Handgemaakte dubbele RVS Turbo uitlaat

Verkoop van onderdelen van de EIGEN MR2. Alleen MR2 gerelateerd!
FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Gesloten
rsevo6
Zere vingers van het typen..
Berichten: 906
Lid geworden op: 02 jan 2007, 09:30

Handgemaakte dubbele RVS Turbo uitlaat

Bericht door rsevo6 »

Bijzondere uitlaat voor diegene die wel prestatie en duurzaamheid willen zonder het vaak enorm luide "racy geluid van de bekende Japanse topmerk aftermarket uitlaten. Is vermoedelijk de enige in NL.

Betreft een in de UK op bestelling gemaakte twin 2.5 Inch catback RVS uitlaat met op verzoek een "mid-sporty note" (dat wil zeggen een sportief maar niet te/aso hard geluid) is speciaal in 2.5 inch gemaakt voor veel trekkracht in de lage toeren.
De uitlaat heeft gekost 612 UKp = 740 E, wat met verzendkosten naar NL op bijna 800 E komt.

Is in vrijwel nwstaat (moet alleen even opgepoetst worden) en er wordt op deze uitlaten een overdraagbare levenslange garantie gegeven (uiteraard heb ik dus de faktuur er bij).

Site van de producent met op de 2e image pagina een voorbeeld plaatje van deze uitlaat op een rode MR2
http://www.longlife.co.uk/gallery/images/

Mijn prijs: 475 Euro

AfbeeldingDeze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 1280x960.Afbeelding

AfbeeldingDeze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 1280x960.Afbeelding

AfbeeldingDeze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 1280x960.Afbeelding

AfbeeldingDeze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 1280x960.Afbeelding

AfbeeldingDeze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 1280x960.Afbeelding

AfbeeldingDeze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 1280x960.Afbeelding

Om welk type MR2 gaat het bij deze verkoop?: SW20/22 (2.0)

Wat is de prijs van het aangebodene?: 475

Hoe is de staat van het aangebodene?: zeer goed
dark bleu one
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 47
Lid geworden op: 23 apr 2014, 20:47

Bericht door dark bleu one »

Is deze nog beschikbaar?
rsevo6
Zere vingers van het typen..
Berichten: 906
Lid geworden op: 02 jan 2007, 09:30

Bericht door rsevo6 »

dark bleu one schreef:Is deze nog beschikbaar?
Yep, heb ik nog liggen.
rsevo6
Zere vingers van het typen..
Berichten: 906
Lid geworden op: 02 jan 2007, 09:30

Bericht door rsevo6 »

Verkocht
Gesloten