even willen weten wie er van het lijstje definitief komt en mee wil doen;
Base86, definitief
Drake, ja?
Roland, nee
Bremo, nee
rsevo6, definitief
Dooierick, ja?
JPMR2
Misschien is het ook een idee om het ook aantrekkelijk te maken voor leden die niet willen banken, maar wel willen komen kijken. Beetje catering ofzoiets, ik verzin maar wat. Betalen de mensen die willen banken gewoon ~50 euro extra ofzo. Nu denken anderen misschien van ja, kben er al op geweest en ik ga geen 70 euro betalen voor de gezelligheid..!
Bremo schreef:Misschien is het ook een idee om het ook aantrekkelijk te maken voor leden die niet willen banken, maar wel willen komen kijken. Beetje catering ofzoiets, ik verzin maar wat. Betalen de mensen die willen banken gewoon ~50 euro extra ofzo. Nu denken anderen misschien van ja, kben er al op geweest en ik ga geen 70 euro betalen voor de gezelligheid..!
Volgens mij heb je niet helemaal begrepen hoe een dyno meeting werkt
De mensen die willen rollen melden zich aan en betalen.
De mensen die voor de gezelligheid langs willen komen, die komen gewoon en betalen (uiteraard) niets. Ik neem aan dat als er bij deze kijkers nog iemand is die toch wil rollen, dan ter plaatse bezien zal worden of er nog tijd beschikbaar is. Indien dat mogelijk blijkt, dan zal er uiteraard alsnog roltarief betaald moeten worden.
Beetje vreemd idee dat jij catering voor kijkers wilt laten betalen door de mensen die rollen::)
Ik ga als rol deelnemer toch niet betalen voor het vermaak van de kijkers, zou eerder andersom logischer zijn: kijkers meebetalen aan het rollen omdat zij het vermaak krijgen;)
rsevo6 schreef:Ik ga als rol deelnemer toch niet betalen voor het vermaak van de kijkers, zou eerder andersom logischer zijn: kijkers meebetalen aan het rollen omdat zij het vermaak krijgen;)
Had ik het even verkeerd begrepen ja..
Voor vermaak bij een testbank ga ik toch eerder bij die bank met 1 rol staan hoor
Hij staat inmiddels bij meetings en niet meer bij de animo's, alles gaat dus gewoon door.
Wel kregen we van verschillende mensen een mailtje dat de betaling niet verwerkt kon worden ofdat ze hem weer terug kregen. Dit is een probleem wat met de Postbank te maken had. Omdat wij per 1 januari een andere bedrijfsnaam hebben moest ook de tenaamstelling van de rekening aangepast worden. Postbank heeft dit pas vorige week voorelkaar kunnen krijgen.....
Voor alle duidelijkheid, de juiste tenaamstelling is dus JP's Tuningshop.com te Kapelle.
Dan zou ik ook graag nog een reactie ontvangen op het volgende:
Om nu alles goed op de rit te zetten zou ik graag even willen weten wie er van het lijstje definitief komt en mee wil doen;
Base86, definitief
Drake, ja?
Roland, nee
Bremo, nee
rsevo6, definitief
Dooierick, inmiddels definitief
Van Drake dus nog niets mogen horen!
JPMR2
Wel kregen we van verschillende mensen een mailtje dat de betaling niet verwerkt kon worden ofdat ze hem weer terug kregen. Dit is een probleem wat met de Postbank te maken had. Omdat wij per 1 januari een andere bedrijfsnaam hebben moest ook de tenaamstelling van de rekening aangepast worden. Postbank heeft dit pas vorige week voorelkaar kunnen krijgen.....
Voor alle duidelijkheid, de juiste tenaamstelling is dus JP's Tuningshop.com te Kapelle.
Dan zou ik ook graag nog een reactie ontvangen op het volgende:
Om nu alles goed op de rit te zetten zou ik graag even willen weten wie er van het lijstje definitief komt en mee wil doen;
Base86, definitief
Drake, ja?
Roland, nee
Bremo, nee
rsevo6, definitief
Dooierick, inmiddels definitief
Van Drake dus nog niets mogen horen!
JPMR2
Omdat ik niet iedereen tijdig een persoonlijk mailtje kan sturen hierbij de gevens voor a.s. zaterdag (5 april)
RF Dynojet
A. Plesmanweg 20 - 22
4462 GC Goes
Aanvang 10:00 uur.
Er is nog ruimte op de bank. Geef je dus snel op als je nog wilt banken. Deze meeting zal de laatste zijn die er gaat komen, ik neem aan dat jullie de reden hiervan wel zullen snappen.
JPMR2
RF Dynojet
A. Plesmanweg 20 - 22
4462 GC Goes
Aanvang 10:00 uur.
