Dubbeledraaideur's MR-2
Moderator: Pieten
Vanochtend met mn emmer naar het werk gereden.
Heb een digitale temperatuur meter in de voorbak gehangen. De temperatuur steeg binnen een half uurtje van 14 granden naar 20 graden.
Ik zit te denken om de voorkap te isoleren tegen condensvorming. Maar ik ben aan de andere kant bang, dat de versterkers dan niet niet meer genoeg gekoeld kunnen worden.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Isolatiemateriaal dat ik wil gebruiken, is x-trem isolatiemateriaal 10mm dik.
Heb een digitale temperatuur meter in de voorbak gehangen. De temperatuur steeg binnen een half uurtje van 14 granden naar 20 graden.
Ik zit te denken om de voorkap te isoleren tegen condensvorming. Maar ik ben aan de andere kant bang, dat de versterkers dan niet niet meer genoeg gekoeld kunnen worden.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Isolatiemateriaal dat ik wil gebruiken, is x-trem isolatiemateriaal 10mm dik.
volgens mij helpt een aluminium plaat eronder ook om de warmte af te voeren.
In iedergeval, ik had mijn versterker eerst gewoon op de plaat geschroeft zonder aluminium.
Maar het werd mij iets te heet dus heb ik er later een plaat alu tussen gedaan en wonder boven worder scheelt dat echt.
In iedergeval, ik had mijn versterker eerst gewoon op de plaat geschroeft zonder aluminium.
Maar het werd mij iets te heet dus heb ik er later een plaat alu tussen gedaan en wonder boven worder scheelt dat echt.
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
Weer eens een update aan mijn kant.
Nieuwe leasewagen mogen ontvangen afgelopen vrijdag.
2.5 uur over gedaan om thuis te komen. Nou dat is fijn inrijden...
VW Polo
1.2L Diesel bluemotion. Met Turbo jonguh
86Pk uit een 3 cilinder.
173KM/h topsnelheid (Traag)
Navigatie, filemeldingen, usb aansluiting.
Leuke auto toch voor alleen zakelijk gebruik
De mr2 is er natuurlijk ook nog, die gaat niet zomaar de deur uit.
Nieuwe leasewagen mogen ontvangen afgelopen vrijdag.
2.5 uur over gedaan om thuis te komen. Nou dat is fijn inrijden...
VW Polo
1.2L Diesel bluemotion. Met Turbo jonguh
86Pk uit een 3 cilinder.
173KM/h topsnelheid (Traag)
Navigatie, filemeldingen, usb aansluiting.
Leuke auto toch voor alleen zakelijk gebruik
De mr2 is er natuurlijk ook nog, die gaat niet zomaar de deur uit.
Een of andere klojo ging met 70km/h de snelweg op.
Vrachtwagen die aankwam rijden moest uitwijken voor die pipo.
Ik wilde daar dus nog ff langs, motortje was goed warm had er al 50 km mee gereden. Dus ik trap de auto ff naar de 5000 toeren.
Toen ik de vrachtwagen voorbij was en overschakelde. Hoorde ik opeens geratel.
Dat is dus een kromme klep. (Gelijk langs een maat van me gereden die automonteur is en die bevestigde mijn vermoeden).
Had net de olie bijgevuld. Ik denk dat die klep sowieso niet goed was en door deze actie het loodje had gelegd.
Ik zit te twijfelen, of een gen3 erin leggen of deze repareren of de auto de deur uitdoen.
Gen 3 blok = 950 euro. Iets minder dan 1 ton gelopen. Maar als je het goed wil aanpakken, dan doe je gelijk ook het blok gelijk reviseren.
Kosten 2100 euro totaal
Dit blok repareren: 200 ofzow Echter wil ik het goed doen, dan moet hij gereviseerd worden. 1000 schat ik zo.
Of ik verkoop de auto in deze staat. 1000 tot 1500 euro kan ik er voor krijgen, als ik geluk heb. Echter heb ik er al 3000 ingestoken...
Vrachtwagen die aankwam rijden moest uitwijken voor die pipo.
Ik wilde daar dus nog ff langs, motortje was goed warm had er al 50 km mee gereden. Dus ik trap de auto ff naar de 5000 toeren.
Toen ik de vrachtwagen voorbij was en overschakelde. Hoorde ik opeens geratel.
Dat is dus een kromme klep. (Gelijk langs een maat van me gereden die automonteur is en die bevestigde mijn vermoeden).
Had net de olie bijgevuld. Ik denk dat die klep sowieso niet goed was en door deze actie het loodje had gelegd.
Ik zit te twijfelen, of een gen3 erin leggen of deze repareren of de auto de deur uitdoen.
Gen 3 blok = 950 euro. Iets minder dan 1 ton gelopen. Maar als je het goed wil aanpakken, dan doe je gelijk ook het blok gelijk reviseren.
Kosten 2100 euro totaal
Dit blok repareren: 200 ofzow Echter wil ik het goed doen, dan moet hij gereviseerd worden. 1000 schat ik zo.
Of ik verkoop de auto in deze staat. 1000 tot 1500 euro kan ik er voor krijgen, als ik geluk heb. Echter heb ik er al 3000 ingestoken...
- maurizio046
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 29 jul 2011, 21:55
- maurizio046
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 29 jul 2011, 21:55