Xenon sets

Verkoop door handelaren, zowel commercieel als semi commercieel. Alleen MR2 gerelateerd.
FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter-MR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 sep 2008, 21:38
Type MR2: AW11

Xenon sets

Bericht door Peter-MR2 »

Voor degenen die hun MR2 van een mooie set Xenon willen voorzien, kan ik via Xenonplaza.nl de volgende clubaanbieding doen:

Bij 10 of meer bestelde Xenon sets, een korting van €5,00 per set! Dit betekent voor een H4 fitting, wat volgens mij bij de meeste emmers van toepassing is:

H4 Xenon dimlicht/halogeen grootlicht: €54,99 inclusief gratis verzenden binnen NL!
H4 Bi-Xenon (ook grootlicht Xenon): €64,99 inclusief gratis verzenden binnen NL!

Ook kunnen natuurlijk mistlampen voorzien worden van Xenon (H3 fitting?) of andere auto's/motoren. H1, H3 en H7 fittingen kosten via deze weg dan slechts €49,99 inclusief gratis verzenden binnen NL.

De voordelen:
- Hoogwaardige Xenonlampen
- Ultra slim ballasten, dus makkelijk weg te werken
- Duidelijke installatiehandleiding

De spelregels:
- Bestellen via een reply op deze thread of middels een pm, onder vermelding van type lamp en kleurtemperatuur (aan te raden voor dimlicht: 6000K of 8000K).
- De deadline is 1 maart, vanaf die datum vinden ook de leveringen plaats mits er 10 of meer bestellingen zijn (anders evt. tegen de normale prijs).
- De aanbieding geldt alleen voor Xenon sets, dus niet voor losse lampjes o.i.d.

Ook mag in plaats van 5 euro korting gekozen worden voor een gratis setje helder witte stadslichten.

Afbeelding
Bart.O
Zere vingers van het typen..
Berichten: 750
Lid geworden op: 12 feb 2013, 15:20
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door Bart.O »

Als je dat setje monteert moet er dan nog wat veranderd worden?
Denk aan reflector o.i.d.?

Is het een plug and play setje, of moet je nog moeilijk doen met de draden?
Green Goblin schreef:Over deze man zijn hele raps geschreven!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter-MR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 sep 2008, 21:38
Type MR2: AW11

Bericht door Peter-MR2 »

Er hoeft niets aangepast te worden, het is plug & play. De Bi-Xenon set moet wel op de accu worden aangesloten aangezien hier een mechaniekje in zit. Deze vergt dus iets meer tijd. De andere sets zijn zo te monteren.
Gebruikersavatar
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1930
Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Ricardos »

Let wel op dat de oude reflectoren van een MR2 nogal veel strooilicht geven, je kan dus mensen verblinden en wellicht ook niet door de APK komen hierdoor. Een nieuw setje met heldere koplamen is wellicht aan te raden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter-MR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 sep 2008, 21:38
Type MR2: AW11

Bericht door Peter-MR2 »

De teller staat op 3 sets. Bij een totaal van 5 tot 10 sets geldt een korting van €2,-!

Heldere koplampen is inderdaad een aanrader. De apk zal je met de standaard units wel doorkomen, maar het lichtbeeld is veel mooier met de heldere koplampen.
Gebruikersavatar
Peerke
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2033
Lid geworden op: 24 dec 2006, 12:18
Type MR2: ZZW30
Locatie: Langenboom

Bericht door Peerke »

Welke heldere koplampen bedoelen jullie?
Afbeelding
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

De aftermarket heldere 'show' koplampen geven, naar mijn idee, alleen maar (veel) meer strooilicht.

De reflector is niet echt geweldig met xenon. Bij OEM heldere koplampen is het bij de ene beter dan bij de andere. Bij mijn ex. Outlander GS (en de Space Star MY04) was het prima, maar bij de Trevis knudde, zelfs heel laag gezet, bleef men seinen.


Het mooiste is met projector koplampen, gaf bij mijn Outlander Sport een messcherp lichtbeeld.:) Heb nu OEM meesturende bixenonunits, is toch weer een paar klasses beter dan aftermarket, waar ik al erg blij van werd.:)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1930
Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Ricardos »

Peerke schreef:Welke heldere koplampen bedoelen jullie?
Zoiets Afbeelding
Deze zijn voor rhd en dienen als voorbeeld.
Als er een scherpe vouw/lijn in het midden hebt zitten dan heb je meestal niet zo veel strooilicht.
Afbeelding
Plaats reactie