Veluwetoer op herhaling!

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: AW11

Bericht door BST »

Heb helaas andere verplichtingen die dag, sorry.. :(
Weet ik ook pas net, baal wel want het mooi weer morgen.
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
emmer

Bericht door emmer »

ik heb geen uitlaat er onder zitten dus.......... wel jammer eigenlijk
Gebruikersavatar
Dokter Rob
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3886
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:52
Type MR2: AW11

Bericht door Dokter Rob »

emmer schreef:ik heb geen uitlaat er onder zitten dus.......... wel jammer eigenlijk

volgens mij valt dat niet op...;D
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

renso schreef:hoi marco bij deze opgegeven voor de toertocht

Toppie, lang geleden.;) :)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Voor de mensen die het qua tijd misschien niet redden...

Als je er rond 13:30 bent, komen we op het beginpunt weer terug en blijven daar iets van een uur ofzo (mmm uitsmijtertje?).

Dus zo rond 14:30 ofzo zullen we zo'n beetje weer gaan rollen.

Bellen kan morgen ook als je wilt weten waar we zijn.: 06-22374655.;)

Routebeschrijvingen genoeg, dus lastminute aanwaaien, geen probleem.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Intruder

Bericht door Intruder »

Hallo,
Oke, ik heb de Foto's van Greetz en Marco gezien!
De Intruder komt zondag ook.::)
Intruder

Bericht door Intruder »

SuperTWO schreef:Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Zie ook het treintje.
Hallo,
Oke, ik heb de Foto's gezien.
Morgen ben ik er ook!

De Intruder

Hans.:D
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: AW11

Bericht door BST »

SuperTWO schreef:Voor de mensen die het qua tijd misschien niet redden...

Als je er rond 13:30 bent, komen we op het beginpunt weer terug en blijven daar iets van een uur ofzo (mmm uitsmijtertje?).

Dus zo rond 14:30 ofzo zullen we zo'n beetje weer gaan rollen.

Bellen kan morgen ook als je wilt weten waar we zijn.: 06-22374655.;)

Routebeschrijvingen genoeg, dus lastminute aanwaaien, geen probleem.
OK... dan is het misschien nog wel een optie, weet nog niet precies hoe laat ik terugben, maar ik bel je wel ff als ik nog langs wil komen.
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Zo komen er nog meer. Allemaal prima!;)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Markk
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 214
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:53
Type MR2: AW11

Bericht door Markk »

Zo ik ben nu in andelst, was een mooie toer totdat mijn versnellingskabel brak. :'( Dus in z'n 3 naar huis van mijn vriendin gereden. En dadelijk nog de laatste 65 kilometer terug naar Deurne. Dus dat wordt nog wat. :::|

DUS: wie kan voor een goede prijs een kabel regelen. ;D

mvg Mark
Gebruikersavatar
Dokter Rob
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3886
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:52
Type MR2: AW11

Bericht door Dokter Rob »

Deurne is volgens mijn topografische kennis niet zo ver bij Willie vandaan...


Willie Hermans denk ik dus...
Markk
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 214
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:53
Type MR2: AW11

Bericht door Markk »

Dokter Rob schreef:Deurne is volgens mijn topografische kennis niet zo ver bij Willie vandaan...


Willie Hermans denk ik dus...

Dat is wel de bedoeling, als die goede meneer tijd heeft. Want ik weet dat hij dat heel weinig heeft :)
Markk
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 214
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:53
Type MR2: AW11

Bericht door Markk »

uhm het was trouwens de 4de versnelling en ben nu weer thuis. Ging nog best lekker :X
Gebruikersavatar
ErikV
Zere vingers van het typen..
Berichten: 730
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:13

Bericht door ErikV »

Zo, dat was me het dagje wel. Leuk dat deze rit nog laat in het jaar op de agenda is gekomen. Ook namens PaV, bedankt.

Zoals het hoort bij de WB, waren we elkaar al na vijf kilometer al kwijt. Klein gaatje gevallen en niet goed gekeken. Marco zag de rest van het treintje in volle vaart aan zich voorbij gaan. De man voorop (ahum, ik dus) is eerst kilometers door gegaan in de hoop aansluiting te vinden. Tevergeefs. Bij het keren heb ik nog even een rondje om een Volvo gereden. De bestuurder vond het blijkbaar handig om, waarschijnlijk ook bij het keren, via de linkerweghelft van de zijstraat eerst dwars op de weg te gaan staan. Parallel aan de doorgaande weg. Raar. Na de aansluiting weer gevonden te hebben (het mocht even duren) ging het ineens veel beter. Tot aan de lunch bleef het goed bij elkaar.

