reacties snert-toer 2013
Moderator: Pieten
reacties snert-toer 2013
Het was weer ouderwets gezellig! Helaas eindigde de sate-index op een all-time low, moesten we onderweg de sneeuwschuiver even onder een andere hoek zetten om het gewicht van de algen achter Johan zijn achterlichten te compenseren en heb ik de beloofde tractors uit de aankondiging niet kunnen afvinken (alhoewel die Vectra eigenlijk wel meetelt). Maar voor de rest was het alles wat je van de hondeweer-toer mag verwachten. Modder, gladheid, achterblijvende CZDs (waarvan 1 paradoxaal genoeg met dak...), gezelligheid en als toegift 25 liter overheerlijke snert bij de vuurkorf!
Peter dank voor de organisatie, en Arjan en Jelona voor de super-snert!
Peter dank voor de organisatie, en Arjan en Jelona voor de super-snert!
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Trouwens, de boer had gelijk, het bleef geloof ik wel verhard....
https://maps.google.nl/maps?q=delfzijl& ... 4,,0,18.32
Was alleen niet helemaal de kant die we op moesten...
https://maps.google.nl/maps?q=delfzijl& ... 4,,0,18.32
Was alleen niet helemaal de kant die we op moesten...
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Het was ouderwets gezellig.
En ouderwets lekkere snert
Was toch al weer een aantal jaren geleden dat ik voor het laatst bij een meeting was.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid.
Heb ook met de half loszittende bumper de auto weer zonder verdere schade thuis gekregen (wel nog een paar keer horen schuren)
Heeft er nog iemand foto's van mijn auto net na de krak op de parkeerplaats ?
Ikzelf nml niet en zou ze graag hebben.
En ouderwets lekkere snert
Was toch al weer een aantal jaren geleden dat ik voor het laatst bij een meeting was.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid.
Heb ook met de half loszittende bumper de auto weer zonder verdere schade thuis gekregen (wel nog een paar keer horen schuren)
Heeft er nog iemand foto's van mijn auto net na de krak op de parkeerplaats ?
Ikzelf nml niet en zou ze graag hebben.
Ik vond het ook super en heb de foto's voor je.Johan schreef:Het was ouderwets gezellig.
En ouderwets lekkere snert
Was toch al weer een aantal jaren geleden dat ik voor het laatst bij een meeting was.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid.
Heb ook met de half loszittende bumper de auto weer zonder verdere schade thuis gekregen (wel nog een paar keer horen schuren)
Heeft er nog iemand foto's van mijn auto net na de krak op de parkeerplaats ?
Ikzelf nml niet en zou ze graag hebben.
Marcel van der Heide
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
-
- Berichten: 7457
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
- Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
- Contacteer:
Met Unichip is V TEC voor de echte momenten, ben bijna niet boven de 3.000 rpm geweest.
Was een lekker ritje (had dit topic nog niet gezien), halve pan erwtensoep ging er ook prima in (beetje overdrijven...).
Heb pas van de week durven wassen na een paar dagen weken, gelukkig op de terugweg veel regen gehad, waardoor het lekker wegspoelde van de onderkant. Binnenkort de bodemplaat even afsponzen. Zit geen bagger op, maar wel wat smurrie.
Vanmiddag even naar gekeken (staat boven de MR2):)
Wel lekker zuinig gereden (na het wassen afgetankt t.b.v. de winterslaap+schorsing), iets van 1:12.
Was een lekker ritje (had dit topic nog niet gezien), halve pan erwtensoep ging er ook prima in (beetje overdrijven...).
Heb pas van de week durven wassen na een paar dagen weken, gelukkig op de terugweg veel regen gehad, waardoor het lekker wegspoelde van de onderkant. Binnenkort de bodemplaat even afsponzen. Zit geen bagger op, maar wel wat smurrie.
Vanmiddag even naar gekeken (staat boven de MR2):)
Wel lekker zuinig gereden (na het wassen afgetankt t.b.v. de winterslaap+schorsing), iets van 1:12.
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Ik ook niet, er viel steeds zo'n gat met die CZD die achter me zat (Ik wilde dan ook af en toe even kijken wat de nieuwe bandjes deden.. )MarcoTwo schreef:Met Unichip is V TEC voor de echte momenten, ben bijna niet boven de 3.000 rpm geweest.
Overigens reed ik de maandag na de rit over één van de gevolgde wegen, en lag daar opeens een centimeter natte klei op...dat was pas blubber, ik kon niet meer harder dan dertig..