Hitteschild gezocht onder de kofferbak

Vindt uw droom MR2. Of die onderdelen waar je al zo lang naar op zoek bent.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jurgen
Knop gevonden hoor !
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 apr 2014, 21:25
Type MR2: AW11
Contacteer:

Hitteschild gezocht onder de kofferbak

Bericht door Jurgen »

Wie heeft nog een nette tot nieuwe hitteschild thuis liggen en wil het verkopen?
Bestelnr van Toyota is 58327-17020

Product is helaas niet meer nieuw te bestellen en dat ding van mij is verrot.
decipherer
Zere vingers van het typen..
Berichten: 684
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:10

Re: Hitteschild gezocht onder de kofferbak

Bericht door decipherer »

Ik zie bij geen enkele online aanbieder dat dit deel niet meer te bestellen is (wat niet wil zeggen dat het niet zo is). Maar ik zou het toch eens proberen bij amayama.com: https://www.amayama.com/en/part/toyota/5832717020

Het onderdeel is goedkoop daar, verzenden kost helaas net zoveel..
Gebruikersavatar
Jurgen
Knop gevonden hoor !
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 apr 2014, 21:25
Type MR2: AW11
Contacteer:

Re: Hitteschild gezocht onder de kofferbak

Bericht door Jurgen »

Bedankt voor de reactie. Idd bij veel aanbieders lijkt het op voorraad te zijn maar na het bestellen komen ze erachter dat het toch niet zo is en niet meer leverbaar is.
Bij toyotapartsdeal.com was het ook op voorraad. Via de online chat heb ik gevraagd om de voorraad te controleren en uiteindelijk daar (ook in Amerika) besteld. Koste ook niet zoveel maar met verzendkosten en invoerrechten komt het toch nog uit op 110 euro. Tis niet anders....

Groeten
Jurgen


decipherer schreef:Ik zie bij geen enkele online aanbieder dat dit deel niet meer te bestellen is (wat niet wil zeggen dat het niet zo is). Maar ik zou het toch eens proberen bij amayama.com: https://www.amayama.com/en/part/toyota/5832717020

Het onderdeel is goedkoop daar, verzenden kost helaas net zoveel..
decipherer
Zere vingers van het typen..
Berichten: 684
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:10

Re: Hitteschild gezocht onder de kofferbak

Bericht door decipherer »

Ja, is altijd weer jammer van die hoge verzend- en invoerkosten, maakt onze hobby er niet leuker op.. Maar goed dat je het gevonden hebt, dat dan weer wel :D
Plaats reactie