Brug huren/gebruiken bij Auto Vrielo Nieuwegein (Midden Nederland)

Verkoop door handelaren, zowel commercieel als semi commercieel. Alleen MR2 gerelateerd.
FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
GT4Ever
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 okt 2010, 09:08
Type MR2: AW11

Brug huren/gebruiken bij Auto Vrielo Nieuwegein (Midden Nederland)

Bericht door GT4Ever »

Wanneer ik aan mijn auto werk doe ik dit altijd bij Autobedrijf Vrielo in Nieuwegein. Op zaterdag is het over het algemeen niet zo druk en is er altijd wel één of twee bruggen beschikbaar waar ik gebruik van kan maken.

Als wijze van test wil de eigenaar van auto Vrielo gaan proberen of er misschien animo is om de ongebruikte bruggen / sleutelplaatsen te gaan verhuren op zaterdagen. Het lijkt mij dat hier misschien wel interesse voor is voor mensen uit het midden van het land dus vandaar dat ik jullie er op deze manier graag op wil wijzen.

Al het mogelijke gereedschap is aanwezig, en dankzij mij is er inmiddels ook een flinke hoeveelheid SW20 kennis aanwezig bij Vrielo

Mocht iemand interesse hebben dan kan je contact op nemen met Autobedrijf Vrielo, of anders mij een PM sturen dan geef ik het wel door.

Bosch Car Service Vrielo B.V.
Parkerbaan 3
3439MC Nieuwegein
Tel: 030 6340540
Email: info@vrielo.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Frits05
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 212
Lid geworden op: 11 dec 2013, 14:34

Bericht door Frits05 »

Lijkt me best handig. Ik ga zaterdag mijn SW20 ophalen en zoek een adresje in het midden van het land. Weet je ook wat hij rekent (per uur)?

Gr frits
MRspeed
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 257
Lid geworden op: 15 aug 2011, 17:13
Type MR2: AW11

Bericht door MRspeed »

Mag je ook non MR2 doen? Ik heb nog een klassiekert:P en inderdaad uurtarief is interessant:)
Nadat je in afrika bent geweest weet je dat Alles kan gemaakt worden en nee is geen optie:mini:
WarheartMr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 148
Lid geworden op: 09 feb 2013, 17:43

Bericht door WarheartMr2 »

Lijkt me wel handig alleen voor mij een beetje uit de richting ;)
Let's get the restoration started!
drivervince
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 okt 2013, 21:17

Bericht door drivervince »

Ik werk 1 straat verderop. :)
top. :)
1993 SW20 in metalic blauw. :mini:
Gebruikersavatar
Frits05
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 212
Lid geworden op: 11 dec 2013, 14:34

Bericht door Frits05 »

Drivervince en ik willen kijken of we ergens in februari op een zaterdag de brug bij Vrielo in Nieuwegein kunnen huren om te sleutelen.

Zijn er nog meer liefhebbers? Uiteraard delen we de kosten met z'n allen.
Gebruikersavatar
GT4Ever
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 okt 2010, 09:08
Type MR2: AW11

Bericht door GT4Ever »

Wat ze precies rekenen weet ik niet. Henk (de eigenaar) vertelde me alleen dat hij er voor open staat, en het lijkt mij wel dat het misschien voor sommigen hier erg interessant kan zijn.
Afbeelding
Plaats reactie