Even voorstellen.

Slap gelul rondom de MR2. Hier kan het.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Mr2Guino

Even voorstellen.

Bericht door Mr2Guino »

Heej hallo mensen.

Ik ben Guino Koch (29) en kom uit het zuiden van het land, Margraten (bij Maastricht).
Ben een echte auto liefhebber, en heb er inmiddels ook al een leuk aantal gehad, om precies te zijn,8 bmw's 5xe30 3xe36's , nu m'n 3e sw20 , 2 x 200sx , accord coupe , civic coupe , sierra xr4i, en nu dus een Mitsubischi 3000gt en een mr2 sw20.
Ik heb ook altijd m'n auto opgenkapt en verbouwd, met vaker bakken geld verlies tot gevolg. Maar nu is dus de 3000gt m'n eind project, wat ik daarna ook niet meer verkoop, want wil nu toch eens een auto, helemaal af maken, voldoende pk's onder de kap. Gaat trouwens om een 3.0l non turbo, want omgbouwd gaat worden naar 3.0l twin turbo 4x4.

Ik heb een enkele jaren terug ook op dit forum gezet, toen ik in het bezit was van een sw20, maar ben daarna weer iets anders gekocht, en ben inmiddels alweer wat auto's verder.
Nu heb ik een weekje of 3 geleden m'n derde sw20 gekocht, dit meer omdat ik mijn huidige auto aan het ombouwen reviseren ben (3000gt).
deze auto, had echt dringend groot onderhoudt nodig, en heeft een ernstige lekkage aan de versnellingsbak. Omdat dit projectje wel ff gaat duren, omdat ik meer wil dan alleen revisie, heb ik om deze tijd te overbruggen weer een sw20 gekocht, welliswaar voor een leuk prijsje, maar daar krijg je dus ook niks tot weinig voor, dus moet toch nog wat dingen verbeteren, en vervangen.
Dus daarom heb ik me hier weer aangemeld, altijd handig om dingen te weten te komen en of dingen te vragen.
Zodra ik m'n sw20 een beetje opgekallerplatert heb, komen er foto's van.

Hopelijk heb ik voldoende info gegeven.

Greetz Guino
Gebruikersavatar
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1973
Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
Type MR2: AW11

Bericht door Sherwin »

Welkom, Post eens wat foto's (ook van de 3000gt!)

veel plezier!
Ex: 2ZZ-GE Powered MR2 Spyder, Civic EG4
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
Mr2Guino

Bericht door Mr2Guino »

Ik zal snel wat foto's sturen. Zijn beiden wel nog voledig orgineel.

Greetz Guino
Gebruikersavatar
ROB-E
Berichten: 2505
Lid geworden op: 02 apr 2007, 23:05
Type MR2: AW11

Bericht door ROB-E »

Welkom!
Green Goblin schreef:Wat Rob-E zegt.
Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

welkom hier, mitsu 3000gt owwww droom auto kwijl!!! foto's!!:D
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
Mr2Guino

Ff wat foto's dan.

Bericht door Mr2Guino »

Bij deze even wat foto's.

Alles is nog standaard, maar daar komt zoals altijd verandering in, alleen als je samen woond duurd het wat langer dan voorheen.

mr2:

Afbeelding

Er is wat werk aan, bijvoorbeeld, de reactiestangetjes vervangen, en een nieuw einddempertje, misschien een 94+ voorlip, en voor de rest blijft ie ver zo als ie is, immers heb ik mijn hoofd project!

Mitsu 3000gt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ga hier niet heel veel meer over vertellen, want het is immer een mr2 forum, maar zal zeker nog een topic openen over m'n mr2tje.
want ik zeg wel tot ik niet veel aan de emmer zal knutselen, maar als ik dat tegen de mensen om me heen zeg, dan beginnen ze al te lachen ;D .
Houdt jullie zeker op de hoogte van de nieuwtjes.

Greetz Guino
Gebruikersavatar
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1973
Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
Type MR2: AW11

Bericht door Sherwin »

mooie wagens man! Hou je op een ander forum nog bij wat je aan je 3000gt doet?

ziet er wel echt mooi uit moet ik zeggen
Ex: 2ZZ-GE Powered MR2 Spyder, Civic EG4
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
Mr2Guino

forum

Bericht door Mr2Guino »

ja zo nu en dan zit ik wel eens op het 3si forum, dat is een amerikaans forum.
Helaas heb ik hier in Nederland of belgie geen forum gevonden gerelateerd, aan de 3000gt / gto / stealth. Maar aangezien ik sommige dingen niet begrijp met lezen, op zo'n forum, en dingen kopen ook lastig gaat met invoeren en verzenden enz, is dat best lastig.
maar zit wel op het forum, en heb er ook al enige kennis opgedaan, wat betreft manual en tips en trucs voor het in en uitbouwen van het blok en 4x4 twinturbo conversie. Dus da's wel fijn.

Houdt jullie hier ook wel op de hoogte van de vorderingen.

Greetz Guino
Gebruikersavatar
Beer
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1872
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:21

Bericht door Beer »

Gaaf, heb ik ook altijd al willen hebben, zo'n 3000GT.
Had toen alleen begrepen dat die auto zo volgestouwd zit met electronica, dat je een vermogen kwijt bent aan storingen oplossen?
Of is dat een broodje aap verhaal?
Mr2Guino

Bericht door Mr2Guino »

Uhmm kan er vrij weinig over zeggen, omdat ik hem zelf pas heb sinds afgelopen november, en eigenlijk nu al 3 maanden stil staat. Hij heeft idd vrij veel electronica, maar de meeste storingen wat er zijn is aan het ecs systeem, dat is het systeem om de veren hard of zacht af te stellen, en dat komt door lekkende diodes op het printplaatje, en dat plaatje kan weer invloed hebben op het motorgebeuren, dus echt broodje aap is het niet, maar is allemaal simpel op te lossen door of de diodes te vervangen of de hele printplaat om te zetten van een andere wat nog niet stuk is.
zelf nog geen problemen gehad hiermee.

zaterdag eerste onderdelen ophalen voor de gt.
dubbeledraaideur

Bericht door dubbeledraaideur »

Mooie mr2 maar die 3000GT mag er zeker wel zijn!

Succes met het opknappen van beide auto's
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Mr2Guino schreef:Gaat trouwens om een 3.0l non turbo, want omgbouwd gaat worden naar 3.0l twin turbo 4x4.

Welkom! Is het een (ex.) Amerikaan, gezien de kleine uitsparing/vierkante kentekenplaat in de achterbumper?

Hier hadden we standaard altijd al de VR4 (TwinTurbo, 4WD, 4WS) met zo'n heerlijke 'lichte' koppeling (filerijden = beenamputatie), wat ik me uit 1993-1994 kan herinneren van de testauto's van HNG.

Overigens ben je niet de enige op dit forum met een MR2 2.0 en een 3000GT (wel de VR4, niet echt origineel meer).;)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Plaats reactie