SW20 Achterlichten na '94

Vindt uw droom MR2. Of die onderdelen waar je al zo lang naar op zoek bent.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Storm
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 212
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:42
Type MR2: SW20/21/22

SW20 Achterlichten na '94

Bericht door Storm »

Zoals het onderwerp al doet vermoeden zoek ik andere achterlichten voor mijn SW20.

Nu mijn zoveelste setje "lexus look" lampen een aquarium wordt met wasbeurt ben ik ze wel zat.

Setjes zoals op de latere SW20 modellen spreken mij zeer aan, zoals bv de USDM met de rode driehoeken.

Heeft er iemand nog wat knaps liggen of andere mooie alternatieven?

BVD

Storm
Afbeelding
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: SW20 Achterlichten na '94

Bericht door CelicaTwinCAm »

Succes met de zoektocht. In de VS worden gerestaureerde sets voor $ 1.000+ aangeboden, maar reken hier op minimaal op € 250 voor de achterlichten. De rode driehoekjes zijn apart te bestellen bij Toyota (of mr2 ben) voor zowel pre 94 als na 94 lampen. geloof 60 euro voor n paar. Als je zelf de bedrading trekt kun je hier ook een lampje in plaatsen.

Er zit overigens verschil tussen het lichtbeeld van USDM/JDM en de europese 94+ achterlichten. De Europese zijn voorzien van de zogenaamde halve maantjes in de binnenste achterlichten. Volgens mij ivm de minimale afstand tussen de lampunits links/rechts is. Zelf vind ik het USDM/JDM lichtbeeld een stuk mooier, dit kan je bij de europese ook krijgen door ze in de oven te bakken en de reflectoren (halve maantjes) te verwijderen.

Ik heb zelf een 92'er maar met inmiddels deze achterzijde:

Afbeelding''
Plaats reactie