mijn zwarte sw20
Moderator: Pieten
mijn zwarte sw20
Hallo allemaal,
Na al maanden hier op het forum rond te surfen vondt ik het eens tijd worden om wat foto`s van mijn zwarte mr2 sw20 te plaatsen.
Deze mr2 is uit `91 en was toen ik hem kocht helemaal zo goed als orgineel op de knipperlichtjes en de velgen na.
De auto heeft alleen wel een opknapbeurt nodig en hier ben ik dan inmiddels ook aan begonnen.
Zo heb ik inmiddels sleepy eyes gemonteerd.
En er ligt nog een Border voorbumper klaar deze is alleen nog geel en moet nog wat bijgewerkt worden voordat deze gespoten kan worden.
Aan de achterkant van de auto zijn ook de nodige aanpassingen gedaan om hem net weer een wat frisser uiterlijk tegeven.
Zo zijn er '94 achterlichten gemonteerd, bomex airscoops en een turbo moterkap.
Omdat het blokje wat er in lag niet helemaal lekker meer liep en ik ook problemen kreeg met de versnellingsbak, heb ik naar wat twijfelen gekozen om dan maar in een keer voor een echte upgrade te gaan.
Omdat ik een enorme behoefte had aan meer vermogen heb ik besloten om op jacht te gaan naar een 3sgte blok. En met succes!!!!;D
Een paar weken later wat ik de trotse eigenaar van een 3sgte gen2 blok! Ben hier echt super blij mee, de auto loopt als de spreekwoordelijke "trein"!
Na een aantal weken en aan de hand van info van dit forum ben ik begonnen met het upgraden van deze mr2 turbo, zo is deze inmiddels voorzien van een pipercross viperkit airintake en een downpipe van Bernards.
Binnenkort wordt dit nog aangevuld met een boostcontroller samen met een HP raid night fight turbodrukmeter en een greddystyle intercooler met Spal fan. Deze onderdelen zijn allemaal al binnen maar moeten nog gemonteerd worden.
Oja onder de voorkap nog een extra stangetje gemonteerd een de orginele een leuk kleurtje gegeven.
Na al maanden hier op het forum rond te surfen vondt ik het eens tijd worden om wat foto`s van mijn zwarte mr2 sw20 te plaatsen.
Deze mr2 is uit `91 en was toen ik hem kocht helemaal zo goed als orgineel op de knipperlichtjes en de velgen na.
De auto heeft alleen wel een opknapbeurt nodig en hier ben ik dan inmiddels ook aan begonnen.
Zo heb ik inmiddels sleepy eyes gemonteerd.
En er ligt nog een Border voorbumper klaar deze is alleen nog geel en moet nog wat bijgewerkt worden voordat deze gespoten kan worden.
Aan de achterkant van de auto zijn ook de nodige aanpassingen gedaan om hem net weer een wat frisser uiterlijk tegeven.
Zo zijn er '94 achterlichten gemonteerd, bomex airscoops en een turbo moterkap.
Omdat het blokje wat er in lag niet helemaal lekker meer liep en ik ook problemen kreeg met de versnellingsbak, heb ik naar wat twijfelen gekozen om dan maar in een keer voor een echte upgrade te gaan.
Omdat ik een enorme behoefte had aan meer vermogen heb ik besloten om op jacht te gaan naar een 3sgte blok. En met succes!!!!;D
Een paar weken later wat ik de trotse eigenaar van een 3sgte gen2 blok! Ben hier echt super blij mee, de auto loopt als de spreekwoordelijke "trein"!
Na een aantal weken en aan de hand van info van dit forum ben ik begonnen met het upgraden van deze mr2 turbo, zo is deze inmiddels voorzien van een pipercross viperkit airintake en een downpipe van Bernards.
Binnenkort wordt dit nog aangevuld met een boostcontroller samen met een HP raid night fight turbodrukmeter en een greddystyle intercooler met Spal fan. Deze onderdelen zijn allemaal al binnen maar moeten nog gemonteerd worden.
Oja onder de voorkap nog een extra stangetje gemonteerd een de orginele een leuk kleurtje gegeven.
- SpeedDevil
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1711
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:20
- Type MR2: AW11
Franksmits je hebt gelijk maar de intercooler heb ik later aangeschaft als het blok, vandaar dat deze nog gemonteerd moet worden.
Achteraf had ik deze beter tegelijk met het blok moeten aanschaffen en gelijk moeten monteren, maarja dat is achteraf.
Zo heb ik ook een uur of 5 lopen Kloten met de downpipe is echt veel gemakkelijker als het blok er nog niet inzit.
Een goede les voor de volgende keer!!!;D
Achteraf had ik deze beter tegelijk met het blok moeten aanschaffen en gelijk moeten monteren, maarja dat is achteraf.
Zo heb ik ook een uur of 5 lopen Kloten met de downpipe is echt veel gemakkelijker als het blok er nog niet inzit.
Een goede les voor de volgende keer!!!;D
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer: