Formule 1 jaar 2010

Ouwehoer hier een end weg

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Formule 1 jaar 2010

Bericht door bond »

Ik was wel eens nieuwsgierig hoe jullie over formule 1 denken. We zijn met ze alle veel bezig over onze MR2’s en andere auto’s. Dus mijn vraag wordt er ook naar formule 1 gekeken door jullie. En heb je dan een favoriete rijder of team. Ik volg graag f1 en heb zo mijn favoriete rijder en team, mijn twee rijders zijn Felipe Massa en Rubens Barrichello en wat betreft team Ferrari hier in valt voor mijn Fernando Alonso af dit vindt ik eerste klas:blaat: . En wat vinden jullie van de terug keer van Michael Schumacher, ik ben geen fan van hem. Maar ik zou het wel knap vinden als hij dit jaar kampioen zou worden. Dus misschien zijn er mensen die wel een uit spraak willen maken over wie er kampioen wordt zoals een rijder of een team/constructeur.

Rijders

1 st M.Schumacher
2 de L.Hamilton
3 de F.Massa

Constructeur

1 st Mercedes
2 de Ferrari
3 de McLaren
Afbeelding

Bijna weekend
Gebruikersavatar
Timo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 821
Lid geworden op: 02 mei 2007, 16:33
Type MR2: AW11

Bericht door Timo »

Ik kijk ook graag Formule 1!
Ik vind de terug keer van Schumacher eigenlijk wel leuk.. ik hoop dat de Mercedes kan concureren met de Mclaren en Ferrari!

Ik wil een mooi gevecht zien tussen Lewis Hamilton en Michael Schumacher!
MR2 maakt rijden geweldig!;D:driving:;D

AfbeeldingAfbeelding
Almanzo86

Bericht door Almanzo86 »

Ben zelf ook een enorme fan van F1. Mijn coureurs zijn Jenson Button en Hamilton, team WAS Brawn maar nu mijn 2 favo rijders bij 1 team zitten is het McLaren :)
Mijn verwachting en misschien ook stiekeme hoop haha...

Rijders:
1. Button
2. Shumacher
3. Alonso

Teams:
1. McLaren
2. Ferrari
3. Red Bull
Gebruikersavatar
Timmo Wijker
Zere vingers van het typen..
Berichten: 989
Lid geworden op: 14 jan 2008, 10:13
Type MR2: AW11

Bericht door Timmo Wijker »

Ik denk:

1:Hamilton
2:Alonso
3:Vettel

1:Mclaren
2:Ferrari
3:Redbull
Gebruikersavatar
frankie-turbo
Berichten: 3534
Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door frankie-turbo »

timmo / anti shumacher? :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Timmo Wijker
Zere vingers van het typen..
Berichten: 989
Lid geworden op: 14 jan 2008, 10:13
Type MR2: AW11

Bericht door Timmo Wijker »

ik denk dat schumacher zich nog niet kan bewijzen in zijn eerste jaar. vergeet niet dat de man er 3 jaar uit geweest is hoor, de techniek is een stuk veranderd, hij zit in een nieuw team, een team wat ook relatief nieuw is. schumacher heeft meer tijd nodig denk ik. hij zal zeker niet slecht presteren, maar ik denk dat mclaren en ferrari veel beter zijn............... die hebben al zoveel geleerd in afgelopen haar kwa ontwikkeling van de auto.
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Timmo.

Maar vergeet niet dat Branw GP nu Mercedes is. Dus dat is niet hele maal nieuw. En ik ga er toch een beetje van uit. Al die tijd dat hij bij Ferrari zat toch nog wel zijn rondjes heeft gemaakt in een F1. Maar de tijd zou het leren.
Afbeelding

Bijna weekend
Gebruikersavatar
Timmo Wijker
Zere vingers van het typen..
Berichten: 989
Lid geworden op: 14 jan 2008, 10:13
Type MR2: AW11

Bericht door Timmo Wijker »

ja dat weet ik ja, maar schumacher is nog niet gewend aan dit team, je moet op elkaar inspelen en vertrouwen krijgen en weten wat je aan elkaar hebt.

Kijk maar hoe lang het duurde voordat schumacher wereld kampioen bij ferrari werd.

En daar komt nog bij dat er een enorme druk op de schouders van de beste man staat, want iedereen schreeuwt al dat hij wereld kampioen word. En hij moet zich dan bewijzen, daarom zei hij in de media ook, dat hij tijd nodig heeft. En dat niet iedereen gelijk het beste moet verwachten. Hij probeerd zichzelf daarmee beetje in de underdog situatie te duwen, omdat dat gewoon prettiger werken is voor hem. je begint als laatste en alles wat je hoger eindigd is een prestatie.
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Klopt hele maal wat je zegt. Kijk het is van mijn ook maar een gok dat hij gaat winnen. En het leifst zie Filipe Massa kampioen worden.
Afbeelding

Bijna weekend
Gebruikersavatar
Timo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 821
Lid geworden op: 02 mei 2007, 16:33
Type MR2: AW11

Bericht door Timo »

Timmo Wijker schreef:ik denk dat schumacher zich nog niet kan bewijzen in zijn eerste jaar. vergeet niet dat de man er 3 jaar uit geweest is hoor, de techniek is een stuk veranderd, hij zit in een nieuw team, een team wat ook relatief nieuw is. schumacher heeft meer tijd nodig denk ik. hij zal zeker niet slecht presteren, maar ik denk dat mclaren en ferrari veel beter zijn............... die hebben al zoveel geleerd in afgelopen haar kwa ontwikkeling van de auto.

