Bonkend geluid?

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

MR2_SW20

Bericht door MR2_SW20 »

rooderick schreef:Ik doe alles zelf aan mijn emmer.;D
Dat scheelt mij een heleboel knaken, die ik dus in de pokket kan houden.;D


ik heb geen plaats en geen brug hiero...maat van me pa sleuteld aan usa cars in zn vrije tijd heeft ook geen brug maar wel plaats en materiaal..

voor de rest waar je brug nodig heb ga ik naar de garage.
Gebruikersavatar
Christopher
Zere vingers van het typen..
Berichten: 828
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:16

Bericht door Christopher »

Bij mij had ik een bonkend geluid achter, en bij nader onderzoek waren het de stabilisatie rubbers. Mijn auto moest toen ook voor APK, dus ik heb het door de garage laten doen. Ik heb meteen ook de stabilisatie rubbers en stangen
(reactiestangen?) aan de voorkant laten vervangen. Die kostten bij hun 99 euro per stuk, maar dat waren wel RVS stangen, die ook iets dikker en steviger waren dan de originele, heb ik me laten vertellen.
De rubbers achter kosten iets van 6 a 7 euro per stuk (je hebt er 2 nodig) en aan de voorkant ook niet erg veel.

Als ik jou was zou ik ze dus meteen allemaal doen, ben je van het hele gezeur af, en het rijdt daarna een stuk fijner!
MR2_SW20

Bericht door MR2_SW20 »

bij ons was slijtage en bij hem was t nadat ie uit de sloot getrokken is.

zit wel verschil in. Maar je hebt wel gelijk nadat alles vernieuwd is rijd de emmer als nieuw vind ik.alles stil en kaarsrecht enzo en vast gevoel aan stuur..

Groetjes Coen
Plaats reactie