2 Maart 2008 Maak kennis met Toyota MR2 Club Nederland

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

tilma800 schreef:mr2.nl is een echt geregistreerde club met bestuur en alle. Ze geven een blaadje uit en de evenementen worden door de club georganiseerd (die vaak niet gratis zijn).

Tegenwoordig voor leden vrijwel alles gratis (lees: inbegrepen) en het clubmagazine is full colour.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Ben een jaar of 2 lid geweest daar... maar bleek "not my cup of tea" dus weer weggegaan, hier is het veel leuker!

:twb:
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door BST »

Surferdude schreef:Ben een jaar of 2 lid geweest daar... maar bleek "not my cup of tea" dus weer weggegaan, hier is het veel leuker!

:twb:
Leve de wild bunch! :dux-blij_thumb-up:
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Joe

Bericht door Joe »

SuperTWO schreef:Er komt er ook nog eentje in Volkel.;)
Dat is ook niet heel erg dichtbij inderdaad. Evenzogoed heb ik verder zondag niets gepland, en is maandag voor mij een vrije dag, dus waarschijnlijk zal het wel lukken.
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Bericht door Edje Turbo »

De geheel als nieuw zijnde Two Tone SW20 van Willie Hermans uit Volkel komt ook...(er wordt zelfs in de avonduren hard aan gewerkt op zondag in Zwaag aanwezig te zijn met het afgeronde project)..deze MR2 is heel mooi dik uitgebouwd....ook met een speciale zelf gemaakte uitlaat.....en aangepaste maatwerk veren, en maatwerk velgen..ivm uitbouwen......kortom; erg dik.....

en dat voor iemand die graag alles orgineel wil...;D
Jekel
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 feb 2008, 17:14
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Jekel »

Tot morgen allemaal :koffie:
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Te veel wind op de afsluitdijk morgen...;D

(plus dat ik aan het werk ben..)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
hubomr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 37
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:38
Type MR2: AW11

Bericht door hubomr2 »

Ik ga wel effe neuzen (is maar 10 minuutjes van me vandaan, 5 minuutjes als er geen controles zijn;D ;) 8) ).
Joe

Bericht door Joe »

Waarschijnlijk kom ik ook wel even kijken, in ieder geval om te zien wat voor mensen er zoal nog meer in MR2's rijden ;)
Plaats reactie