Te koop AW11 Supercharger
Moderator: Pieten
Te koop AW11 Supercharger
Na lang wikken en wegen heb ik toch besloten om mijn AW11 SC coupe te koop te zetten. Het vermogen blijf ik super vinden, maar ik wil graag toch weer -in ieder geval gedeeltelijk- open rijden, en dat mag ook met iets minder vermogen zijn.
Hier de specs:
Opties: Geen
Motorisch:
-Compleet gereviseerde 4agze swap (destijds misschien nog bekend bij de Comment Corner bij de andere club) +/- 8 jaar geleden. Km stand rond de 200.000km met +/- 20000 met het huidige 4agze blok. Het blok is opgebouwd door Hijnekamp Revisie Wageningen ([url=http://www.hrw-revisie.nl)]www.hrw-revisie.nl)[/url]. Het blok geeft nu 145 pk op de wielen.
-E51 versnellingsbak
-Lichtgewicht vliegwiel (4,4kg)
-Ram/Air open luchtfilter
-Janspeed RVS uitlaat
-Verlaagd met MAD Sportive veren
-Koni gele schokbrekers rondom´
-High_Tight adjustable end links
-Verchroomde wielophanging
-Zwart gepoedercoate Spydervelgen met 195/46-15 Toyo Proxis
-JonO/ Shortshifter
-Magnecor Bougiekabels
-LSD (alleen optie op Japanse SC 's)
Kleur± Super red 3E5
Trunk en Frunk gestript
Plaatwerk is niet in perfecte staat. Bij de achterschermen zijn er ooit al eens nieuwe stukken ingezet, maar met namen links achter beginnen weer wat bubbels te ontstaan. Ook op het dak met name bij de voorruit beginnen een aantal blaasjes te ontstaan.
Op het linker voorspatbord zit een kras en ook op de onderlip zit een beschadiging.
Bij de bestuurdersstoel heeft de naad een klein beetje losgelaten aan de buitenzijde. Het interieur is verder geheel origineel en compleet, los van de versnellingspookknop die vervangen is door een rvs look knop. De originele knop is nog aanwezig.
*Prijs aangepast* naar €2750,-
Ik zal deze week nog even foto 's nemen van de roestblaasjes en het interieur
Wellicht ten overvloede, maar een 4agze blok lust alleen euro98.
(Serieuze) reacties svp per PM. Geen testpiloten.
Hier de specs:
Opties: Geen
Motorisch:
-Compleet gereviseerde 4agze swap (destijds misschien nog bekend bij de Comment Corner bij de andere club) +/- 8 jaar geleden. Km stand rond de 200.000km met +/- 20000 met het huidige 4agze blok. Het blok is opgebouwd door Hijnekamp Revisie Wageningen ([url=http://www.hrw-revisie.nl)]www.hrw-revisie.nl)[/url]. Het blok geeft nu 145 pk op de wielen.
-E51 versnellingsbak
-Lichtgewicht vliegwiel (4,4kg)
-Ram/Air open luchtfilter
-Janspeed RVS uitlaat
-Verlaagd met MAD Sportive veren
-Koni gele schokbrekers rondom´
-High_Tight adjustable end links
-Verchroomde wielophanging
-Zwart gepoedercoate Spydervelgen met 195/46-15 Toyo Proxis
-JonO/ Shortshifter
-Magnecor Bougiekabels
-LSD (alleen optie op Japanse SC 's)
Kleur± Super red 3E5
Trunk en Frunk gestript
Plaatwerk is niet in perfecte staat. Bij de achterschermen zijn er ooit al eens nieuwe stukken ingezet, maar met namen links achter beginnen weer wat bubbels te ontstaan. Ook op het dak met name bij de voorruit beginnen een aantal blaasjes te ontstaan.
Op het linker voorspatbord zit een kras en ook op de onderlip zit een beschadiging.
Bij de bestuurdersstoel heeft de naad een klein beetje losgelaten aan de buitenzijde. Het interieur is verder geheel origineel en compleet, los van de versnellingspookknop die vervangen is door een rvs look knop. De originele knop is nog aanwezig.
*Prijs aangepast* naar €2750,-
Ik zal deze week nog even foto 's nemen van de roestblaasjes en het interieur
Wellicht ten overvloede, maar een 4agze blok lust alleen euro98.
(Serieuze) reacties svp per PM. Geen testpiloten.
-
- Knop gevonden hoor !
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 25 jun 2011, 20:05
Liefst weer een AW11 Targa omdat dit toch mijn favoriete type MR2 is, en ik het open rijden erg leuk vind. Ik weet wel dat AW11 targa 's in nette staat niet meer voor het oprapen liggen. Had er eentje op het oog maar die is een maand geleden verkocht.
In ieder geval weer targa of cabrio en Japans (los van de Amerikanen tic, maar daar hebben we op het moment sowieso geen ruimte voor).
In ieder geval weer targa of cabrio en Japans (los van de Amerikanen tic, maar daar hebben we op het moment sowieso geen ruimte voor).
-
- Knop gevonden hoor !
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 25 jun 2011, 20:05
Kom niet aan mijn antenne;D ! Zat trouwens precies dezelfde op mijn vorige AW11. Dakspoiler zat er ook al niet op dat ik hem kocht. Heb ik er eventueel wel los bij. Die zat trouwens ook niet op mijn eerst AW. Geen idee of die standaard meekwam op de 87+ AW. Zat volgens mij niet standaard op de pre 87 modellen.
Gaat idd als een speer. Als het goed is heb jij er toch een keer een lift mee gekregen uit Drachten richting huis?
Gaat idd als een speer. Als het goed is heb jij er toch een keer een lift mee gekregen uit Drachten richting huis?
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
ik kan hier lang niet tippen a d feitenkennis van de echte kenners zoals jij green:D , maar zie mr2.oc mbt spoilerpackage en de mr2 boeken met plaatjes van aw s zonder dakspoilers. Ook had mijn eerste canadese aw geen dakspoiler en in de plastic lijsten a d achterkant van de c stijlen geen gaten om de dakspoiler te bevestigen. Ik kwam hier achter toen ik wel de spoiler had gekocht maar niet de juiste lijsten had.
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Is af en toe een beetje onlogisch mbt de accesoires. Zou eerder electrische buitenspiegels als extra zien dan bakjes i d middenconsole, terwijl die electrische spiegelse r altijd op lijken te zitten...en dat terwijl je je spiegels meestal maar 1x instelt:D Zal vast een logica achter zitten. Verder niets dan lof ook mbt het interieur want het houdt zich prima na 24 jaar!
Klopt ja, daarom weet ik dat ie als een speer gaat!MR2lars schreef: Gaat idd als een speer. Als het goed is heb jij er toch een keer een lift mee gekregen uit Drachten richting huis?
Oja, dat was Dennet.
Als ie volgend jaar nog te koop staat dan hoor ik dat graag
(Of als je er nu €1500 minder voor vraagt )
- SpeedDevil
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1711
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:20
- Type MR2: AW11