dat gaat helaas niet lukken, jij hebt ten eerste n rev1, die zijn niet om te switchen met n rev2. Rev2 is ook niet om te switchen met rev3.Jona1985 schreef: Kan je gewoon ECU switchen dan?
Mocht je binnekort n gen2 blok nodig hebben, pm je maar
Moderator: Pieten
Verschillen zijn idd het EGR systeem, een andere fuel mapping vd ECU (lager octaangehalte in Amerika) en een ceramische turbo in de JDM'sJona1985 schreef:3sgte = 3sgte denk ik dan..
USDM zit alleen die zooi in om het milieubeetje te sparen (EGR of zo?), en die andere ECU waardoor die minder hard loopt.
Thanks je voor je aanbod. Heb inmiddels een greddy geregeld.rsevo6 schreef:Maar even inbreken hier: ik heb nog overkompleet liggen een originele ARC intercooler die weg mag.
Is geen koopje, zeer zeldzaam en uiteraard al lang discontinued.
Nwpr. van deze intercooler was ca. 1205 UKP/1900 U$
Als het goed is, incl de benodigde buizen (moet ik even nazien) Prijs: 595 Euro
Voor het idee:
http://www.neweraparts.com/desktopmodul ... D=0&mid=-1
http://www.neweraparts.com/Default.aspx ... ductID=654