4age '89
Moderator: Pieten
4age '89
Hallo allemaal,
Heeft er iemand nog een 4AGE liggen die nadeloos in een 1989 AW11 gehangen worden kan?
Ik geloof dat de motoren van dit bouwjaar een MAF-sensor hebben, en niet de MAP.
Een maatje van me wil hem compleet opnieuw opbouwen zodat hij een reserve klaar heeft liggen, voor het geval het ooit zover mocht komen dat zijn eigen motortje het begeeft.
Heeft er iemand nog een 4AGE liggen die nadeloos in een 1989 AW11 gehangen worden kan?
Ik geloof dat de motoren van dit bouwjaar een MAF-sensor hebben, en niet de MAP.
Een maatje van me wil hem compleet opnieuw opbouwen zodat hij een reserve klaar heeft liggen, voor het geval het ooit zover mocht komen dat zijn eigen motortje het begeeft.
MAF/MAP is trouwens redelijk oninteressant geloof ik, want hij kan natuurlijk ook zijn oude sensors en bekabeling gebruiken.
Interessant zijn:
- Alleen het onderblok
- Onderblok met kop
- Complete motor
- Complete motor + bak
- Alle verschillende varianten dus, heb je nog wat of weet je nog wat dan hoor ik het graag.
Interessant zijn:
- Alleen het onderblok
- Onderblok met kop
- Complete motor
- Complete motor + bak
- Alle verschillende varianten dus, heb je nog wat of weet je nog wat dan hoor ik het graag.
Ik heb nog wel een ondeblok, kop en inlaatspruitstuk liggen. Komt uit een E9 maar is ook gewoon de 7-ribs bigport. Blok heeft 218000 gelopen maar zowel de laatste compressietest als de leak-down test waren nog prima.
Vraag er €200,- voor incl. oliepomp, vliegwiel, koppeling, drukgroep en carterpan (met oliekoeler aansluting).
Vraag er €200,- voor incl. oliepomp, vliegwiel, koppeling, drukgroep en carterpan (met oliekoeler aansluting).
Coffe is what makes civilized life possible in these demanding times...
MzKzM schreef:Ik heb nog wel een ondeblok, kop en inlaatspruitstuk liggen. Komt uit een E9 maar is ook gewoon de 7-ribs bigport. Blok heeft 218000 gelopen maar zowel de laatste compressietest als de leak-down test waren nog prima.
Vraag er €200,- voor incl. oliepomp, vliegwiel, koppeling, drukgroep en carterpan (met oliekoeler aansluting).
Ok, er is grote interesse.
Heb je een paar foto's toevallig?
En doe je ook naar Oostenrijk verzenden?
Uhh dat kan wel denk ik, Oostenrijk kan wel maar wordt niet goedkoop, maximaal wat ik met GLS kan versturen is 32 kg en een blok is net een stuk zwaarder.
Ik probeer morgen even foto's te maken. Qua gewicht zou ik enkele koeriers kunnen aanschrijven, heb momenteel alleen geen idee wat het spul bij elkaar weegt. Ook ga ik binnenkort op vakantie dus dan kan ik even 2 weken niets controleren in de schuur.
Ik probeer morgen even foto's te maken. Qua gewicht zou ik enkele koeriers kunnen aanschrijven, heb momenteel alleen geen idee wat het spul bij elkaar weegt. Ook ga ik binnenkort op vakantie dus dan kan ik even 2 weken niets controleren in de schuur.
Coffe is what makes civilized life possible in these demanding times...
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
MzKzM, kunnen we dit over de e-mail verder afhandelen? Mijn emailadres is rowanmr2@hotmail.com
Bedankt
Bedankt
MzKzM schreef:Ik heb nog wel een ondeblok, kop en inlaatspruitstuk liggen. Komt uit een E9 maar is ook gewoon de 7-ribs bigport. Blok heeft 218000 gelopen maar zowel de laatste compressietest als de leak-down test waren nog prima.
Vraag er €200,- voor incl. oliepomp, vliegwiel, koppeling, drukgroep en carterpan (met oliekoeler aansluting).
Hoi!
als de verkoop niet doorgaat heb ik ook interesse in het blok.
Laat maar weten dan
Groeten
Mrud