MR2 van Henk Puister
Moderator: Pieten
De (derde) MR2 van Henk Puister
Ik ben Henk Puister, 49 jaar, uit Siddeburen (53º15'12.06"N - 6º52'22.53"E).
Ik ben in het bezit van een MR2 1.8, dit is mijn 8e auto.
Historie:
- Datsun 180SX (1989-1992)
- Ford Escort (1993-1997)
- Ford Escort (1997)
- Toyota MR2 (1997-2004)
- Honda CRX ESI U9 (2004-2013)
- Honda CRX VTI-E (2009-2013)
- Toyota MR2 2.0 Twin Cam T-Bar-E2 (2009-2013)
- Toyota MR2 1.8 16V VVT-I (2013->)
En ik heb ook nog een motor: Yamaha XJ 700S uit 1985 vanaf 1996.
Dit jaar, 2013, drie auto's verkocht, en een MR2 1.8 gekocht, een gele .
https://www.facebook.com/media/set/?set ... da1203Hier staan foto's.
Ik ben in het bezit van een MR2 1.8, dit is mijn 8e auto.
Historie:
- Datsun 180SX (1989-1992)
- Ford Escort (1993-1997)
- Ford Escort (1997)
- Toyota MR2 (1997-2004)
- Honda CRX ESI U9 (2004-2013)
- Honda CRX VTI-E (2009-2013)
- Toyota MR2 2.0 Twin Cam T-Bar-E2 (2009-2013)
- Toyota MR2 1.8 16V VVT-I (2013->)
En ik heb ook nog een motor: Yamaha XJ 700S uit 1985 vanaf 1996.
Dit jaar, 2013, drie auto's verkocht, en een MR2 1.8 gekocht, een gele .
https://www.facebook.com/media/set/?set ... da1203Hier staan foto's.
-
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 3347
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Welkom! Tsja schijnt dat de springrates van D2 nou eenmaal hard tot bloed-plassend-vanwege-kapotte-nieren-hard is
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Website:http://mymr2.nl/
- Eeuwige twijfelaar
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 967
- Lid geworden op: 16 dec 2007, 00:31
- Type MR2: AW11
Welkom Henk,
Je kunt de demping iets verzachten door de preload van de veren iets te verminderen. Dit doe je door de afstelringen onder de veer naar beneden te draaien, eerst de onderste van de 2 naar beneden en dan de eerste ertegenaan draaien, dan tegen elkaar in om vast te zetten.
Een andere oplossing is om andere veren te monteren, maar dat had je zelf natuurlijk ook al bedacht
Je kunt de demping iets verzachten door de preload van de veren iets te verminderen. Dit doe je door de afstelringen onder de veer naar beneden te draaien, eerst de onderste van de 2 naar beneden en dan de eerste ertegenaan draaien, dan tegen elkaar in om vast te zetten.
Een andere oplossing is om andere veren te monteren, maar dat had je zelf natuurlijk ook al bedacht
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 2824
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- mr2PUNTfreak
- Berichten: 5387
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
- Type MR2: AW11
- FreshPrince
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 04 mei 2009, 23:38
- The Elementz
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 303
- Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:45
- Type MR2: AW11
ZZW30 gekocht
Intussen mijn SW20 verkocht (aan Red2), één DelSol en de tweede bijna.
En vandaag een ZZW30 uit 2000 gekocht, met 86410 km's. De garage moet nog drie punten/puntjes herstellen. Moet nog even wachten voordat ik er in kan gaan rijden, maar verheug me er nu al op.
En vandaag een ZZW30 uit 2000 gekocht, met 86410 km's. De garage moet nog drie punten/puntjes herstellen. Moet nog even wachten voordat ik er in kan gaan rijden, maar verheug me er nu al op.