Te Koop: Orig. USA MR2 Turbo

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

vincentw
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 54
Lid geworden op: 07 jan 2007, 22:26
Type MR2: AW11

Bericht door vincentw »

hoi Tim,

Ja ik lees het forum ook.
Vind het fijn voor je dat je je wagen houd.
Al vind ik het jammer dat hij niet van mij gaat worden;)
Succes ermee.

groeten Vincent
tekk

Bericht door tekk »

Na een tijdje rond te hebben gereden, ben ik er wederom achter dat de MR2 een eigenaar verdient die er meer tijd voor heeft. Ik rij momenteel een route dat gewoon zonde zou zijn voor de MR2 ( veel file rijden ) waardoor ik iedere dag de saaie station pak.

Momenteel ben ik op zoek naar een iets meer standaard auto ( Celica t-sport ) en gooi de MR2 wederom de verkoop in. Vorige keer bedacht ik me nog net op tijd.. ik kan helaas niets anders concluderen dat het echt niet anders is.

De MR2 gaat over een x aantal weekjes nog terug naar de befaamde belg Joshma, voor wat onderhoud, waarna de auto vervolgens verkocht kan worden ;-)

Uiteraard blijf ik in de scene, echter niet meer met een 2, maar met de celica, die toch iets meer geschikt is voor het all-round werk.

De richtprijs van de originele MR2 turbo, met bovenstaande specificaties is 6000 euro.

Voor meer info, zie mijn startpost.

Groetjes!

Tim
Gebruikersavatar
Eeuwige twijfelaar
Zere vingers van het typen..
Berichten: 967
Lid geworden op: 16 dec 2007, 00:31
Type MR2: AW11

Bericht door Eeuwige twijfelaar »

Wellicht handig om een foto te plaatsen :idea8:
Succes met de verkoop..
franksmits

Bericht door franksmits »

Belg Joshma? :D

succes met de verkoop!
tekk

Bericht door tekk »

Hmm, foto's stonden er toen nog bij, ging er vanuit dat ze er nog bij stonden..

Oh, en belg joshma is een grapje, joshma vat 'm wel ;)

Zal even achter de foto's aan gaan !
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Voor de luie mensen onder ons die niet een pagina terug willen... Hieronder zie je het verhaal van Tekk ;)
tekk schreef:
Hallo allemaal,

Foto's volgen morgen, nog geen tijd voor gehad, mijn excuses alvast..

Wegens omstandigheden, en tijdgebrek om dit project af te maken, verkoop ik mijn USA MR2 Turbo, die eigenlijk vanaf begin af aan bij Joshma op de werkvloer stond voor upgrades ;)

Ik heb deze MR2 rond Augustus 2007 in NL gekocht, waarna Joshma er direct mee aan de slag is gegaan, en er een "nieuwe" motor in gehangen heeft, plus wat extra's. De auto loopt nu dan ook super. Met de nadruk op de "pssssh" ;)

Werklijst vervangen/vernieuwd, Februari/Maart van dit jaar:

Nieuwe 17" LM velgen ( +/- 8 maanden oud )
Gen 3 3SGTE Motor inbouw ( +/- 1 ton gelopen )
Nieuw Power FC systeem.
Versnellingsbak
Sportkoppeling
Distributie vervangen.
Uitlaat ( Nur Spec ) behoorlijk zwaar geluid.
Downpijp
Intercooler
Aandrijfassen ( L+R )
Schroefset
Reactie Stang '94 Model + rubbers
Remmen: gegroefde schijven vooras / geboorde schijven achteras
OEM remblokken rondom
Leder Alacantara stoelen
Andere koplampen, niet de standaard.
Mooie auto radio van JVC, 8 maanden oud, a 250 euro.

De auto is motorisch/mechanisch in perfecte staat, de auto heeft wat minpuntjes, wat ik zelf niet meer heb kunnen afmaken. Het project was dan ook nog niet volledig af.

- Targa daken lekken, rubbers moeten vervangen worden.
- Stuurbekrachtiging werkt niet meer. Zou een paar honderd euro moeten gaan kosten.
- Ik zou de auto nog gaan voorzien van bodykit + spuitwerk, de auto heeft dus nog wat plekjes.
- Links onderin een barstje in het raam ( 5 cm, in een streep, niet hinderlijk ).

In totaal heeft de auto me rond de € 20,000 gekost aan investeringen. Alleen de aanschaf van de auto zelf was al 7500, en dan komen alle keuringen, nakijken, vervangingen etc etc er nog bij.

Dus wie een leuke MR2 Turbo wil, met een orig. USA kenteken, en die motorisch zo goed als af is, heeft hier een goeie aan.

Mijn vraagprijs is € 6000. Direct op te halen in Zoetermeer.

Zoals gemeld, foto's op aanvraag, ik zal ze morgen sowieso zelf toevoegen.

Groet,

Tim.



Om welk type MR2 gaat het bij deze verkoop?: SW20/22 (2.0)

Indien van toepassing, wat is het bouwjaar?: 31-07-1991

Wat is de prijs van het aangebodene?: 6000

Hoe is de staat van het aangebodene?: goed

Indien van toepassing, wat is de km-stand van de MR2?: 120.000
tekk

Bericht door tekk »

Juist, thanks :) Zonde om weer een nieuw topic te openen toch ? ;-)

Ik kan mn foto's van de 2 niet meer vinden, dus ga vandaag of morgen even wat nieuwe foto's schieten.

groetjes
Stuit

Bericht door Stuit »

je lijkt mij wel, eerst turbo rijden en dan een Tsport aanschaffen!
succes met de verkoop, maar als het even kan zou ik hem toch houden als ik jou was.... mis die van mij wel.
tekk

Bericht door tekk »

Qua snelheid zal ik m zeker gaan missen, tering wat kunnen die dingen snel zijn ;-)

Ik heb al een normale celica T23 gehad, en was me naar mijn gevoel erg traag... alles gaat wennen hé... toch vond ik de Celica T23 qua comfort en dagelijks gebruik toch handiger.

Ik denk dat ik de turbo in de zomer zeker ga missen, daken eraf en blazen maar.... heerlijk... Ik heb het helaas gewoon te druk om er echt van te genieten, en dat is gewoon zonde, je betaald toch iedere maand je centjes voor een auto die je relatief weinig gebruikt.. en de staat spekken we al genoeg met zn allen toch ? ;-)
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

tekk schreef:
Ik denk dat ik de turbo in de zomer zeker ga missen, daken eraf en blazen maar.... heerlijk... Ik heb het helaas gewoon te druk om er echt van te genieten, en dat is gewoon zonde, je betaald toch iedere maand je centjes voor een auto die je relatief weinig gebruikt.. en de staat spekken we al genoeg met zn allen toch ? ;-)

Zo staan de meeste MR2 hobby-exemplaren wel. Te wachten op mooie zondagen of een enkel vakantietripje.;)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
frankie-turbo
Berichten: 3534
Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door frankie-turbo »

zonde man.. je bent net een maandje of 2 te laat.. anders had ik hem wel gewild... heb nu een celica

maargoed.. succes met de verkoop
Afbeelding
tekk

Bericht door tekk »

Foto's zijn toegevoegd !
tekk

Bericht door tekk »

Richtprijs naar 5500 gezakt, dit door de paar puntjes die de auto momenteel heeft ( vermeld in de intro op pagina 1 )
Gesloten