Bonzaiboom schreef:Ah, nu hoef ik het niet meer te vragen! Vroeg me zelf ook af welke motor er bij mij in zou liggen (augustus '92), maar is dus ook een 156pk blok. Vanaf wanneer zijn ze over gegaan op 175 dan? Want ik heb bijvoorbeeld wel grotere remmen zoals op de '93.
De 170/175 pk motor is per MY94 er in gegaan (afhankelijk van welk land en een oude voorraad kan het wat eerder of later geweest zijn), het persbericht in Nederland was maart/april 1994.
Deze is zowiezo herkenbaar aan "alles in kleur" en die andere achterlichten plus het mooie vleugeltje.
Per MY92 (enkele Duitsers waren nog eind 1991 uitgeleverd zelfs) kreeg het het grotere remsysteem, de verbeterde versnellingsbak (kortere pook en synchromeshringen beter), nieuwe kleuren, kruis in motorruim, balken in de portieren, een fiks hoger gewicht, het andere subframe achter (Louwman noemt dit pas in het MY94 persbericht...), de stoffen bekleding in plaats van het zachtere veloursachtig gestreepte stofje en de voorspoiler bijvoorbeeld.