Budgetvriendelijke MR2 MK1

Vindt uw droom MR2. Of die onderdelen waar je al zo lang naar op zoek bent.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Foxxer
Knop gevonden hoor !
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 feb 2012, 21:25

Budgetvriendelijke MR2 MK1

Bericht door Foxxer »

Opknapper gezocht.
Mag carosseriewerk aan zijn uiteraard, mechanisch wat werk ook. Motorisch moet die wel goed zijn.
Interieur hoeft ook niet perfect te zijn maar liefst geen vuilbak.

Carosserie kan ik allemaal zelf aanpakken.
Die van 1100 had perfect geweest maar is helaas verkocht.

Is voor op termijn te restaureren en heb nog andere projecten staan, daarom een beperkt budget.
RowanMR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 621
Lid geworden op: 29 dec 2006, 20:31

Bericht door RowanMR2 »

Ik heb een originele NL '85 hardtop staan (wit), motorisch in orde, carrosserie heeft wat liefde nodig, met Styleauto bodykit en JanSpeed rvs uitlaat, nieuwe koppeling met lichtgewicht vliegwiel en gereviseerde remmen achter (2010, sindsdien weinig gereden), gecoate ruiten rondom, 16" velgen, shortshiftkit, verder alles origineel. 29x.000km.

Daarnaast een blauwe '86 USA met sunroof en supercharger achterlichten (met 18.2 toelating). Verlaagd met Koni en Intrax-veren. Zit een 4age Smallport motor in uit '92, is weggezet met tik in motor (vermoedelijk krukaslager of kantelende zuiger). 17" lichtmetaal, plumley spoiler, geen uitlaat.

Daarnaast nog een schuur vol onderdelen: SC motorkap, gewone motorkap, aandrijfassen, uitlaatspruitstukken, koplampen, kabelbomen, veerpoten, wielen, interieurdelen enz..

VP 3000 voor beide auto's met alle onderdelen
VincentM
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 214
Lid geworden op: 05 jan 2014, 15:52

Bericht door VincentM »

RowanMR2 schreef:Ik heb een originele NL '85 hardtop staan (wit), motorisch in orde, carrosserie heeft wat liefde nodig, met Styleauto bodykit en JanSpeed rvs uitlaat, nieuwe koppeling met lichtgewicht vliegwiel en gereviseerde remmen achter (2010, sindsdien weinig gereden), gecoate ruiten rondom, 16" velgen, shortshiftkit, verder alles origineel. 29x.000km.

Daarnaast een blauwe '86 USA met sunroof en supercharger achterlichten (met 18.2 toelating). Verlaagd met Koni en Intrax-veren. Zit een 4age Smallport motor in uit '92, is weggezet met tik in motor (vermoedelijk krukaslager of kantelende zuiger). 17" lichtmetaal, plumley spoiler, geen uitlaat.

Daarnaast nog een schuur vol onderdelen: SC motorkap, gewone motorkap, aandrijfassen, uitlaatspruitstukken, koplampen, kabelbomen, veerpoten, wielen, interieurdelen enz..

VP 3000 voor beide auto's met alle onderdelen
mooie prijs.... had ik geen E30's gekocht dan wist ik het wel ;D
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: AW11

Bericht door BST »

RowanMR2 schreef:Ik heb een originele NL '85 hardtop staan (wit), motorisch in orde, carrosserie heeft wat liefde nodig, met Styleauto bodykit en JanSpeed rvs uitlaat, nieuwe koppeling met lichtgewicht vliegwiel en gereviseerde remmen achter (2010, sindsdien weinig gereden), gecoate ruiten rondom, 16" velgen, shortshiftkit, verder alles origineel. 29x.000km.

Daarnaast een blauwe '86 USA met sunroof en supercharger achterlichten (met 18.2 toelating). Verlaagd met Koni en Intrax-veren. Zit een 4age Smallport motor in uit '92, is weggezet met tik in motor (vermoedelijk krukaslager of kantelende zuiger). 17" lichtmetaal, plumley spoiler, geen uitlaat.

Daarnaast nog een schuur vol onderdelen: SC motorkap, gewone motorkap, aandrijfassen, uitlaatspruitstukken, koplampen, kabelbomen, veerpoten, wielen, interieurdelen enz..

VP 3000 voor beide auto's met alle onderdelen
Die SC motorkap, gaat die ook los weg?
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Foxxer
Knop gevonden hoor !
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 feb 2012, 21:25

Bericht door Foxxer »

Wel interesse in de hardtop auto.
Heb je er foto's van?
Zou me wel gaan over enkel deze auto, ik zoek maar 1 project, geen 2 ;D

Dus als ze apart weggaan heb ik interesse, anders pas ik helaas.

Onderdelen zijn altijd leuk maar hoeven niet, als je bvb die motorkap kan verkopen moet je het zeker doen.
RowanMR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 621
Lid geworden op: 29 dec 2006, 20:31

Bericht door RowanMR2 »

Het liefst verkoop ik alles bij elkaar, omdat ik sinds 2011 in Oostenrijk woon en alles bij mijn ouders ligt. Ik ga het pas apart verkopen als dat niet lukt.

Hier een paar foto's van de witte. Styleauto voorspoiler heb ik ook nog nieuw liggenmet mistlampen, omdat die op de witte een afgebroken hoek heeft (bij het linker spatbord).
De bumperbalken op de witte zijn trouwens ook zo goed als nieuw, en met Hammerite ingesmeerd. Koppelingscilinders, dynamo, waterpomp en (rvs) waterpomp-buis zijn ook vervangen, en er zitten veerpootbruggen op, voor en achter.

Als ik thuis ben kan ik van de blauwe ook nog een paar fotootjes posten. Sommigen van jullie kennen die blauwe nog van vroeger.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: AW11

Bericht door BST »

RowanMR2 schreef:Het liefst verkoop ik alles bij elkaar, omdat ik sinds 2011 in Oostenrijk woon en alles bij mijn ouders ligt. Ik ga het pas apart verkopen als dat niet lukt.
Begrijpelijk. Succes met de verkoop! Mocht het niet lukken en de losse verkoop start dan houd ik me aanbevolen voor die SC motorkap! ;)
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
RowanMR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 621
Lid geworden op: 29 dec 2006, 20:31

Bericht door RowanMR2 »

Hier wat foto's van de blauwe, oja met Postert sideskirts, cv, elektrische raambediening. . Raamband is er al af:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie