Christopher's Zwarte SW20

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
The Elementz
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:45
Type MR2: AW11

Bericht door The Elementz »

Zal nu meteen eens een kijkje nemen, is tevens lekker dicht in de buurt.

GreetZ
Gebruikersavatar
Christopher
Zere vingers van het typen..
Berichten: 828
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:16

Bericht door Christopher »

Deze week weer flink aan de slag geweest. Door een flinke pechdag was mijn Greddy voorspoiler kapot. De voorbumper was toch al aan vervanging toe, een nieuwe had ik al een jaar in de schuur liggen ;D. Deze week had ik vakantie dus kon ik er even mooi mee aan de slag.

Oude bumper er af:

Afbeelding

Afbeelding

Meteen maar even de xenon verlichting ingebouwd, zie topic. Volgende week komen daar nog de heldere projectorkoplampen bij :)

Een '92+ onderlip gekocht. Deze had wel schade (scheurtje en flinke krassen), maar allemaal netjes hersteld, geschuurd en gespoten. Nu kan ik er weer met trots mee rondrijden!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Vind hem zo stiekem nog mooier dan met Greddy lip!
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Gebruikersavatar
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Mr2-wouter »

Leuke wielen Chris! Vind het zo inderdaad ook erg mooi, alleen vallen de skirts nu wel best op.

Nice job!
Gebruikersavatar
Christopher
Zere vingers van het typen..
Berichten: 828
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:16

Bericht door Christopher »

De wielen staan best oké ja :) Alleen achter zijn ze te smal en te klein. Ach, voorlopig prima.

De skirts vallen wel op, maar ik laat ze er wel op zitten. Uiteindelijk wil ik ze vervangen door Greddy of Tom's skirts. We zien wel :) Dit jaar niet heel veel geld over om in de 2 te steken denk ik. (ivm huis kopen)
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

ziet er weer netjes uit Chris,

is m'n oude bumper toch weer goed terecht gekomen ;D
Ren0W

Bericht door Ren0W »

Nu alleen nog kijken voor leuke lichtjes in je stads- en mistlampen :dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
Timo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 821
Lid geworden op: 02 mei 2007, 16:33
Type MR2: AW11

Bericht door Timo »

ziet er goed uit!:D :dux-blij_thumb-up:

en inderdaad staan de wielen best goed!
MR2 maakt rijden geweldig!;D:driving:;D

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Christopher
Zere vingers van het typen..
Berichten: 828
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:16

Bericht door Christopher »

Ren0W schreef:Nu alleen nog kijken voor leuke lichtjes in je stads- en mistlampen :dux-blij_thumb-up:
In de stadslichten wil ik eigenlijk led-strips maken. Hoe en wat precies weet ik niet. Op korte termijn zal dat er niet in zitten denk ik. Er zitten nu al extra witte lampen in.
Gebruikersavatar
Christopher
Zere vingers van het typen..
Berichten: 828
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:16

Bericht door Christopher »

Afgelopen donderdag heldere koplampunits besteld, vandaag al binnen! :::|:dux-blij_thumb-up: Meteen gemonteerd. Er staat helaas geen e-keurmerk op oid. Dus voor de APK zal ik ze misschien wel even moeten omwisselen voor de std lampen. Daar laat ik overigens ook de halogeen lampen in zitten. Ik koppel de Xenon wel even los voor de APK. Gelukkig hoef ik pas weer in april 2010 :)

Het lichtbeeld is echt heel mooi (voor zover ik het overdag kon zien, misschien denk ik vanavond wel anders...). Ik heb ze even in een garage aan gehad en daar kon je goed zien dat het lichtbeeld een hele scherpe lijn volgt. Dus geen grote verspreidde bundel als met het standaard glas. Er zitten ook kleine lampjes in die je kan aansluiten op het stadslicht volgens mij. Ik ga ze verder niet aansluiten. De enige keer dat ik alleen op stadslicht rijd is overdag, wanneer ik de klaplampen dicht houd.

Tot nu toe ben ik er tevreden over. Zeker voor het geld ;D.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nu weet ik alleen niet of mijn pas aangekochte witte knipperlichten wel mooi staan. Wellicht schakel ik daarbij toch weer over naar helder.
franksmits

Bericht door franksmits »

Dan neem ik deze wel over van je..
Gebruikersavatar
Christopher
Zere vingers van het typen..
Berichten: 828
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:16

Bericht door Christopher »

Dat is ok. Eigenlijk hoef ik alleen maar een reflectorhoekje te hebben voor de andere set die ik nog heb. Ik zal eens rondbellen of ze die ergens hebben...
Gebruikersavatar
Christopher
Zere vingers van het typen..
Berichten: 828
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:16

Bericht door Christopher »

Helaas, dit project gaat beëindigd worden wegens het gebrek aan tijd en geld om nog te kunnen investeren. De auto gaat verkocht of ingeruild worden. Losse onderdelen die verkocht kunnen worden staan inmiddels in de SW20 te koop sectie van dit forum.
Gebruikersavatar
gorsche
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 456
Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:57
Type MR2: AW11

Bericht door gorsche »

Hey Chris, dat is zonde man! Je hebt echt een nette mr... Je kon hem toch stallen? Ik zou zeggen schorsen dat ding.......geen kosten meer!
Gebruikersavatar
Christopher
Zere vingers van het typen..
Berichten: 828
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:16

Bericht door Christopher »

Klopt, heb een plek waar ik hem kan stallen, maar verkopen is nu voor mij echt de beste optie. Onze twee auto's gaan nu verkocht worden (we hebben ook nog een BMW 318 E30 touring) en er komt een jongere auto voor terug voor dagelijks gebruik. Daarnaast wil ik graag een motor en over een jaar of twee hoop ik hier een nieuw project te kunnen openen, maar dan een turbo of V6 :)
Gebruikersavatar
gorsche
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 456
Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:57
Type MR2: AW11

Bericht door gorsche »

Oke Oke begrijpbare en mooie doelstellingen!:D
Plaats reactie