ZZW30 "upgrade pakketje"

Verkoop van onderdelen van de EIGEN ZZW30 (3e generatie MR2). Alleen ZZW30 gerelateerd! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
phuncz
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 256
Lid geworden op: 04 mar 2010, 17:18

ZZW30 "upgrade pakketje"

Bericht door phuncz »

Mijn ZZW30 gaat helaas in de verkoop en de leuke upgrades die ik doorheen de jaren heb gekocht, voorzie ik liever aan een clublid die er wat mee is. Dit gaat weg als één pakketje omdat sommige dingen wat geld waard zijn en sommige dingen niet of nauwelijks.

Afbeelding
Van links naar rechts:
  • 1DIN autoradio bracket met extra vakje. Hier heb ik een gaatje in gemaakt waar een USB kabel doorheen kan voor USB stick of bijvoorbeeld iPod.
  • Blind plates die in de plaats van de irritante zonnekleppen komen.
  • LED lampje (warm-wit) dat je in de plaats van het gloeilampje van het kaartlichtje past.
  • Gasdempers voor de "koffer" of "frunk" (vooraan dus). Hierdoor hoef je niet meer te tillen en de stang te plaatsen, je kan dan met één hand de klep openen.
  • LED strips (warm-wit) voor voetverlichting of "foot well lighting". Deze zijn gemonteerd op een aluminium L profiel, met een Sure Electronics Buck Regulator en een relais, zodat de stroomvoorziening constant is en een "soft-on" effect heeft.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Eén van de kogel-gewrichten is doorgeroest, maar gelukkig zat er vroeger één reserve bij (die wat nog als nieuw uitziet). De andere ziet er ook geroest uit maar die is er nog volledig uitgekomen. Geen andere onderdelen nodig, enkel een extra setje handen om de motorkap stabiel te houden is handig. Ze zien er niet meer als nieuw uit maar ze werken nog probleemloos.

Afbeelding
De voetverlichting-kit. Aangezien mijn kennis van electronica niet voldoende is en iemand anders het heeft geïnstalleerd, kan ik hier weinig uitleg over geven. Het zou zich moeten uitwijzen voor iemand met verstand van electronica. Voor de Buck Regulator heb ik deze extra informatie: =http://store3.sure-electronics.com/ps-sp12153link.

Alles samen mag weg voor 50€ excl. verzending, losse verkoop doe ik niet omdat dit te veel aan verzendkosten zou gaan kosten.
Ik woon in Belgisch Limburg maar kort aan de grens, voor als je het zou willen komen halen op deze mooie zomerdagen. Ik kan hem ook vanuit Nederland via Post.nl versturen om de verzendkosten te drukken, maar voor de Belgen gaat dus via bPost :)

Ook bied ik nog een Alpine 1DIN autoradio aan, maar dat is een aparte verkoop.
Gebruikersavatar
Samuel
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 195
Lid geworden op: 08 mar 2010, 11:15

Re: ZZW30 "upgrade pakketje"

Bericht door Samuel »

Ja! wil ik wel hebben.
Gebruikersavatar
phuncz
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 256
Lid geworden op: 04 mar 2010, 17:18

Re: ZZW30 "upgrade pakketje"

Bericht door phuncz »

En verkocht, deze mag dicht !
Gebruikersavatar
Samuel
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 195
Lid geworden op: 08 mar 2010, 11:15

Re: ZZW30 "upgrade pakketje"

Bericht door Samuel »

Help me out: De twee kroonsteentjes aan het relais: Waar zaten die aan vast? Ik kan het diodetje niet helemaal plaatsen.
Plaats reactie