MR-2 ZZW30 2005 - Silver - incl Hardtop - Compleet origineel

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
phuncz
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 256
Lid geworden op: 04 mar 2010, 17:18

MR-2 ZZW30 2005 - Silver - incl Hardtop - Compleet origineel

Bericht door phuncz »

EDIT: niet meer te koop !

MR-2 ZZW30 van bouwjaar 06/2005, met 146.000km op de teller.

Deze is in 2011 bij een betrouwbare Toyotadealer gekocht en staat er weer terug te koop. De foto's van het goed onderhouden vinyldak:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De foto's van de wagen met hardtop zoals hij bij de dealer staat:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Voor de rest is deze origineel van binnen en van buiten, enkel heb ik keyhole covers in dezelfde kleuren erop (zie foto's) en in het dak is een "top-strap" aangebracht zodat het dak goed opplooit bij het dichtgaan. Naar mijn weten is deze auto nooit betrokken geweest in een ongeval door de vorige eigenaar en zelf heb ik er (buiten steenslag) niets opmerkelijks aan veroorzaakt of gevonden.
De volledige historiek is aanwezig ("Car Pass") en deze is altijd bij diezelfde dealer keurig onderhouden geweest met originele onderdelen. Het afgelopen jaar is de koppeling vervangen, maar daar is nog geen 5.000km mee gereden. Het interieur is nog compleet en origineel, op de bestuurdersstoel zie je beginnende slijtage ter hoogte van de gordel en de zijkant bij instappen.

Inclusief is ook een zilverkleurige hardtop, samen met de (de)montagekit voor als je deze op een andere ZZW30 zou willen gebruiken. Krik en reservewiel zijn er ook nog steeds bij. Ook de kabel voor de hardtop achterruitverwarming zit erbij en werkt. De wagen beschikt ook over een inbraakalarmsysteem van Toyota, echter is dit uitgeschakeld omdat het ook reageert als er een kat op de softtop loopt 's nachts. De handleiding zit er echter bij en de dealer kan deze ook terug inschakelen op vraag.

De auto heeft de originele 15" (voor) en 16" (achter) wielen, deze zijn in 2012 opnieuw in orde gebracht en zien er nog zeer goed uit. Bridgestone Potenza RE040 banden eronder, wat dé aan te raden band is voor sportief rijgedrag en goede wegligging. Deze hebben nog veel profiel.

Verder heb ik ook nog een set aftermarket wielen (zwart met chroom accenten) in dezelfde maten als origineel, met winterbanden erop en specifieke moeren. Doordat de banden al wat jaren oud zijn en de velgen veel schade van zout hebben, geef ik ze erbij en tel ik deze niet mee in de prijs. Deze lijken me interessant om te laten zandstralen en metallic zilver te spuiten.

De handremkabel rechts blijft hangen, voorlopig is deze afgekoppeld. Deze kan eventueel via de dealer hersteld worden of zelf klussen indien mogelijk.
Motorisch is er weinig ooit aan geweest, buiten de typische lambda sensoren, waarvan 2 van de 3 zijn vervangen en ik de 3de nog nieuw heb liggen om te vervangen. Dit zijn geen originele van Toyota, die waren € 300 per stuk.
De wagen heeft nooit last gehad van het catalysatorprobleem en verbruikt ook geen olie. De catalysator en de originele uitlaat zijn dus nog steeds aanwezig. Altijd getankt met Euro 98 bij een druk bezocht Esso pompstation.
Alles electronisch en mechanisch (buiten de handrem) werkt en is nog twee maanden geleden door de auto-keuring goed bevonden. Eerder dit jaar is de batterij nog vervangen.
Laatst gewijzigd door phuncz op 22 aug 2017, 18:06, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
phuncz
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 256
Lid geworden op: 04 mar 2010, 17:18

Re: MR-2 ZZW30 2005 - Silver - incl Hardtop - Compleet origi

Bericht door phuncz »

Startpost geupdate met extra foto's en nog wat extra details die ik vergeten was.
Gebruikersavatar
phuncz
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 256
Lid geworden op: 04 mar 2010, 17:18

Re: MR-2 ZZW30 2005 - Silver - incl Hardtop - Compleet origi

Bericht door phuncz »

Prijs verlaagt naar € 7.500 !
Gebruikersavatar
phuncz
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 256
Lid geworden op: 04 mar 2010, 17:18

Re: MR-2 ZZW30 2005 - Silver - incl Hardtop - Compleet origi

Bericht door phuncz »

Ondertussen is deze verkocht aan de dealer en kan ie enkel nog via de dealer verkocht worden.

Deze mag dus dicht :)
Plaats reactie