wat een kanon die veyron

Slap gelul rondom de MR2. Hier kan het.

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
harold2
Knop gevonden hoor !
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 dec 2006, 20:50
Type MR2: AW11

Bericht door harold2 »

ook mooi

groetjes michael
Gebruikersavatar
Timo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 821
Lid geworden op: 02 mei 2007, 16:33
Type MR2: AW11

Bericht door Timo »

dat interieur van die auto is ook echt te mooi...Afbeelding
MR2 maakt rijden geweldig!;D:driving:;D

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Gidon-V6
Zere vingers van het typen..
Berichten: 911
Lid geworden op: 21 jun 2007, 13:38
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Gidon-V6 »

Bijna hetzelfde als de mr2.....





Toch???? :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Timo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 821
Lid geworden op: 02 mei 2007, 16:33
Type MR2: AW11

Bericht door Timo »

scheelt niet veel:P
MR2 maakt rijden geweldig!;D:driving:;D

AfbeeldingAfbeelding
TimMR2

Bericht door TimMR2 »

Bremo schreef:Dat die snel is lijkt me duidelijk. Maar om nou te zeggen dat ik weg ben van het uiterlijk.. niet echt. Wat dat betreft is form follows function niet altijd zo mooi.

Maar waarom hebben ze er geen McLaren F1 tegenover gezet? Dat was voorheen toch hét snelheidswapen voor op de openbare weg? Zo'n SLR is leuk.. maar toch meer een GT?


Daarom juist de SLR, omdat het een GT is, de veyron is ook een GT en geen straatlegale "racewagen" wat de McLaren F1 wel is
Bremo

Bericht door Bremo »

Afhankelijk vanaf welke kant je het bekijkt blijkbaar! Want als ik denk aan een GT denk ik niet direct aan een Veyron. Met het motorblok achterin, het design etc. Maar het is idd ook geen volbloed racebeest.. De Bugatti hebben ze toch neer gezet als dé sterkste wagen van het moment. En volgens mij was de McLaren destijds ook vrij potent met ~600pk(?) tov de overige snelle wagens..

Gewoon, omdat het kan.. de EB110

Afbeelding
TimMR2

Bericht door TimMR2 »

opzich zijn de prestaties van de McLaren F1 nog wel indrukwekkender, met "maar" 600 pk kwam hij toch aardig in de buurt van de 400km/u

En volgens mij was de Veyron neergezet als een GT waar je echt lange goed mee kon rijden en belachelijk snel was. Want als je de luxe van een veyron vergelijkt met een F1 of Enzo vallen de laatste 2 natuurlijk in het niets.
Gebruikersavatar
BlackTubby
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 350
Lid geworden op: 01 jan 2007, 18:09
Type MR2: SW20/21/22
Contacteer:

Veyron killer ?

Bericht door BlackTubby »

Net ietsje sneller. :::|
With the right conditions at Papenburg, it hit 60mph in 2.5 seconds and nailed 254mph, just 2.5mph shy of the SSC Aero’s record and faster than Bugatti’s all-conquering Veyron.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



En de info:
http://www.pistonheads.com/roadtests/do ... 47&i=18189
GReddy 1995 JDM MR2 GT Turbo klik hier
Afbeelding
Bremo

Bericht door Bremo »

TimMR2 schreef:opzich zijn de prestaties van de McLaren F1 nog wel indrukwekkender, met "maar" 600 pk kwam hij toch aardig in de buurt van de 400km/u

En volgens mij was de Veyron neergezet als een GT waar je echt lange goed mee kon rijden en belachelijk snel was. Want als je de luxe van een veyron vergelijkt met een F1 of Enzo vallen de laatste 2 natuurlijk in het niets.

Ja qua luxe zit je volgens mij prima in de Veyron.. best chique interieur, stil enzo!
Gebruikersavatar
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door tilma800 »

GT staat toch voor Grand Tourismo? Oftewel een auto waar je met redlijk comfort/luxe snel over de autostrada van zuid naar noord Italië kan reizen?
Afbeelding
Surferdude schreef:Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he? :D
MOANDEI
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Klopt.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie