Alpine iDA-X305S - 1DIN autoradio met USB/iPod ondersteuning

Verkoop van onderdelen van de EIGEN ZZW30 (3e generatie MR2). Alleen ZZW30 gerelateerd! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
phuncz
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 256
Lid geworden op: 04 mar 2010, 17:18

Alpine iDA-X305S - 1DIN autoradio met USB/iPod ondersteuning

Bericht door phuncz »

Afbeelding

Specificaties: Link

Deze head-unit heb ik specifiek gekozen omdat deze goed samenwerkt met USB opslag én iPods, met een makkelijk te gebruiken en groot scrollwiel voor zoeken in de nummers maar ook voor het volume. Deze heeft géén CD loopwerk, enkel FM-radio en ondersteuning voor MP3/AAC/WMA bestanden. Voor meer info kijk je best op de zeer uitgebreide website van Alpine zelf: Link

Alpine staat bekend om zijn goede geluidskwaliteit, er zijn ook voldoende afstellingsmogelijkheden en je kan hem met blauwe of rode verlichting laten weergeven.
Met het toestel is niets mis, alles werkt nog perfect. Ik doe mijn ZZW30 weg en de volgende auto heeft er helaas geen plek meer voor deze head-unit anders nam ik hem mee.

Afbeelding

Meegeleverd is het volgende (compleet):
  • USB verlengkabel met vergrendelschroef
  • USB adapterkabel naar iPod met vergrendeling
  • De head-unit met slede
  • Kabels van radio naar standaard ISO kabels (ISO-kabel naar Toyota stekkers optioneel)
  • Handleiding
  • Afwerkingskadertje
  • Doos en verpakking
Deze stond vroeger rond de €300, ik zou er nog €60 voor willen inclusief verzending.
Ik woon in Belgisch Limburg maar kort aan de grens, voor als je het zou willen komen halen op deze mooie zomerdagen.
Gebruikersavatar
phuncz
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 256
Lid geworden op: 04 mar 2010, 17:18

Re: Alpine iDA-X305S - 1DIN autoradio met USB/iPod ondersteu

Bericht door phuncz »

Prijs verlaagt naar 60€ !
Plaats reactie