Routes GPStracks.nl

Ouwehoer hier een end weg

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Routes GPStracks.nl

Bericht door CelicaTwinCAm »

Beste vrienden,

rijd iemand van jullie wel eens routes van http://www.gpstracks.nl? Ze hebben namelijk een hoop routes maar vroeg me af of dat het leuke routes zijn om een keer met een aantal emmertjes te doen..
Gebruikersavatar
Remmel
Zere vingers van het typen..
Berichten: 761
Lid geworden op: 10 nov 2008, 16:30
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Remmel »

Heb de routes van Limburg en Belgie bijna allemaal gereden, erg leuk! Sommige stukken zijn echter te smal of onverhard deze moet je gewoon overslaan als je ter plekke bent (waypoint aanvinken als "bezocht").
Veel ritten zijn uitgezet voor motoren, vandaar dat je vaker "kruip door sluip door" weggetjes tegenkomt.
Jean-Pierre

Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Een keer geprobeerd, dacht ik. Wel in een oudere TomTom wat routes gezet, maar nooit gebruikt.

Moet toch maar eens gebeuren.:)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
renso
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 159
Lid geworden op: 29 dec 2006, 18:19

Bericht door renso »

Hoi.moet je wel de routes pakken die niet te oud zijn, want in veel oudere routes zijn al weer veranderingen gebracht in de wegen.Maak er zelf ook veel gebruik van, sterker nog er staat zelfs een ingezonden route van mij op nl de bruggen route (grijpskerk)een paar jaar geleden gereden met de mr2club.Maar heb je wel de navigatie die deze routes kunen inladen je hebt nl de garmin zumo.s die dit kunnen en een paar tomtoms met het tooltje reisplanner.
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

Het enige navi-systeem wat ik heb is google maps op m'n Samsung Galaxy S4, ik vermoed dat het daar wel op kan? Anders zou ik de route over moeten typen, op zich ook de moeite waard voor een middagje toeren.. Wanneer de route door de WB gebruikt gaat worden al helemaal
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: AW11

Bericht door BST »

Ik heb er zelf wel eens een ritje in duitsland van gereden. Was leuk. Opmerkingen over niet te oud zijn wel terecht, maar als je een fatsoenlijke GPS hebt dan kan je ook om opstakels heenrijden en later de route weer laten oppakken. Weet niet of dat met de smartphone ook lukt, maar met een Garmin kan dat wel.
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Gebruikersavatar
Remmel
Zere vingers van het typen..
Berichten: 761
Lid geworden op: 10 nov 2008, 16:30
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Remmel »

Dat het vaak oude routes zijn is inderdaad waar, maar nauwelijks een probleem.
Adhv nieuwe kaarten plant je TomTom of Garmin gewoon de route opnieuw tussen de waypoints.

Alleen als een oud waypoint op een afgesloten weg of eenrichtingsweg is komen te liggen heb je even een probleem, dan moet je dit waypoint verwijderen tijdens de rit, gaat heel gemakkelijk.
Jean-Pierre

Afbeelding
Gebruikersavatar
renso
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 159
Lid geworden op: 29 dec 2006, 18:19

Bericht door renso »

Als je op de website bent van gpstracks.nl kun je op de witte banner klikken van waypoint, en als je daar op bent even in de blauwe balk op forum klikken en je krijgt ongelovelijk veel informatie over de routes en ook nog eens per navigatie toestel wat je bezit.Verder is er op youtube veel te vinden hoe je de routes moet inladen en hoe je de navigatie moet instellen,
Gebruikersavatar
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1930
Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Ricardos »

Erg leuke site inderdaad.
Ik kan deze route in Duitsland aanbevelen: http://www.gpstracks.nl/motorroutes-dui ... hp?id=1279
Afbeelding
Plaats reactie