Speeltje

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
ErikV
Zere vingers van het typen..
Berichten: 730
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:13

Bericht door ErikV »

Surferdude schreef:Gefeliciteerd! Wat ik niet uit je voorgaande verhaal kan halen is of hij/zij al hier is.. Ben je daar wezen kijken?
Tja, dat scheelde niet veel. Ik was al bezig om een soort van vakantie te plannen en de AW te bezichtigen. Maar ondertussen had ik (en heb nog steeds) veel mail-contact met de verkoper (ex-eigenaar :approve: )
Ik heb hem dus figuurlijk het hemd van het lijf gevraagd, en ook foto's laten sturen. Foto's van specifiek de delen die ik wilde zien. Daar mankeerde helemaal niets aan. Bovendien had ik ook al het rapport van de Amerikaanse versie van het RDW. Daarop staat geen enkele aantekening over schade of betrokkenheid van het voertuig bij wat dan ook. En dat hij inderdaad nog bij zijn eerste eigenaar was, en ook dat de kilometerstand correct was. Kortom, ik heb de vakantie maar niet gedaan.
Ondertussen ken ik den man alsof het mijn buurman is ongeveer. En ik weet ook hoe hij altijd met zijn voertuigen omgaat, ook de andere die hij heeft (gehad). En ook daarvan heb ik foto's gekregen.
Dus nee, niet vooraf gezien, maar op basis van vertrouwen gekocht.

En hij is al hier in Nederland:

Afbeelding

Zo heb ik hem af laten leveren bij mijn garagebox. Het hele transport is een novelle apart. Dat komt t.z.t. nog wel.
MarcoTwo schreef:Wat een mooie wagen! :)

ik wist niet eens dat hij hier nog niet stond.:P
Ja, Ik had 'm eerst maar bij de andere club gezet. Maar de WB kan natuurlijk niet achterblijven. Voila!

Dank voor de lofbetuigingen allemaal :applaus-smiley:
Afbeelding
Gebruikersavatar
El Butre
Berichten: 1584
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door El Butre »

Vreselijk mooi ding Erik, van harte!
Afbeelding
RowanMR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 621
Lid geworden op: 29 dec 2006, 20:31

Bericht door RowanMR2 »

Gefeliciteerd Erik!
rsevo6
Zere vingers van het typen..
Berichten: 906
Lid geworden op: 02 jan 2007, 09:30

Bericht door rsevo6 »

Gefeliciteerd Erik, ziet er zo op de foto's super uit en ook aparte kleur. Heel veel plezier ermee toegewenst! Je hebt hiermee iets behoorlijk zeldzaams.
Plaats reactie