Oproep: 1/18 MR2 aanvragen

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
MR DARKBLUE
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 okt 2013, 10:51

Oproep: 1/18 MR2 aanvragen

Bericht door MR DARKBLUE »

Hallo beste mr2 vrienden.
Deze week bezocht ik de site van otto-mobile, een fabrikant van prachtige resin 1/18 schaalmodellen. Hun filosofie is om modellen te maken van wagens die andere fabrikanten niet maken, voor zachte prijzen (en ze zijn zeer mooi, heb er zelf eentje van hun). Toen dacht ik: waarom eens niet vragen of ze de MR2 niet willen maken. Heb een mailtje terug gekregen dat ze het gingen voorleggen, dat ze blij waren met feedback van de klanten en ze open staan voor suggesties. Nu vroeg ik me af: Als ze nu meerdere aanvragen binnenkrijgen om de MR2 te bouwen, kunnen we ze misschien samen over de streep trekken! Dus, als je even de tijd vind, surf even naar:

otto-models.com

klik dan op contact us en overtuig ze, en wie weet lukt het wel!
Mvg Kenny
Gebruikersavatar
Turill
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 45
Lid geworden op: 07 feb 2015, 21:03
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Turill »

Ik vind ze ook erg mooi. Echter had ik het idee dat ze eigenlijk alleen Europese modellen doen. Tot nu toe heb ik ook nog nooit een USDM of JDM model van ze gezien.

Het idee is leuk, maar ik denk dat je echt een hele hoop backers moet hebben.. ze maken er meestal zo'n 1500 ;).

Persoonlijk zou ik het liefst een zwarte aw11 SC hebben, terwijl anderen mogelijk/waarschijnlijk iets anders zien ;).
Black '89 AW11
Gebruikersavatar
MR DARKBLUE
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 okt 2013, 10:51

Bericht door MR DARKBLUE »

Ze waren in ieder geval positief over suggesties. De europese klassiekers die nog niet op 1/18 bestaan zullen ook wel eens uitgeput geraken:). We kunnen maar proberen hé. Grtz
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Klinkt erg goed!
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
MR DARKBLUE
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 okt 2013, 10:51

Bericht door MR DARKBLUE »

En de eerste japanner die ze gaan maken is een feit, een skyline r33. Dus ze maken toch alle merken.
PetervdK
Knop gevonden hoor !
Berichten: 22
Lid geworden op: 08 jun 2015, 08:53

Bericht door PetervdK »

Er is toch al een 1:18 uitvoering van AutoArt?
Ik heb deze iig thuis staan:

Afbeelding
Gebruikersavatar
MR DARKBLUE
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 okt 2013, 10:51

Bericht door MR DARKBLUE »

Klopt, maar nog geen sw20 of aw11 op 1/18
Plaats reactie