Longjohns MR2 ZZW30

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
longjohn
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 189
Lid geworden op: 14 nov 2009, 20:15

Longjohns MR2 ZZW30

Bericht door longjohn »

Hoi mensen,

Na lange tijd weer een bericht van Sjonnie. Kocht mijn auto, een van de eerste face-lift modellen, in 2009 bij de Toyota dealer in Hamburg. Altijd veel kilometers & plezier mee gehad en weinig problemen. 's Winters altijd 6 maanden in een droge stalling. Hij heeft uit pure eigenwijzigheid gewoon nog de originele precats, die bij de plaatsing van de rvs uitlaat gewoon nog prima in orde zijn bevonden. Target is nu 500.000km met de pre-cats erin, misschien wil Toyota me wel sponsoren? Wel heb ik gemerkt dat hoe mooier je hem poetst of opknapt, hoe meer kans je gaat lopen op aanrijdings- of andere schade en onheil. Een aantal van die gevallen ben ik nu weer te boven gekomen. Bij deze een paar afbeeldingen,

Groeten,
Sjonnie

Afbeelding


Afbeelding
VincentM
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 214
Lid geworden op: 05 jan 2014, 15:52

Re: Longjohns MR2 ZZW30

Bericht door VincentM »

Leuke ZZW30, maar op de eerste foto blur je de nummerplaat en bij de 2de niet :P

hoeveel KM heb je ondertussen?
Gebruikersavatar
longjohn
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 189
Lid geworden op: 14 nov 2009, 20:15

Re: Longjohns MR2 ZZW30

Bericht door longjohn »

Iets boven de 200.000... heb dus nog wel even te gaan en de helft van de tijd staat hij dus stil...

(het kenteken mag je gerust even door de rdw molen halen, geen punt:)
Plaats reactie