Tijdens de lunch (uitsmijter, broodje kaas, warm appelgebak, je kent het wel) was er gespreksstof genoeg. Het woord geel is gebruikt, de Renault 4 is de revue gepasseerd en een niet nader te noemen persoon heeft bekent een Fiat Multipla te willen kopen.
De trein voor deel twee bleek snel (vanaf het begin?) een kleinere groep te zijn. Waar de rest gebleven is, weet ik eigenlijk niet. Misschien dolen ze nog rond op de heide. Ook dat was weer een mooi stukkie toeren. Helaas hebben we even moeten stoppen vanwege de al eerder besproken gebroken schakelkabel. Da's jammer. Markk, je koppeling heeft er ook behoorlijk van langs gehad hoor. Laat ik het zo zeggen, bij het wegrijden na de stop trok je behoorlijke blauwe pluimen, en die kwamen echt niet uit je uitlaat.

Dat was eigenlijk ook meteen het begin van het einde. PaV had weer even een menigsverschil met de startonderbreking, zodat we minstens twee minuten achter lagen. Green Goblin was nog zo attent om even terug te komen om te zien of we ook pech hadden. Thanks! Maar geen pech gelukkig. Daarna hebben we in het voorbij rijden Marco nog even gegroet en zijn we huiswaards gegaan. Per abuis de A12 genomen richting Utrecht. Potdicht! Op zondagmiddag, en geen doorkomen aan. Ik had meteen al spijt dat ik niet binnendoor gegaan was. Tot zover het plannetje om 'zo snel mogelijk' thuis te komen. Nu staat de gele weer netjes in de stalling, is PaV door naar Zoetermeer en mag ik morgen al om kwart over vijf op. Ach.
Alle deelnemers, het weer en de organisator, bedankt.
Afbeelding
Intruder

Bericht door Intruder »

Op de hei is het allang stil hoop ik want wij zijn weer veilig in Zwolle aangekomen.Op de snelweg nog een treinstel tegen gekomen rooooooodddddd die dachten al snel weg te kunnen boer zoekt....... koe.
wij zwarte treinstel gingen iets later afhaken maar reden toch weer voor op de snel weg.Hoe kan dat? zocht hij de koe in een andere wei of zo? Wie het wel weet mag hierop antwoorden.Jammer van die gebroken kabel ik heb nog iets geopperd over of de sleepkabel nog mee moest toen we wegreden maar ze keken mij aan alsof ik blond was,maar zo zie je maar weer een breukje loop of rij je zo op.
groeten Hans en Willy
spieker

Bericht door spieker »

hey kwam k jou laatst niet tegen bij de was straat in zwolle :huh:
Intruder

Bericht door Intruder »

hallo wouter
ik heb je daar helaas niet gezien ik weet nl. dat er al drie zwarte mr 's rondrijden vandaar.
groetjes Hans en Willy
spieker

Bericht door spieker »

ow ok ;D
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Wij zijn ook weer thuis. Nee, geen panne gehad maar we moesten nog op verjaardag....

Lekker gereden (alleen het tweede gedeelte), weinig last gehad van het andere verkeer en iedereen bleef aardig bij elkaar. Kortom, een geslaagde meeting Marco !
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

ErikV schreef:Zo, dat was me het dagje wel. Leuk dat deze rit nog laat in het jaar op de agenda is gekomen. Ook namens PaV, bedankt.


De trein voor deel twee bleek snel (vanaf het begin?) een kleinere groep te zijn. Waar de rest gebleven is, weet ik eigenlijk niet. Misschien dolen ze nog rond op de heide. Ook dat was weer een mooi stukkie toeren.

We begonnen (een half uur later met rijden) bij de start met 6 MR2's, hebben onderweg nog even gewacht op de rest (4 MR2's) die ons, ondanks slechts 2 auto's welke zich in het treintje gefrommeld hadden, niet links-links (we stonden nagenoeg stil op pakweg 10 meter van elkaar in tegengestelde richting!), maar alleen links afgeslagen waren.

Al met al kwamen we een uurtje later terug bij de tussenstop, waar zich nóg drie MR2's verzameld hadden.

Na een lekkere hap weer verder gegaan, waarbij we de laatste 20% van de route maar zo hebben gelaten toen Mark zijn bak niet meer mee wilde werken.

Om op de quote terug te komen: enkele MR2 inzittenden hadden al voor het vertrek van de tweede rit doorgegeven dat ze ergens af zouden haken i.v.m. verplichtingen thuis/elders.

Foto's volgen zometeen.

Deze topic kan gelijk in z'n geheel wel naar het archief.

Afbeelding
Herkent iemand hem aan de antenne?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Plaats reactie