spidermeeting?

Alles over de ZZW30. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de ZZW30.

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
whitespyder
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 367
Lid geworden op: 03 jul 2008, 22:30

Bericht door whitespyder »

Tourrit langs de kust langs de boulevard. Ik ga er eens ff over nadenken, heb nog tot voorjaar.
ps. heb ff mn profiel aangepast nog steeds dezelfde spyder.:D
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Haaglanden Tour 2008 gaat hem niet worden trouwens ;) Iig niet in het voorjaar.

Nu ik er overna denk, alle tours die ik heb meegereden zijn ook altijd open geweest.. ( Op de BST Taart tour met Bob na dan )
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Gebruikersavatar
Eeuwige twijfelaar
Zere vingers van het typen..
Berichten: 967
Lid geworden op: 16 dec 2007, 00:31
Type MR2: AW11

Bericht door Eeuwige twijfelaar »

Dat is toch ook het fijne van een targa. Nu ik er zo over nadenk ben ik maar wat blij dat ik een targa heb. Heerlijk dat "open" gevoel, zal met een carbrio nog veel beter zijn. Ik kijk alweer uit naar het voorjaar..
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Xhermes schreef:Haaglanden Tour 2008 gaat hem niet worden trouwens ;) Iig niet in het voorjaar.

Nu ik er overna denk, alle tours die ik heb meegereden zijn ook altijd open geweest.. ( Op de BST Taart tour met Bob na dan )

haaglanden toer 2008 is al geweest... ;)
2009 komt nog wel... :P

enne tijdens die BST toer hing ik weer vaak genoeg uit t raam om te kunnen zeggen dat ik die toer ook open meegereden heb :P
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Nou ik doe iig dit jaar niks voor de '09 editie. Ook niet meerijden :) Of we moeten het ergens in Augustus/September doen. Dan is er nog een kans :)
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Gebruikersavatar
Remmel
Zere vingers van het typen..
Berichten: 761
Lid geworden op: 10 nov 2008, 16:30
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Remmel »

Jaha Spydermeeting strak plan!
Mijn ZZW krijgt geen kans om de winterslaap te doen, alleen als het regent mag hij lekker droog slapen.
Maar als het droog is wordt hij gewekt en dan mag hij rennen!, en ongeacht de temperatuur (behalve bij vorst) mag hij geen muts op!

Je zit toch zo lekker diep in die emmer dat zelfs bij 1 graad het te doen is om open te rijden, en dat doe ik dan ook.
Jean-Pierre

Afbeelding
Plaats reactie