Dubbeledraaideur's MR-2

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

dubbeledraaideur

Bericht door dubbeledraaideur »

Bezig met een versterker layout.
Was het zat die versterker achter mn stoel.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ben bijna klaar, de stroomkabels zijn al aangelegd. Maar de audiokabels moeten nog. En dan kan ik hem aan de accu koppelen en verder afwerken.
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

zou ook ff kabels leggen om startkabels op aan te kunnen sluiten ofzo :P

je zou maar met een lege accu komen te staan.
Don't shoot the messenger!
dubbeledraaideur

Bericht door dubbeledraaideur »

Haha, ach heb een nieuwe accu erin zitten. Dus die zal niet zo snel leeg zijn.

Als ik eventueel bij de accu moet komen, of bij stuurbekrachtiging. Heb ik dat ding al gauw zat weggehaald ;)
Gebruikersavatar
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1973
Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
Type MR2: AW11

Bericht door Sherwin »

alleen geen reservewiel right?
Ex: 2ZZ-GE Powered MR2 Spyder, Civic EG4
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
dubbeledraaideur

Bericht door dubbeledraaideur »

Ach ik haal wel zown busje daarvoor, ipv reservewiel.



Gisteren de boel aangesloten, nu nog afwerken en ook nog een nieuwe neonbuis halen. Helaas is er 1 gesneuveld.
Afbeelding
Gebruikersavatar
toyotoon
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 aug 2011, 19:39

Bericht door toyotoon »

ziet er goed uit
nou het geluid nog
dubbeledraaideur

Bericht door dubbeledraaideur »

Dat is al aanwezig

Alleen wil ik over een paar maanden andere subs kopen en in eigen bekisting plaatsen, zodat ik de bijrijdersstoel fatsoenlijk kan neerzetten ;)
Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

Nice!!!!!
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
dubbeledraaideur

Bericht door dubbeledraaideur »

Vanochtend met mn emmer naar het werk gereden.
Heb een digitale temperatuur meter in de voorbak gehangen. De temperatuur steeg binnen een half uurtje van 14 granden naar 20 graden.

Ik zit te denken om de voorkap te isoleren tegen condensvorming. Maar ik ben aan de andere kant bang, dat de versterkers dan niet niet meer genoeg gekoeld kunnen worden.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Isolatiemateriaal dat ik wil gebruiken, is x-trem isolatiemateriaal 10mm dik.
Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

volgens mij helpt een aluminium plaat eronder ook om de warmte af te voeren.
In iedergeval, ik had mijn versterker eerst gewoon op de plaat geschroeft zonder aluminium.
Maar het werd mij iets te heet dus heb ik er later een plaat alu tussen gedaan en wonder boven worder scheelt dat echt.
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
dubbeledraaideur

Bericht door dubbeledraaideur »

Weer eens een update aan mijn kant.

Nieuwe leasewagen mogen ontvangen afgelopen vrijdag.
2.5 uur over gedaan om thuis te komen. Nou dat is fijn inrijden...

VW Polo
1.2L Diesel bluemotion. Met Turbo jonguh
86Pk uit een 3 cilinder.
173KM/h topsnelheid (Traag)
Navigatie, filemeldingen, usb aansluiting.

Afbeelding
Afbeelding

Leuke auto toch voor alleen zakelijk gebruik :)
De mr2 is er natuurlijk ook nog, die gaat niet zomaar de deur uit.
dubbeledraaideur

Bericht door dubbeledraaideur »

Gelukkig kan ik met de Polo op en neer naar het werk.
Met de MR2 gaat het niet meer.

Motorblok stuk ivm kromme klep(pen). Kon dat niet wachten totdat het buiten wat warmer was? kutzooi!
-MR2-
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 nov 2009, 16:07
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door -MR2- »

hoe is dat gebeurd dan?
dubbeledraaideur

Bericht door dubbeledraaideur »

Een of andere klojo ging met 70km/h de snelweg op.

Vrachtwagen die aankwam rijden moest uitwijken voor die pipo.

Ik wilde daar dus nog ff langs, motortje was goed warm had er al 50 km mee gereden. Dus ik trap de auto ff naar de 5000 toeren.
Toen ik de vrachtwagen voorbij was en overschakelde. Hoorde ik opeens geratel.
Dat is dus een kromme klep. (Gelijk langs een maat van me gereden die automonteur is en die bevestigde mijn vermoeden).

Had net de olie bijgevuld. Ik denk dat die klep sowieso niet goed was en door deze actie het loodje had gelegd.

Ik zit te twijfelen, of een gen3 erin leggen of deze repareren of de auto de deur uitdoen.
Gen 3 blok = 950 euro. Iets minder dan 1 ton gelopen. Maar als je het goed wil aanpakken, dan doe je gelijk ook het blok gelijk reviseren.
Kosten 2100 euro totaal
Dit blok repareren: 200 ofzow Echter wil ik het goed doen, dan moet hij gereviseerd worden. 1000 schat ik zo.
Of ik verkoop de auto in deze staat. 1000 tot 1500 euro kan ik er voor krijgen, als ik geluk heb. Echter heb ik er al 3000 ingestoken...
Gebruikersavatar
maurizio046
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 202
Lid geworden op: 29 jul 2011, 21:55

Bericht door maurizio046 »

Verkopen zou ik niet 123 doen laat um anders maken en verkoop um dan voor meer geld vooral omdat je al veel hebt uitgegeven
Dirk
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 279
Lid geworden op: 15 jul 2010, 14:02

Bericht door Dirk »

Een Gen3 blok met een ton op de teller hoef je niet volledig te reviseren, gewoon nieuwe rollen, distri en filters, vloeistoffen bougies en GAAN.
Gebruikersavatar
gorsche
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 456
Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:57
Type MR2: AW11

Bericht door gorsche »

Een Gen3 blok met een ton op de teller hoef je niet volledig te reviseren, gewoon nieuwe rollen, distri en filters, vloeistoffen bougies en GAAN.

+1 Nog meer kosten maken kan altijd nog ;)
-MR2-
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 nov 2009, 16:07
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door -MR2- »

Heb je de cilinderkop al gedemonteerd dat je zo zeker weet dat het een klep(pen) is? Vind het wel raar dat je bij 5000 toeren in een keer een kromme klep hebt met een non-interface motor. Maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten..
dubbeledraaideur

Bericht door dubbeledraaideur »

Waarschijnlijk gaan we het blok van het weekend openmaken en kijken wat er mis is.

Dan wel eerst natuurlijk een compressiemeting doen, zodat we weten waar we moeten beginnen.
Gebruikersavatar
maurizio046
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 202
Lid geworden op: 29 jul 2011, 21:55

Bericht door maurizio046 »

Laat maar weten hoe het er met je mr2 ervoor staat

mvg
Plaats reactie