beetje onderhoud

Slap gelul rondom de MR2. Hier kan het.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
djinx
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 okt 2015, 20:15

beetje onderhoud

Bericht door djinx »

Vandaag maar eens begonnen met een beetje onderhoud aan de emmer ( sw20 bwj 91 ).
Blokje uit elkaar trekken en dan o.a. een nieuwe koppakking, waterpomp, thermostaat, distributie set, alle pakkingen aan het blok, de hele kop aan pakken klepzittingen nieuw inslijpen, klepsteelrubbers enz enz,alle slangen door samco's vervangen, alu radiator, verstuiververs reinigen, bougiekabels, verdeler, rotor, olie, bougie's, nieuwe 17 inch velgen en banden.
Het interieur vorig jaar gedaan, stoeltjes zijn weer netjes als ook schakelpookhoes en knop, dubbel din ingebouwd met achteruitrijcamera en dergelijke, targa rubbers aangepakt en daar mijn mr2 zwart is ook een nieuwe zwarte elektrische antenne geplaatst.
Wat ik nog graag zou willen is o.a.rev6 headlights, frunk afdekplaat boven radiato, nieuw setje vloermatten.



Gr. Johan
Gebruikersavatar
Peerke
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2033
Lid geworden op: 24 dec 2006, 12:18
Type MR2: ZZW30
Locatie: Langenboom

Re: beetje onderhoud

Bericht door Peerke »

Netjes, weer een SW20 die niet op de sloop verdwijnt.
djinx
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 okt 2015, 20:15

Re: beetje onderhoud

Bericht door djinx »

Ja dat zeker, daar is hij ver vanaf.
Op twee puntjes zo groot als een spelde kopje na is de body nagenoeg perfect.

gr. Johan
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: beetje onderhoud

Bericht door MarcoTwo »

:dux-blij_thumb-up: :dux-blij_thumb-up:
djinx
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 okt 2015, 20:15

Re: beetje onderhoud

Bericht door djinx »

Klein upje,

Nou zeg de klepspelingen waren way of ( trof er zelfs een aan met 0.5 zeg )
Hopelijk komt vandaag de kop weer terug van het vlakken, waterpomp, thermostaat, alu radiator zijn geplaatst.
Zuigers en onder blok zijn gereinigd, ben nu met de aanbouwdelen en dergelijke bezig.
Klepdeksel een leuk kleurtje geven ( denk in de zelfde kleur als de samco slangen ( geel )
Geel zal trouwens ook de kleur van de remklauwen worden zodat het straks mooi allemaal bij elkaar past.
Nu Nog een momo gt 50 stuurtje in de zwart/ geel uitvoering ( zodat het interieur dan ook mooi combineert met de rest )
djinx
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 okt 2015, 20:15

Re: beetje onderhoud

Bericht door djinx »

Nou,

Alles is gemonteerd en het blokje is helemaal uit elkaar geweest en wat er te vernieuwen viel is zo wat vernieuwd.
En ik moet zeggen " wat een verschil" hij loopt haast als een nieuwe.
vandaag de remklauwen geel gemaakt, morgen de e boel weer monteren en dan maar hopen op mooi weer.
Volgende week alles poetsen en wordt hij gepolijst.

Gr. Johan
Plaats reactie