Er is nog ruimte op de bank. Geef je dus snel op als je nog wilt banken. Deze meeting zal de laatste zijn die er gaat komen, ik neem aan dat jullie de reden hiervan wel zullen snappen.
JPMR2
VERD.....
Heb ik gisteren de Turbo op de brug om nog ffe olie+filter te verversen voor de dyno dag.
Denk ik: ffe voorste fusee kogels checken aangezien ik heb gelezen dat die nogal eens kapot schijnen te gaan, blijken OK... .
Kijk ik ffe verder naar de stuurinrichting: zie ik dat de rechter stofmanchet kapot gescheurd is
Daar ga ik dus niet meer 250 Km mee rijden naar de dyno, lijkt me niet fijn voor de stuurinrichting.
Dus helaas wordt mijn Tubby niet gedynoed, terwijk ik juist zo benieuwd was naar het vermogen
Ter compensatie kom ik nu maar met mijn NSX (ik heb tenslotte al betaald ) en het stond toch ook op de planning om die eens te rollen, zeer benieuwd met de supercharger er op.
Heb ik gisteren de Turbo op de brug om nog ffe olie+filter te verversen voor de dyno dag.
Denk ik: ffe voorste fusee kogels checken aangezien ik heb gelezen dat die nogal eens kapot schijnen te gaan, blijken OK... .
Kijk ik ffe verder naar de stuurinrichting: zie ik dat de rechter stofmanchet kapot gescheurd is
Daar ga ik dus niet meer 250 Km mee rijden naar de dyno, lijkt me niet fijn voor de stuurinrichting.
Dus helaas wordt mijn Tubby niet gedynoed, terwijk ik juist zo benieuwd was naar het vermogen
Ter compensatie kom ik nu maar met mijn NSX (ik heb tenslotte al betaald ) en het stond toch ook op de planning om die eens te rollen, zeer benieuwd met de supercharger er op.
- base86
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 400
- Lid geworden op: 27 jan 2007, 10:59
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Kom net terug uit mn garage na de hele week al rijdend stilstaan rijdend stilstaan hbe gereden moet ik ben ik bang nu maar accepteren dat mijn auto morgen goes niet gaat halen, de koelvloeistof spuit eruit aan de onderkant als ik de auto start! Had er echt weer heeeel erg graag bij willen zijn om te kijken wat al mn aanpassingen nu voor effect hadden.
Allereerst de complimenten aan JP voor de moeite om te organiseren/ de uitvoering en ook aan de man van het Dynocenter, alles ging lekker relaxed en zonder de stress die je soms ziet bij dyno meetings.
Erg spijtig dat de organisatie zo moeizaam is verlopen en als resultaat er (naar ik aanneem) geen volgende dyno meet meer zal komen
Ik was door omstandigheden vrij laat (ca. 12.45u) en heb daardoor vermoedelijk een paar deelnemers niet gezien.
Was ondanks de relatieve rust toch weer gezellig om mensen te spreken.
Speciaal voor Ed: mijn opmerking over "hoe het met die ouwe bak van je ging" (geintje) heb je toch wel in de goede context begrepen hè is nog steeds één van de netste Turbo's in NL denk ik
De diverse dyno runs gaven weer inzicht dat het wel goed is om soms te testen en niet alleen voor de vermogens resultaten.
Bij dynotest blijkt nl soms dat een auto niet helemaal goed loopt en hoewel er geen direkt probleem is, wel moet worden nagezien ter voorkoming van mogelijke problemen op termijn, zonder test was dit niet bemerkt.
Alleen daarvoor is het al zinvol om (zeker bij tuning) eens te testen.
En ik ben ZEER tevreden met de resultaten van mijn NSX:3gears:
Erg spijtig dat de organisatie zo moeizaam is verlopen en als resultaat er (naar ik aanneem) geen volgende dyno meet meer zal komen
Ik was door omstandigheden vrij laat (ca. 12.45u) en heb daardoor vermoedelijk een paar deelnemers niet gezien.
Was ondanks de relatieve rust toch weer gezellig om mensen te spreken.
Speciaal voor Ed: mijn opmerking over "hoe het met die ouwe bak van je ging" (geintje) heb je toch wel in de goede context begrepen hè is nog steeds één van de netste Turbo's in NL denk ik
De diverse dyno runs gaven weer inzicht dat het wel goed is om soms te testen en niet alleen voor de vermogens resultaten.
Bij dynotest blijkt nl soms dat een auto niet helemaal goed loopt en hoewel er geen direkt probleem is, wel moet worden nagezien ter voorkoming van mogelijke problemen op termijn, zonder test was dit niet bemerkt.
Alleen daarvoor is het al zinvol om (zeker bij tuning) eens te testen.
En ik ben ZEER tevreden met de resultaten van mijn NSX:3gears:
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 3886
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:52
- Type MR2: AW11