wegmisbruikers

Ouwehoer hier een end weg

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

wegmisbruikers

Bericht door Leliev »

vanavond om half 9 op SBS6 wegmisbruikers..

niks vreemds opzich, want dat is elke week.
maar dit keer is er echt een enorme malloot die alles op alles zet om aan de politie te ontkomen.

erger dan die porsche van laatst (wel bekend bij de trouwe kijkers).
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Hebben ze je al weer losgelaten dan??
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

ik hoef ze niet te ontwijken.
mijn lief onschuldig smoeltje zorgt er toch wel voor dat ik zonder problemen ontkom.. :P
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
miss2

Bericht door miss2 »

ja hij was leuk :P
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Heb je wel lef!!
Roland

Bericht door Roland »

Hmm niet gezien. Iemand een filmpje op internet gezien?
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Vrijdag de herhaling..
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
TRD2000
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1154
Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
Type MR2: AW11

Bericht door TRD2000 »

[youtube]vB9suRs0ITU[/youtube]
Groeten
TRD2000 (wim)
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

hij blijft vet.. :P

oke, het is vooral klote voor degene die er (aan de spreekwoordelijke) haren worden bij gesleept, maar die gast is echt geflipt. je moet wel lef hebben om zo te rijden.
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
subke

Bericht door subke »

die is echt helemaal lijp:O zonde van de mercedes leuk autotje
rsevo6
Zere vingers van het typen..
Berichten: 906
Lid geworden op: 02 jan 2007, 09:30

Bericht door rsevo6 »

[quote="Leliev"]hij blijft vet.. :Pquote]

Vind je?
Zie dit filmpje nu net, ik haat nl dat ophitsende "wegmisbruikers" met die Spee promotende krullebol eikel, kijk er nooit naar, maar was hier nu toch nieuwsgierig.

Die kerel rijdt zonder enig moreel besef andere mensen bijna het leven uit, puur geluk dat niemand doodgereden is. Van mij had hij vol op een lichtmast mogen knallen.
Dan doet de politie in de US het toch effektiever, die rammen een dergelijke debiel van de weg af om verdere risico's voor anderen zsm te voorkomen: op hoge snelheid tikje zijdelings tegen de kont...pirouette, over.
Gebruikersavatar
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Mr2-wouter »

Idd, politie had kans zat om die gast een duw te geven. Bijvoorbeeld toen die zat te twijfelen waar die heen moest en rustig aan rijden was. Gewoon ervoor zetten met 2 auto's klem rijden... Wat een gehaktballen die NL agenten.. en dan ook nog klagen dat ze te weinig betaald krijgen... :-/
Gebruikersavatar
Dokter Rob
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3886
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:52
Type MR2: AW11

Bericht door Dokter Rob »

nekschot is het makkelijkste...



vond de memo van die agent wel mooi tegen die persoon die nogal druk was met de verdrijvingsvlakken over dat middelvingertje als internationale groet.

"Er bestaat natuurlijk een kans dat je een keer iemand treft die uitstapt en je achter je stuur vandaan trekt..."


Kijk, daar kan ik me redelijk in vinden... er zijn namelijk mensen die dat gewoon doen...;D
Gebruikersavatar
Arnie
Zere vingers van het typen..
Berichten: 932
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:50
Type MR2: AW11

Bericht door Arnie »

Dokter Rob schreef:





Kijk, daar kan ik me redelijk in vinden... er zijn namelijk mensen die dat gewoon doen...;D
Ik ken ze anders niet :hypocrite::hypocrite:

;D;D
Afbeelding
Fun is not a Straight line, have fun.
Afbeelding
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

kuch *combinatieman* kuch
Gebruikersavatar
stampertje
Zere vingers van het typen..
Berichten: 674
Lid geworden op: 27 dec 2006, 20:31
Type MR2: AW11

Bericht door stampertje »

rsevo6 schreef:
Leliev schreef:hij blijft vet.. :Pquote]

Vind je?
Zie dit filmpje nu net, ik haat nl dat ophitsende "wegmisbruikers" met die Spee promotende krullebol eikel, kijk er nooit naar, maar was hier nu toch nieuwsgierig.

Die kerel rijdt zonder enig moreel besef andere mensen bijna het leven uit, puur geluk dat niemand doodgereden is. Van mij had hij vol op een lichtmast mogen knallen.
Dan doet de politie in de US het toch effektiever, die rammen een dergelijke debiel van de weg af om verdere risico's voor anderen zsm te voorkomen: op hoge snelheid tikje zijdelings tegen de kont...pirouette, over.


spee zei ook nog dat ze in nederland te zuinig op de auto's waren voor dat soort acties, daar waren de onopvallende camera-auto's te duur voor::)
rsevo6
Zere vingers van het typen..
Berichten: 906
Lid geworden op: 02 jan 2007, 09:30

Bericht door rsevo6 »

stampertje schreef:
rsevo6 schreef:

spee zei ook nog dat ze in nederland te zuinig op de auto's waren voor dat soort acties, daar waren de onopvallende camera-auto's te duur voor::)

Geeft maar weer eens aan wat een eikel die Spee is. :blaatbord: :donder_frown:
Aan de ene kant heel NL aan trachten houden wegens "crimineel" verkeers (snelheids)gedrag want: die snelheidsduivels konden wel eens ongelukken veroorzaken, BEBOETEN deze criminelen (vandaar zeker dat deze snelheidscontroles veelvuldig plaats vinden op veilige lange wegtrajecten zonder zijwegen).

Aan de andere kant: een echte crimineel veelvuldig medeweggebruikers naar het leven laten staan omdat het TE DUUR is om er een politiewagen tegenaan te zetten...... van dit argument zakt dus echt je broek af.....

Is die Spee nu echt zo dom dat hij zijn eigen onzinargumenten gelooft??
Bremo

Bericht door Bremo »

rsevo6 schreef:
Vind je?
Zie dit filmpje nu net, ik haat nl dat ophitsende "wegmisbruikers" met die Spee promotende krullebol eikel, kijk er nooit naar, maar was hier nu toch nieuwsgierig.

Die kerel rijdt zonder enig moreel besef andere mensen bijna het leven uit, puur geluk dat niemand doodgereden is. Van mij had hij vol op een lichtmast mogen knallen.
Dan doet de politie in de US het toch effektiever, die rammen een dergelijke debiel van de weg af om verdere risico's voor anderen zsm te voorkomen: op hoge snelheid tikje zijdelings tegen de kont...pirouette, over.

Met RSevo!

Al vind ik het niet verkeerd dat ze ook echt blijven volgen.. volgens mij is het vaak genoeg dat ze het te gevaarlijk vinden worden en dat ze de achtervolging dan staken.
Gebruikersavatar
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door tilma800 »

Als je de gegevens hebt van die man kan je hem ook rustig laten rijden. Dan wacht je hem gewoon thuis op. (filmpje niet gezien)
Afbeelding
Surferdude schreef:Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he? :D
MOANDEI
Gebruikersavatar
johnwoo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1025
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door johnwoo »

Dat zou een optie zijn ware het niet dat de auto gestolen is... Ik denk niet dat de legitieme eigenaar van de auto het leuk vindt als 'ie er eerst achter komt dat z'n auto gejat is, door een collega thuis wordt afgezet en direct in de boeien geslagen wordt ;D
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie