Route voor een weekendje weg

Slap gelul rondom de MR2. Hier kan het.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
hans1982
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 95
Lid geworden op: 25 jul 2014, 13:48

Route voor een weekendje weg

Bericht door hans1982 »

Ik had mijn vrouw beloofd dat we een keer een weekendje weg zouden gaan als de mr2 helemaal in orde zou zijn, nu is dit het geval dus moet het er maar eens van komen.

Nu begreep ik al dat de beste tip is om je navigatiesysteem in te stellen op vermijd snelwegen dus dit ga ik ook zeker doen. Maar heeft iemand voor mij een goede tip om naar toe te rijden zodat ik in een leuke omgeving terecht kom om te rijden. En vervolgens een beetje authentiek dorpje waar we kunnen overnachten/eten. Ik kom zelf uit de omgeving van Den Haag en het is de bedoeling dat we van vrijdag tot zondag weggaan.

Alvast bedankt,
VincentM
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 214
Lid geworden op: 05 jan 2014, 15:52

Re: Route voor een weekendje weg

Bericht door VincentM »

Als je echt een authentiek dorpje zoekt zou ik zeker Monschau aanraden,
misschien zijn de wegen eromheen wat minder, het dorpje zelf is zeker de moeite om een dagje naartoe te gaan.
Gebruikersavatar
anubis
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 03 mei 2016, 08:47

Re: Route voor een weekendje weg

Bericht door anubis »

Is slechts een kort ritje, en ik heb het zelf nog niet gedaan. Vanuit Den Haag zit ik te denken om vanuit Gouda de Hollandse IJssel te volgen richting Utrecht/Nieuwegein.
Of vanuit Leiden de Amstel volgen, zitten vast leuke tussenstops/terasjes en hoteletjes in de buurt.
hans1982
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 95
Lid geworden op: 25 jul 2014, 13:48

Re: Route voor een weekendje weg

Bericht door hans1982 »

Vincent bedankt, ziet er inderdaad leuk uit maar de route is ook wel van belang. Als iemand nog andere suggesties heeft dan hoor ik die graag.
Gebruikersavatar
jaapio
Zere vingers van het typen..
Berichten: 869
Lid geworden op: 26 apr 2013, 06:53

Re: Route voor een weekendje weg

Bericht door jaapio »

Duderstadt..... :D!

Lekker twee keer per jaar met de hele bubs. Niet duur, leuke omgeving, lachen gieren brullen....voor jong en oud.....erg goed hotel, eten en drinken super.... :adhd: :adhd:

Kan je ook heel goed zonder bubs naar toe :dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
Blacky
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 129
Lid geworden op: 12 sep 2012, 15:51

Re: Route voor een weekendje weg

Bericht door Blacky »

Moezel en Eifel zijn mooie omgevingen om te rijden en redelijk dicht bij Nederland en met je navigatie op vermijd snelwegen kom je daar altijd op leuke plaatsen. Oost Nederland is op deze manier ook heel leuk om te doen. Zeker als je net begint met routes rijden wordt je hier nooit teleurgesteld. Als dit je bevalt en je wilt meer en verder dan zou ik het gratis programma Tyre adviseren. Kun je in enkele tom-Tom en Garmin laden zodat je via je navigatie je routes rijd , en dit gaat verder binnendoor dan 'vermijd snelwegen '. succes en veel rij plezier :driving:
Gebruikersavatar
Kees
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 271
Lid geworden op: 01 feb 2014, 11:58
Type MR2: AW11
Contacteer:

Re: Route voor een weekendje weg

Bericht door Kees »

Bij Maastricht de grens over en binnen door naar bastogne rijden. Wellicht dat ik dat binnenkort ook zo lf weer eens doe.
Plaats reactie