Toyota vs Toyota
Moderator: Pieten
- Brainfreezz
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 25 jul 2009, 13:57
- Type MR2: AW11
- Brainfreezz
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 25 jul 2009, 13:57
- Type MR2: AW11
- Brainfreezz
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 25 jul 2009, 13:57
- Type MR2: AW11
- arno
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 550
- Lid geworden op: 13 mar 2008, 20:26
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Ik heb laats mijn rembekrachtiger gecheckt, geen lekkage helemaal niks nog tiptop. Alles dubbel gecheckt, nu ben ik er nog steeds niet uit wat het nog meer kan zijn. Heb me remblokken gecheckt alles verder nog genoeg op. Alleen me schijfen zijn ingesleten, maar dat valt nog mee ik neem aan dat dat het niet kan zijn. Hoop dat iemand mij kan helpen vind beetje gevaarlijk rijden zo
Wat is nu precies je klacht. Voelt je pedaal heel hard aan, of moet je heel ver trappen voordat ie begint te remmen?
Als je rembekrachtiger kapot zou zijn zou je pedaal heel hard aanvoelen. Dit is ook te testen. Rem oppompen totdat het pedaal hard is, rempedaal ingedrukt houden en dan de auto starten. Als je rembekrachtiger werkt zul je het pedaal voelen zakken. gebeurt dit niet dan is ie stuk.
Zoals ik je verhaal lees zou ik zeggen dat je hoofdremcilinder ligt te sodemieteren.
Als je rembekrachtiger kapot zou zijn zou je pedaal heel hard aanvoelen. Dit is ook te testen. Rem oppompen totdat het pedaal hard is, rempedaal ingedrukt houden en dan de auto starten. Als je rembekrachtiger werkt zul je het pedaal voelen zakken. gebeurt dit niet dan is ie stuk.
Zoals ik je verhaal lees zou ik zeggen dat je hoofdremcilinder ligt te sodemieteren.
If you win by an inch or a mile, winning is winning
- arno
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 550
- Lid geworden op: 13 mar 2008, 20:26
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
ik heb het allemaal effe gecheckt. Me rempedaal oppompen en starten dan zakt me rempedaal. Hij voelt wel aan dat ik wat harder moet drukken, ik hoor geen knarsend geluid verder van metaal op metaal, ik voel het wel een beetje in me pedaal beetje knarsend gevoel weet niet precies hoe ik het moet uitleggen. Ik vind het een vreemd probleem.
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
uhm rembekrechtiger contoleer je niet door er naar te kijken ![Tongue :P](./images/smilies/tongue.gif)
je gaat in je auto zitten
doet sleutel in contact
rem net zow lang tot al je vacum weg is
je pedaal voelt nu keihard aan en je kan ma eeen klein stukje induwen
duw het pedaal in (niet loslaten)
en start de auto
je pedaal behoort nu omlaag te zakken, zow niet, isty stuk
2de contorle
auto starten paar seconde laten loopen
auto uit
5minuute wachten ofzow
en dan kijken of je rem nog makelijk induwt
dus niet als bij de 1ste contorle als een baksteen
als je remolie in je rembekrechtiger hebt, (is op mijn werk nog NOOIT gebeurt) moet je hooftremcilinder wel HEEL erg lek zijn en heb je voor die tijd al lang al geen remdruk meer
![Tongue :P](./images/smilies/tongue.gif)
je gaat in je auto zitten
doet sleutel in contact
rem net zow lang tot al je vacum weg is
je pedaal voelt nu keihard aan en je kan ma eeen klein stukje induwen
duw het pedaal in (niet loslaten)
en start de auto
je pedaal behoort nu omlaag te zakken, zow niet, isty stuk
2de contorle
auto starten paar seconde laten loopen
auto uit
5minuute wachten ofzow
en dan kijken of je rem nog makelijk induwt
dus niet als bij de 1ste contorle als een baksteen
als je remolie in je rembekrechtiger hebt, (is op mijn werk nog NOOIT gebeurt) moet je hooftremcilinder wel HEEL erg lek zijn en heb je voor die tijd al lang al geen remdruk meer
-koop nooit een rode bikini dan kan je eigenlijk het beste n witte kope net als met n auto-
-turbo`s are (stil) for people who can't build engines-
-turbo`s are (stil) for people who can't build engines-
- arno
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 550
- Lid geworden op: 13 mar 2008, 20:26
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Nou mensen deze keer is het toyota vs Citroen XM,
is er een in me auto geramt op een parkeerplaats en doorgereden.
Nabij Bedrijf heeft gelukkig allemaal gezien en een kenteken onthouden.
Flinke deuk net voor mijn linker voorwiel, op het spartboard.
Wel balen weer net alles knap gespoten etc.
Politie werk van gemaakt, hopen dat het goedkomt
is er een in me auto geramt op een parkeerplaats en doorgereden.
Nabij Bedrijf heeft gelukkig allemaal gezien en een kenteken onthouden.
Flinke deuk net voor mijn linker voorwiel, op het spartboard.
Wel balen weer net alles knap gespoten etc.
Politie werk van gemaakt, hopen dat het goedkomt
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Met een kenteken en getuigen moet dat wel goed komen. Je hoeft als het goed is geen aanspraak te maken op het waarborgfonds (tenzij de tegenpartij niet verzekerd is..) Wel balen. Sterkte en succes met de afhandeling.
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
- arno
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 550
- Lid geworden op: 13 mar 2008, 20:26
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Ik ben trouwes wel benieuwd of dit wat er gemaakt moet worden wel onder de dag waarden blijft.
linker spartboard beschadigt met deuk, is nog wel uit te deuken denk ik, deur lak schade en de trunk voor lak schade op de rand wat aansluit op het spartboard
Heeft iemand daar enig idee over? Spuitkosten zijn meestal wel vrij pittig
linker spartboard beschadigt met deuk, is nog wel uit te deuken denk ik, deur lak schade en de trunk voor lak schade op de rand wat aansluit op het spartboard
Heeft iemand daar enig idee over? Spuitkosten zijn meestal wel vrij pittig