Weer terug met een emmertje

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mr.Patrick
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 112
Lid geworden op: 19 jan 2010, 20:32

Weer terug met een emmertje

Bericht door Mr.Patrick »

Na 2 jaar is er toch weer een emmertje terug gekomen :D het is geen turbo geworden maar weer een gewone gti. De turbo die ik op het oog had is vlak voor me verkocht. Ik heb daarna nog het een en ander overdacht, en tot de conclusie gekomen dat een gti snel genoeg is en wat minder kosten aan onderhoud enzo. Aan de sticker op de rechter ruit en de kentekenplaathouder te zien is hij al bekend hier..

Ik heb nog maar een paar foto's kunnen maken vandaag, en hij was nog vies (hij is inmiddels gewassen hoor)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Welkom terug ;)
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Welkom terug, het bloed kruipt..
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Welkom. Hij komt me vaag bekend voor, maar kan er niet de vinger op leggen.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mr.Patrick
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 112
Lid geworden op: 19 jan 2010, 20:32

Bericht door Mr.Patrick »

Ja die emmertjes zijn erg verslavend.

Ik had wat problemen met mijn gaspedaal, leek alsof ik hem ergens doorheen moest drukken. Heb het inmiddels opgelost, gaskabel was te los en het pedaal mechanisme ook maar meteen gesmeerd. Ding loopt geweldig! Ik zal binnenkort nog wat meer foto's plaatsen, eerst nog een keer poetsen want heb hem gister gewassen toen het al donker was :p niet echt een succes haha.
Gebruikersavatar
Mr.Patrick
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 112
Lid geworden op: 19 jan 2010, 20:32

Bericht door Mr.Patrick »

Nou, mijn 2tje staat al bij de garage.. Ik wilde vanmorgen een lekker stukje rijden toen na 1km de temperatuurmeter vrij hoog ging staan, ik maakte me niet zoveel zorgen, maar een paar honderd meter later stond deze in het rood dus maar snel gestopt. Aan het blok gevoeld en deze was gewoon nog koud zoals het hoort als je net weg rijd. Ik terug in de auto gaan zitten en luisteren of ik iets geks hoorde en er "bonkte" iets wat van voor af leek te komen. Toen ben ik gaan kijken en bleek mijn voorbumper zichzelf te hebben omgetoverd tot waterval :( De radiateur is zo gaar als een kanarie en gooit er meer vloeistof uit dan dat ie vast houdt..
Maar dit weekend nog wel een paar foto'tjes kunnen maken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Remmel
Zere vingers van het typen..
Berichten: 761
Lid geworden op: 10 nov 2008, 16:30
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Remmel »

Ziet er van een afstand mooi uit.
JP Cars Mierlo geeft toch garantie of niet?, of moet je die nieuwe radiateur zelf dokken... ::)
Jean-Pierre

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mr.Patrick
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 112
Lid geworden op: 19 jan 2010, 20:32

Bericht door Mr.Patrick »

Ik heb hem gekocht zonder garantie. Dus wordt voor mijn eigen rekening. Scheelt dat ik een goede prijs heb gegeven dus het kan wat lijden ;)
Gebruikersavatar
Mr.Patrick
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 112
Lid geworden op: 19 jan 2010, 20:32

Bericht door Mr.Patrick »

Emmertje rijd gelukkig weer!
Ik heb wel een lijstje meegekregen met wat er allemaal nog aan zit te komen aan reparaties.. Best wel een lijstje

-van de distributie riem is niet bekend wanneer deze vervangen is
-Remblokken en schijven moeten vervangen worden, zowel voor als achter en daarbij moeten ook de remklauwen gangbaar gemaakt worden of misschien vervangen
-reactiestangen voor mogen vervangen worden(nog niet heel hard nodig)
-Banden achter kunnen deze zomer nog mee maar moeten dan ook vervangen worden
-De draagarmen voor vertonen een klein beetje speling en als dit teveel wordt zal ook dat vervangen moeten worden.

Verder zijn er nog wat dingen die mijzelf zijn opgevallen, vooral uiterlijke dingen
-boven het achterlicht links zit een hele plek waar de blanke lak weg is
-boven de voorruit zit een roestplek die bijgewerkt moet worden
-rechter deur vertoond een klein beetje roest
-velgen moeten vervangen worden of opnieuw gespoten (ik ben er nog niet over uit wat ik echt ermee wil en dit heeft de tijd)
-antenne moet vervangen/verwijderd worden en het gaat in de spoiler gedicht want er komt vocht in mijn kofferbak.
-kentekenplaathouder achter moet vervangen worden met 1 van de club(ga ik snel bestellen;) )


Dus nog genoeg werk aan de winkel.. De remmen hebben nu in ieder geval de hoogste prioriteit, want dat moet toch wel voor de zomer moeten gebeuren. Ik weet nog niet zeker of ik alles ga vervangen met standaard spul of misschien een upgrade uitvoeren, want ik moet nog even de opties bekijken.
Gebruikersavatar
Mr.Patrick
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 112
Lid geworden op: 19 jan 2010, 20:32

Bericht door Mr.Patrick »

Ondertussen Heb ik alweer wat veranderd aan de emmer :) De achterlichten heb ik vervangen door donkere. En de antenne was kapot en deze heb ik vervangen, alleen niet met een originele maar ik heb er nu een in de kofferbak gemaakt. Om het gat in de spoiler netjes te maken heb ik ook al iets bedacht maar daar moet nog wat voor binnen komen, maar zodra dit gebeurt is laat ik het meteen zien ;)
Hier de foto's van de achterlichten.
Afbeelding
En deze zonder bewerking
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En nog een zonder lichten :p
Afbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Lijkt mij aan de donkere kant voor onze vrienden van de wetshandhaving.....
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Mr.Patrick
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 112
Lid geworden op: 19 jan 2010, 20:32

Bericht door Mr.Patrick »

Die zijn er hier niet zo heel veel gelukkig :P

Ik heb vanmiddag tussen de buien door het gat in mijn spoiler dicht gemaakt. Met dank aan Green Goblin!

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Ehhhhhmmmm......apart..;D ;)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
J_MR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 770
Lid geworden op: 25 jul 2007, 18:00
Type MR2: AW11

Bericht door J_MR2 »

Achterlichten staan wel goed! :D
I don't always whistle at girls, but when i do, it's with my turbo :mexico-smile:
Gebruikersavatar
maurizio046
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 202
Lid geworden op: 29 jul 2011, 21:55

Bericht door maurizio046 »

Dat ziet er goed uit :D
marcelsmit
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 31 aug 2019, 01:42

Re: Weer terug met een emmertje

Bericht door marcelsmit »

Das mijn oude emmer!!!!!!
marcelsmit
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 31 aug 2019, 01:42

Re:

Bericht door marcelsmit »

MarcoTwo schreef: 17 mar 2012, 17:16 Welkom. Hij komt me vaag bekend voor, maar kan er niet de vinger op leggen.
Dat komt omdat ie van mij is geweest en ik rond 2004 lid ben geweest hier :) Hij heeft er niks meer aan, maar de distributieriem was vervangen door een kennis van erik in die tijd rond 111000km :)
Plaats reactie