Hier ben ik het wel mee eens.
MR2 maakt rijden geweldig!;D:driving:;D

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Metal_Carnage
Zere vingers van het typen..
Berichten: 732
Lid geworden op: 08 jul 2008, 15:30
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Metal_Carnage »

Ik volg de F1 echt al sinds ik me kan herinneren. Elke keer samen met paps op de bank voor de tv, heerlijk.
Ik wee tniet wat het komende seizoen gaat doen. Die nieuwe teams verwacht ik niet zo heel veel van om eerlijk te zijn. De topteams zullen er sowieso weer staan, wat het dit jaar wel spannend zal maken. 5-6 goeie teams die zich in de kampioensschapsstrijd zullen mengen.

Schumi is weer terug, heerlijk. Misschien dat mensen het zijn vergeten, maar Schumi is niet gestopt omdat hij niet meer wilde racen, maar omdat hij niet meer kon racen. Contracten met kimi / massa waren al getekend, schumi kon nergens heen... Hij is zo ongeveer verplicht gestopt zeg maar.

Misschien nodeloos om te zeggen, ik ben groot liefhebber van de man :)
En ook van Alonso trouwens. En van Massa. en van Vettel

Ik verwacht een heel spannend seizoen!
TimMR2

Bericht door TimMR2 »

Grote F1 fan hier. Ik vind de terugkeer van Schumacher heel erg leuk. Ben geen fan van de man, maar zo wordt het veld wel steeds competetiever.

Ik denk:

Coureurs
1. Alonso
2. Schumacher
3. Vettel

Teams.

1. Ferrari
2. McLaren
3. Mercedes
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

En wat vinden jullie er van dat er niet meer tussen door getankt kan worden. In het verleden gebuurde het dan meen voor de streep zonder brandstof stonden. Ik kan me nog herinderen met mijn vader op de bank dat ze de auto over de streep moesten duwen. En dit is volgens mijn uit de tijdt van lotus (John Player Special) toen mijn favoriete team.
Afbeelding

Bijna weekend
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Hier de uit slag van zaterdag 13-03-2010

Postie Team Ronde Tijd

1 5 Afbeelding Sebastian Vettel (DUI) RBR 14 1:54.101
Afbeelding2 7 Afbeelding Felipe Massa (BRA) FER 16 1:54.242
Afbeelding3 8 Afbeelding Fernando Alonso (SPA) FER 20 1:54.608
Afbeelding4 2 Afbeelding Lewis Hamilton (ENG) MLA 19 1:55.217Afbeelding
5 4 Afbeelding Nico Rosberg (DUI) MER 13 1:55.241
Afbeelding6 6 Afbeelding Mark Webber (AUS) RBR 13 1:55.284
Afbeelding7 3 Afbeelding Michael Schumacher (DUI) MER 15 1:55.524
Afbeelding8 1 Afbeelding Jenson Button (ENG) MLA 17 1:55.672Afbeelding
9 11 Afbeelding Robert Kubica (POL) REN 17 1:55.885Afbeelding
10 14 Afbeelding Adrian Sutil (DUI) FOR 17 1:56.309
Afbeelding

Bijna weekend
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4424
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door erikmr »

8) Ik heb niet echt favo,s maar kijk wel altijd

en denk dat DIT een leuk topic is ;)

by the way ik ga voor vettel
AfbeeldingAfbeelding

DUDERSTADT 2022 28 07 tot 31 07
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Ik ga voor Massa. Maar ergens hoop ik dat schumacher kampion wordt.
Afbeelding

Bijna weekend
Gebruikersavatar
Remmel
Zere vingers van het typen..
Berichten: 761
Lid geworden op: 10 nov 2008, 16:30
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Remmel »

Dat die Vettel zo snel kon zijn..., daar krijgt Schumacher nog een hele zware kluif aan :eten:
Jean-Pierre

Afbeelding
RowanMR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 621
Lid geworden op: 29 dec 2006, 20:31

Bericht door RowanMR2 »

Ik hoop dat Schumacher hem pakt, en anders gun ik alles aan Vettel want die rijdt gewoon heel sterk. Daarnaast pakte hij hem vorig jaar net niet.

Wel super saai trouwens die race, oh my god! Elk team met maar 1 reguliere pitstop en verder was het ook maar optochtje rijden.

Volgende race Australie, dat is wel altijd genieten met inhaalacties!
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

De wedstrijd was niet zo spannend. En dan mis ik toch wel het tanken. Daar in kom men zijn stratagie op aan passen. En dat is nu weg maar we wachten af wat het gaat worden in Australie.
Afbeelding

Bijna weekend
Gebruikersavatar
ruud1337
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 237
Lid geworden op: 20 jan 2009, 16:00

Bericht door ruud1337 »

Ross Brawn en Michael Schumacher, dat duo is onsterfelijk:thumb3d: Maar denk niet dat hij dit jaar al kampioen wordt...

Ik verwacht dat dit het jaar wordt van Vettel of hopelijk Massa, Alonso gun ik het niet (zeker niet vanwege het incident bij Renault met Piquet Jr. en Briatore).
Plaats reactie