Te koop: MR2 AW11 1985

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Jannik
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 03 aug 2016, 11:50
Type MR2: AW11

Te koop: MR2 AW11 1985

Bericht door Jannik »

Toyota MR2 AW11

Tellerstand: 235.115 km
Aantal deuren: 2
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 1985
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Rood
Motorinhoud: 1.587 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 91 kW (124 PK)
Ledig gewicht: 1.003 kg
APK tot: 18-07-2018

Opties en accessoires
- Lichtmetalen velgen
- Sportstoelen
- Zonnedak
- Elektrisch verstelbare spiegels
- Electrische ramen
Beschrijving
Fantastische Toyota MR2 AW11 uit 1985, aan deze auto is de afgelopen tijd veel vervangen en grondig onderhoudt gepleegd zodat deze weer jaren mee kan! De MR2 heeft wel roest op de bekende plekken maar dit is prima op te knappen. Hier ben ik helaas niet aan toe gekomen. Ik doe de auto weg omdat ik simpelweg te veel kilometers rij voor deze fijne klassieker. APK zit er nog een ruime tijd op, namelijk tot: 18-07-2018.
Over de geschiedenis van de auto is een hoop bekend, en van de onderstaande werkzaamheden zijn de meeste facturen aanwezig (veel zelf gedaan dus heb niet overal een factuur van).

Op de foto’s ziet u twee verschillende soorten velgen, deze zitten er beide compleet bij. Allebei de sets zijn niet in top staat maar nog prima in orde.

Het volgende is er de afgelopen tijd vervangen:
- Rotor
- Verdeler kap
- Bougiekabels
- Bougies
- Olie
- Oliefilter
- Hoofdkoppelingscilinder
- Hulpkoppelingscilinder
- Distributieriem
- Voorruit
- Ruitenwissers
- Accu
- Versnellingsbakkeerringen + Nieuwe bakolie
- Uitlaat volledig gerestaureerd, veel delen vervangen door rvs, onder andere het kleine dempertje en het flexibelstuk.
Zoals u hierboven ziet is alles wat kan gaan lekken of slijten bij een auto uit 1985 inmiddels vervangen.

Auto staat in omgeving Breda, indien u meer foto's wilt zien kan ik deze per app of mail sturen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Jannik
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 03 aug 2016, 11:50
Type MR2: AW11

Re: Te koop: MR2 AW11 1985

Bericht door Jannik »

Vraagprijs is trouwens €4400,- bieden is uiteraard toegestaan, zo ook vragen en/of opmerkingen.
Plaats reactie