Voor de benzinefijnproevers

Ouwehoer hier een end weg

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Dr. B
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 Apr 2009, 14:55
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door Dr. B » 06 Okt 2014, 13:16

De Aral in Emmerich?
Afbeelding

Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 Mar 2007, 14:54
Contact:

Bericht door krijger » 07 Okt 2014, 21:28

Die Aral inderdaad.

Gebruikersavatar
SpeedDevil
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1711
Lid geworden op: 27 Dec 2006, 19:20
Type MR2: AW11

Bericht door SpeedDevil » 14 Okt 2014, 11:54

De aral in weeze is nog 1 cent goedkoper
Dokter Rob schreef:Is er dan niemand die hier on-topic kan blijven...
Afbeelding

Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 Dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Re: Voor de benzinefijnproevers

Bericht door Edje Turbo » 18 Jun 2017, 17:14

ik heb nu ook 102 octaan in de tank na paar keer tanken en ik merk dat motor mooier loopt en ook beter op het gas reageert.
Weet iemand of een Gen 3 Turbo ECU kan meten dat octaan is veranderd en daarom de ontsteking bijstelt? Je zou zeggen van wel want als je 91 octaan zou tanken dan grijpt de ECU ook in met timing terug schroeven..maar misschien werkt dit anders dan andersom.

de Jap gen 3 Turbo is standaard 100 Octaan in Japan is mij vertelt.

Plaats reactie